De meeste oncologen zullen geen antwoord hebben op de vraag waarom bij de ene patiënt de chemokuren wel aan slaan en bij de andere patiënt niet. En interesseert het oncologen eigenlijk ook wel/niet? Mark Bos kaartte dat van de week ook duidelijk aan.Sproetje schreef:ah, ja, regulier.
Het regulier blijft wel mooi achter met al die resitenties, hoeveel mensen daar nu ondertussen wel niet het leven mee hebben verloren wordt vrijwel niet benoemd, tenzij er een journalist ermee op de proppen komt.
Ondanks het vele onderzoek wat er al tientallen jaren wordt gedaan en de ontwikkelde nieuwe soorten chemo sterven er nog steeds te veel mensen.
Als het niet aan slaat heb je gewoon vette pech.. je bent een nummer, uitbehandeld, de volgende patiënt.
Mijn vriendin maakt dit op het moment mee.
Klopt! en dat is te danken aan Minister Schippers VWS.Sproetje schreef:Mijn huisarts heeft homeopathie gedaan naast zijn studie med. in Wageningen.
Al de med. die ik tot nu toe kreeg voorgeschreven gaan via een belachelijke omweg, terwijl die eerst nog gewoon in Nederland te bestellen waren door hem hij is er zeer over verbolgen dat er steeds maar weer andere vreemde wetten komen, dat kun je wel merken, hij zit dan te mopperen over de ingewikkelde procedure die hij moet ondernemen voor een medicijn.