meer lymies in het Noorden ? ;-)

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past.
Tineke70

meer lymies in het Noorden ? ;-)

Berichtdoor Tineke70 » Di 09 Jan 2018, 14:01

Hallo , ik zal me even voorstellen ik ben Tineke , de 40 gepasseerd maar voel me absoluut jonger en heb al heel wat jaren chronische lyme. Volgens mij heb ik geen enkel topic gezien wat gaat over mensen ontmoeten in je omgeving ( maar misschien heb ik niet goed gekeken )
Ik zou het erg leuk vinden om wat met andere mensen in contact te komen die ook chronische lyme hebben ...op dit moment ken ik niemand die het ook heeft en ik loop maar wat in mn eentje te modderen en het zou zo fijn zijn af en toe wat ervaringen te delen ( tot nu toe alleen maar met mn therapeut maar da's niet echt gezellig ;-))
Mn relatie is overgegaan ...mede door de problemen die ik ondervind . Best wel lastig , een relatie hebben met iemand die helemaal gezond is en alles kan . Ik kan in principe ook wel alles ....maar dan in een heel ander ritme en mn hoofd werkt vaak niet . Mn wereldje is op dit moment best wel eenzaam moet ik zeggen .
Zijn er meer mensen in het Noorden die hier ook behoefte aan hebben ? of misschien een keertje lekker koken voor elkaar ofzo ik noem maar iets . Nou laat maar weten ? ! ;-)

groetjes Tineke .

Tineke70

Re: meer lymies in het Noorden ? ;-)

Berichtdoor Tineke70 » Za 13 Jan 2018, 00:29

Hallo ,

Had een privebericht gekregen van Ralph ....en probeer terug te reageren maar lukt niet omdat ik de melding krijg dat sommige gebruikers niet toegevoegd kunnen worden omdat ze geen p[riveberichten kunnen ontvangen ....( ?? ) dan maar even via deze site .
Hoe moet ik jou nu een bericht terugsturen als je geen priveberichten kunt ontvangen ? ;-)

groetjes Tineke.

Dorien

Berichtdoor Dorien » Za 17 Mar 2018, 13:08

Hoi Tineke,

Waar in het noorden woon jij?
Ik woon op de grens Drenthe Groningen en heb ook lyme.

Behoefte aan contact en ervaringen delen heb ik zeker. Gezien dat het allemaal zo complex is.

Een keer afspreken lijkt me leuk. Elkaar leren kennen, kijken of er een vriendschappelijke klik is.
Ik rij geen auto door de medicatie, maar bus wel en heb een vriend die mij ook wel wil brengen.

Groeten
Dorien
We need to learn to dance in the rain

Meike78

Berichtdoor Meike78 » Za 07 Apr 2018, 20:12

Hoi!

Ook mij lijkt het een keer leuk om andere lymies te ontmoeten in de buurt. Ik woon in Zwolle. Ik weet niet hoe ver Noord jouw noord is?

Groet!

Terug naar “Lyme Café”