wat doen jullie met deze tropische hitte?

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past.
Daisy

wat doen jullie met deze tropische hitte?

Berichtdoor Daisy » Za 04 Jul 2015, 10:12

Hebben jullie ook meer last van de symptomen nu het zo heet is?
Ik was al aardig opweg naar herstel ( zie mijn topic ) En nu zorgen de hoge temperaturen ervoor dat het lijkt alsof ik een paar flinke stappen achteruit ben gegaan.
Of lijkt het maar zo omdat ik 'gewoon' last heb van de warmte?
Ik kan geen geluiden en prikkels verdragen. Het enige wat me verlichting brengt is stilte, de ventilator en fietsen in de bossen.
Oja en de dag doorbrengen bij Albert Heijn in de winkel....hahaha! :mrgreen:

Hoe staat het met jullie? En wat doen jullie tijdens deze On-Hollandse warmte? :oops:

Daisy
Luister naar je lichaam.

Roxy

Re: wat doen jullie met deze tropische hitte?

Berichtdoor Roxy » Za 04 Jul 2015, 16:14

@Daisy,
Ik ben stront ziek, sorry dat ik zo zeg ;), geworden door de warmte-hitte en ervaar flink opvlammen van een aantal klachten.
Als de Hypothalmus -zit in de hersenen en regelt oa de temperatuur van het lichaam- is beschadigd door Lyme, neurotoxines, vergiftigingen is er een probleem.
Ik kan weinig tot niets doen het is afzien. En ik blijf binnen en ga of 's morgens of 's avonds als het wat koeler is naar buiten.
Ik kijk uit naar verkoeling en veel frisse regen :) !
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 04 Jul 2015, 16:56

Met mij gaat het wel, ik deed toch al alles langzaam.
Er kwam wel een klonter (nieuwe of oude) vastgelopen ontsteking los, achter de ogen/neus
Gaf meteen verlichting

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Za 04 Jul 2015, 22:40

Niets, ik doe niets, zelfs geen huishouden. Alle boodschappen in het buurtwinkeltje, koude komkommersoep gemaakt: niet veel werk.

Rusten heeft steeds effect en dat werkt de toegenomen klachten wat bij. Ik lig in het donker, met wat airco en ventilators. Vandaag ben ik in de kelder gaan zitten.

eefduck

Berichtdoor eefduck » Za 04 Jul 2015, 22:48

Ik kreeg tijdens de plechtige proclamatie (dat wilde ik dus echt niet missen) van mijn broertje een erge hoofdpijn aanval. Snel naar huis, 2 paracetamol en 3 u lang geslapen en eigenlijk ging het toen wel weer. Dus ik denk idd zo weinig mogelijk doen en rust houden in de airco.

Groetjes

Terug naar “Lyme Café”