wie stopt het onderzoek ?

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past.
Roxy

Re: wie stopt het onderzoek ?

Berichtdoor Roxy » Zo 26 Apr 2015, 14:51

@Sproetje,
Sproetje schreef:ah, ja, regulier.
Het regulier blijft wel mooi achter met al die resitenties, hoeveel mensen daar nu ondertussen wel niet het leven mee hebben verloren wordt vrijwel niet benoemd, tenzij er een journalist ermee op de proppen komt.
De meeste oncologen zullen geen antwoord hebben op de vraag waarom bij de ene patiënt de chemokuren wel aan slaan en bij de andere patiënt niet. En interesseert het oncologen eigenlijk ook wel/niet? Mark Bos kaartte dat van de week ook duidelijk aan.
Ondanks het vele onderzoek wat er al tientallen jaren wordt gedaan en de ontwikkelde nieuwe soorten chemo sterven er nog steeds te veel mensen.
Als het niet aan slaat heb je gewoon vette pech.. je bent een nummer, uitbehandeld, de volgende patiënt.
Mijn vriendin maakt dit op het moment mee.

Sproetje schreef:Mijn huisarts heeft homeopathie gedaan naast zijn studie med. in Wageningen.
Al de med. die ik tot nu toe kreeg voorgeschreven gaan via een belachelijke omweg, terwijl die eerst nog gewoon in Nederland te bestellen waren door hem hij is er zeer over verbolgen dat er steeds maar weer andere vreemde wetten komen, dat kun je wel merken, hij zit dan te mopperen over de ingewikkelde procedure die hij moet ondernemen voor een medicijn.
Klopt! en dat is te danken aan Minister Schippers VWS.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Zo 26 Apr 2015, 15:03

Hoi Paperwhite,

paperwhite schreef:Skepp heeft hier een aantal jaar geleden als uitdaging "zelfmoord" gepleegd met homeopatische middelen.Hoewel ikzelf niet geloof in homeopathie, deed me dat echt denken aan de spotprenten van vroeger toen vaccins nieuw waren. Ik vond het ook ongelooflijk arrogant . Ik zou ze nu willen voorstellen dat ze zich laten bijten door 20 besmette teken . Ze laten die 23 uur zitten. Volgens hun eigen leer is er dan geen besmetting.

Die vaccins, ja dat was vroeger ook zo'n probleem bij sommigen, het duurt vaak lang voordat het wordt begrepen.
Vaccinatie is gebaseerd op het homeopathische principe.
Dat is waar het van oorsprong vandaan komt.

Maar ik ben ook een voorstander van ab.

Helaas wordt antibioticum voor lyme patienten steeds moeilijker om te krijgen via de huisarts.
Dat zou niet moeten.
En het gekke is dat het alleen geldt voor lymepatienten.
Als je last van acne hebt krijg je met het grootste gemak 6 wkn. antibioticum voorgeschreven, geen probleem

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 17 Sep 2015, 17:59

Mw. Schippers en Skepp zouden eens het boek van Laszlo nul punt energie, Akasha-veld moeten lezen.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 15 Okt 2015, 15:08

paperwhite schreef:Skepp heeft hier een aantal jaar geleden als uitdaging "zelfmoord" gepleegd met homeopatische middelen

In Nederland is een soortgelijk iets gebeurt tijdens een TV uitzending van Buitenhof.
Daar was ooit een columnist dat was een wetenschapper (zelfs ooit nog gewerkt aan onderzoeken van borrelia hermsii in California)
die ambities had in de politiek en dus toen maar een paar homeopathische middeltjes in een emmer naast hem gooide met de mededeling dat die troep toch alleen maar water zou bevatten.
Nu is hij minister geworden ...........

En tot ieders verbazing heeft die man ooit zelf een vrij goed onderzoek geschreven over homeopathie, maar ineens kon het niet meer.
Ik geloof zelfs dat hij ook nog voorzitter is geweest van de v.t.k.?

Terug naar “Lyme Café”