Berichtdoor Leia » Vr 07 Nov 2014, 18:26
Dankjulliewel!
Hoi allemaal,
Ik ben Leia, de extra moderator!
Ik heb zelf ook lyme-borreliose en co-infecties, dus inderdaad ervaringsdeskundige.
Ik bewonder Marco’s initiatief en gedrevenheid om, toen lymenet.nl definitief sloot, zonder aarzeling meteen lymeforum te starten. Dit motiveerde mij weer om bij hem te peilen of hij hulp wilde.
Want het delen en uitwisselen van ervaringen en kennis voor en door patiënten, kan enorm bijdragen!
Forumleden, keep up the good work!
Het forum heeft tot doel een evenwichtig en vruchtbaar geheel te zijn van verschillende mensen met verschillende ideeën en ervaringen, met hetzelfde belang, namelijk we willen allemaal beter worden.
In de rol van moderator, ga ik me samen met Marco inzetten om dit forum stromend te houden en de doelstellingen te bewaken. Hier komt best veel bij kijken, ook achter de schermen.
Voor vragen en opmerkingen kunnen jullie contact met 1 van ons opnemen. Als dit over de werking van de site gaat dan kan dat in de categorie “Feedback”.
Omdat Marco en ik niet álles meteen zien, willen we ieder van u aanmoedigen om ons te helpen, door berichten die mogelijk in strijd zijn met de doelstellingen van het forum, ter beoordeling bij ons onder de aandacht te brengen met de meldknop, rechtsboven bij ieder bericht.
Groetjes,
Leia
Leia, moderator