@Hope en anderen,
Ik verdraag niet zo goed gezonde mensen om me heen, Lyme-patienten verdraag ik beter.
Alleenstaand door lyme
- VerlorengezondheidM
Re: Alleenstaand door lyme
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Ik verdraag alleen nog mensen rond me met begrip voor beperkingen.
En die een eq hebben die hen toe laat zich in te leven in anderen. En mensen met beperkingen natuurlijk.
Van de anderen word ik moe.
En die een eq hebben die hen toe laat zich in te leven in anderen. En mensen met beperkingen natuurlijk.
Van de anderen word ik moe.

- VerlorengezondheidM
@Hope,

Lyme Test Negative?
Ik heb nooit het verlangen naar het hebben van kinderen gehad, en ben nu heel blij dat ik ze niet heb. Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
Sinds 2 maanden ben ik single, maar ik woonde niet samen, dus aan de woonsituatie verandert dat niks. En op het vlak van mijn ziek-zijn had ik niet echt wat aan hem, al was dat zeker ook aan mezelf te wijten, want ik ben erg slecht in hulp vragen en laten zien hoe ziek ik ben.
Maar ik geloof niet dat ik alleenstaand ben dóór Lyme. Voor wat het waard is.
Sinds 2 maanden ben ik single, maar ik woonde niet samen, dus aan de woonsituatie verandert dat niks. En op het vlak van mijn ziek-zijn had ik niet echt wat aan hem, al was dat zeker ook aan mezelf te wijten, want ik ben erg slecht in hulp vragen en laten zien hoe ziek ik ben.
Maar ik geloof niet dat ik alleenstaand ben dóór Lyme. Voor wat het waard is.
Herkenbaar, geen andere mensen meer kunnen verdragen dan die met begrip voor beperkingen en dus meestal zelf ziek.
Enige probleem dat er niet veel meer over blijft
Ben wel getrouwd. Het heeft een paar jaar geduurd maar sinds een aantal maanden heeft mijn man goed door hoe het zit en krijg ik geen moppers meer als het aanrecht vol staat en er geen eten is gekookt. Hij doet nu verschrikkelijk z'n best om alles in z'n eentje voor elkaar te maken, respect! En een hele grote stressor opgelost.
Enige probleem dat er niet veel meer over blijft

Ben wel getrouwd. Het heeft een paar jaar geduurd maar sinds een aantal maanden heeft mijn man goed door hoe het zit en krijg ik geen moppers meer als het aanrecht vol staat en er geen eten is gekookt. Hij doet nu verschrikkelijk z'n best om alles in z'n eentje voor elkaar te maken, respect! En een hele grote stressor opgelost.
Ja fijn, begrip! Dat wens ik iedereen!
Begrip vraagt tijd en intresse naar mijn mening. zij die dit niet hebben verdienen dan ook niet dichtbij te zijn.
Maar het liefst is er begrip en aanvaarding.
Maar het liefst is er begrip en aanvaarding.
No words to say
and nothing left to fear
Cuz every moment
is made to disapear
and nothing left to fear
Cuz every moment
is made to disapear
Als er vrienden zijn die werkelijk begrip kunnen opbrengen, dan heb je er voor het leven.
Ik zie het hier thuis ook. Als er dan al eens word afgesproken of er komt bezoek over de vloer, dan zal het een goed dag zijn of houd mijn vriendin zich sterk en laat niets merken, wat haar totaal uitput. maar ze zullen nooit eens haar op haar slechts zien want begrijpelijk wilt ze dat niet. Dat is je heel kwetsbaar opstellen.
Maar zo kennen de mensen nooit het volledige plaatje en zal er bij maar weinig mensen echt begrip komen.
Ik leef met haar samen, ik heb gezien wat het met haar gedaan heeft en doet, zowel op korte termijn als op lange termijn de kleine veranderingen. Ik heb heel veel respect voor de manier dat zei ermee omgaat en nog zo haar best doet in alles ondanks ze bijna niets meer aankan.
Ik zie het hier thuis ook. Als er dan al eens word afgesproken of er komt bezoek over de vloer, dan zal het een goed dag zijn of houd mijn vriendin zich sterk en laat niets merken, wat haar totaal uitput. maar ze zullen nooit eens haar op haar slechts zien want begrijpelijk wilt ze dat niet. Dat is je heel kwetsbaar opstellen.
Maar zo kennen de mensen nooit het volledige plaatje en zal er bij maar weinig mensen echt begrip komen.

Ik leef met haar samen, ik heb gezien wat het met haar gedaan heeft en doet, zowel op korte termijn als op lange termijn de kleine veranderingen. Ik heb heel veel respect voor de manier dat zei ermee omgaat en nog zo haar best doet in alles ondanks ze bijna niets meer aankan.
No words to say
and nothing left to fear
Cuz every moment
is made to disapear
and nothing left to fear
Cuz every moment
is made to disapear
- VerlorengezondheidM
@Hope,
Ik kan haast geen gezonde mensen meer om mij heen verdragen
Ik kan haast geen gezonde mensen meer om mij heen verdragen

Lyme Test Negative?