Beste mensen,
Mijn naam is François, ik ben een student van 19 jaar oud. Ik studeer Film & Media en ik zit in het examenjaar. Voor de examens moet ik verschillende films maken en onder andere ook een documentaire.
Sinds mijn schoonmoeder na anderhalf jaar geconstateerd is met Lyme(in Duitsland), ben ik mij er steeds meer in gaan verdiepen. Ik heb besloten om als eindopdracht voor mijn examens een documentaire over deze ziekte te maken. Ik heb al een aantal boeken uit de bibliotheek over Lyme gelezen, en al heel veel op internet opgezocht.
Ik vroeg mij af of jullie mij nog een aantal dingen kunnen adviseren die meer aandacht nodig gaan hebben, of punten die heel erg belangrijk zijn die ik zeker niet moet gaan vergeten.
Ik maak deze documentaire met het doel om mensen te laten zien hoe erg Lyme is. En om andere Lyme patiënten te informeren door onder andere verhalen van andere patiënten.
François
Korte documentaire
Re: Korte documentaire
Hallo François,
Wat ik je zou willen meegeven is eigenlijk heel veel.
Maar bovenaan mijn lijstje staan de CBO richtlijnen en in het verlengde daarvan het RIVM.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met de eigenaar van de onderstaande website, deze is zeer goed op de hoogt en zou je wanneer het mogelijk is, er veel over kunnen vertellen.
http://www.borreliose.nl/
Je kunt via de home pagina het contact formulier invullen met je vragen.
Veel inzicht toegewenst van Sproetje.
Wat ik je zou willen meegeven is eigenlijk heel veel.
Maar bovenaan mijn lijstje staan de CBO richtlijnen en in het verlengde daarvan het RIVM.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met de eigenaar van de onderstaande website, deze is zeer goed op de hoogt en zou je wanneer het mogelijk is, er veel over kunnen vertellen.
http://www.borreliose.nl/
Je kunt via de home pagina het contact formulier invullen met je vragen.
Veel inzicht toegewenst van Sproetje.
-
Hallo Sproetje,