onze blunders op lymegebied

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past.
Daisy

onze blunders op lymegebied

Berichtdoor Daisy » Wo 11 Nov 2015, 10:28

Ik bedoel hiermee dat we allemaal weleens met ons lymehoofd verkeerde zinnen of woorden zeggen die we heel anders bedoelen.
Ook weleens de dingen op verkeerde plekken leggen of de afspraken helemaal verkeerd begrijpen de tijden die niet kloppen gewoon omdat ons lymehoofd op dat moment niet goed werkte.

Ik denk dat we allemaal weleens met zoiets te maken hebben gehad.

Misschien leuk om het hier te plaatsen en het lekker luchtig op te vatten!

GEDEELDE SMART IS HALVE SMART. (nou ja zo erg is het niet blijf om je fouten lachen!) :D

Daisy
Luister naar je lichaam.

Daisy

Re: onze blunders op lymegebied

Berichtdoor Daisy » Do 12 Nov 2015, 09:38

Ik zal zelf maar beginnen:
Er zijn er teveel, maar ik vergeet deze gelukkig ook gauw, dat is weer het voordeel van een lymehoofd. :D

Ik móet altijd een boodschappenbriefje hebben, en natuurlijk vergeet ik ook vaak mijn boodschappenbriefje. Met gevolg..... dingen dubbel kopen. Omdat de dingen die ik vergat de vorige keer wél in mijn hoofd blijven hangen. Alleen vergat ik dat ik ze de vorige keer wel al had gekocht!
Ik heb daarom 3 potten chocopasta in mijn voorraadkast staan ( terwijl we dat niet eens eten, maar voor de kleinkinderen die ver weg wonen dus niet vaak hier zijn) 3 doosjes koffiefilters en de koffie is OP...... hoe dom kan een mens zijn? :roll:

Ik loop zo vaak in gedachten naar boven, en heb b.v. de afvalzak die ik naar buiten moest brengen mee naar boven genomen en kijk ik in mijn hand en denk...ppfff het moet niet gekker worden. :mrgreen: Ik heb gelukkig wel wat zelfspot. Vandaar mijn blunders (voor ik ze vergeet) maar hier opschrijven. Het onderstaande mobieltje helpt mij gelukkig!
Bijlagen
animaatjes-mobieltje-12347.gif
NIET VERGETEN......
animaatjes-mobieltje-12347.gif (100.48 KiB) 3036 keer bekeken
Luister naar je lichaam.

Terug naar “Lyme Café”