Extra moderator

Lees hier de spelregels voor het forumgebruik en de mededelingen van de beheerder/moderators.
Marco
Beheerder & Moderator

Extra moderator

Berichtdoor Marco » Vr 07 Nov 2014, 11:36

Hoi iedereen,

Om ons forum in goede banen te leiden heeft lymeforum een moderator erbij. Haar naam op het forum is: Leia. Ik ken haar (en anderen ook) als een zeer aardig, intelligent en neutraal persoon die helaas ook o.a. ervaringsdeskundige is op het gebied van de ziekte van lyme.

Zo hebben we ook weer meer continuïteit en bewaking over de kwaliteit van ons forum :)

Daisy

Re: Extra moderator

Berichtdoor Daisy » Vr 07 Nov 2014, 13:46

Welkom Leia! :D
Fijn dat Marco dan wat ondersteuning krijgt, want volgens mij heb je hier een dagtaak aan!

Wij had ook een maand geleden nooit kunnen bedenken dat dit zo actief zou gaan worden!

Wil jij ook in het kort (of lang) jou ervaring met Lyme beschrijven?
Of misschien heb je dit al gedaan, ik heb nog niet verder gekeken dan dit topic.

Daisy
Luister naar je lichaam.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Vr 07 Nov 2014, 15:39

Leia van harte welkom! Wat goed en fijn dat je Marco komt helpen bij het aansturen en moderaten van het lymeforum
Het is in de korte tijd van opening al een druk en actief forum geworden.
Succes!
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Vr 07 Nov 2014, 18:26

Dankjulliewel!

Hoi allemaal,

Ik ben Leia, de extra moderator!
Ik heb zelf ook lyme-borreliose en co-infecties, dus inderdaad ervaringsdeskundige.

Ik bewonder Marco’s initiatief en gedrevenheid om, toen lymenet.nl definitief sloot, zonder aarzeling meteen lymeforum te starten. Dit motiveerde mij weer om bij hem te peilen of hij hulp wilde.
Want het delen en uitwisselen van ervaringen en kennis voor en door patiënten, kan enorm bijdragen!
Forumleden, keep up the good work!

Het forum heeft tot doel een evenwichtig en vruchtbaar geheel te zijn van verschillende mensen met verschillende ideeën en ervaringen, met hetzelfde belang, namelijk we willen allemaal beter worden.

In de rol van moderator, ga ik me samen met Marco inzetten om dit forum stromend te houden en de doelstellingen te bewaken. Hier komt best veel bij kijken, ook achter de schermen.

Voor vragen en opmerkingen kunnen jullie contact met 1 van ons opnemen. Als dit over de werking van de site gaat dan kan dat in de categorie “Feedback”.

Omdat Marco en ik niet álles meteen zien, willen we ieder van u aanmoedigen om ons te helpen, door berichten die mogelijk in strijd zijn met de doelstellingen van het forum, ter beoordeling bij ons onder de aandacht te brengen met de meldknop, rechtsboven bij ieder bericht.

Groetjes,

Leia

Leia, moderator

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Vr 07 Nov 2014, 18:46

Hoi Leia,

Prettig dat je jezelf even komt voorstellen.

Veel geluk met het nieuwe forum.

Troptard

Berichtdoor Troptard » Vr 07 Nov 2014, 19:22

Welkom achter de schermen !
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (66.35 KiB) 13757 keer bekeken
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Roxy

Berichtdoor Roxy » Za 08 Nov 2014, 10:59

@Leia
Leia schreef:Het forum heeft tot doel een evenwichtig en vruchtbaar geheel te zijn van verschillende mensen met verschillende ideeën en ervaringen, met hetzelfde belang, namelijk we willen allemaal beter worden.
Zo is het maar net de spijker op zijn kop. Een prima doel en streven daar zullen veel zoekende zieke mensen patiënten blij mee zijn. Op veel plaatsen fora is daar geen plaats voor of is er geen plaats -meer- voor hen of worden zoekende mensen patiënten verzocht weg te gaan. Een apart gebeuren kan het patiëntenwereldje soms zijn. Dank dat het hier mogelijk is en doe zo voort het goede werk Afbeelding
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Marco
Beheerder & Moderator

Berichtdoor Marco » Za 08 Nov 2014, 11:33

Het is inderdaad soms een hele vreemde wereld. Ik heb laatste ontdekt dat mijn huisarts me nu wel iets meer serieuzer begint te nemen. In mijn dossier heb ik namelijk nu wel staan dat ik de ziekte van lyme heb gehad... terwijl hij daar eerst helemaal niet aan wilde. Het kan soms langzaam veranderen bij sommige... maar voor de meesten gaat het nog jaren duren voordat ze lyme patiënten echt serieus gaan nemen. Een forum zoals deze kan ons als lotgenoten mooi met elkaar verbinden zodat we samen sterker staan.

@Leia: Bedankt! :-) Aan Leia hebben we denk ik ook een zeer gemotiveerde moderator voor ons forum die zich ook enorm wil inzetten voor ons en veel goede ideeën heeft.

Terug naar “Mededelingen”