Dirkie schreef:Je weet dat de kivitae zelf niet liposomale is? Dat moet je liposomale maken m.b.v. o.a. een ultrasoon reiniger.
Nee, dat wist ik niet.
Ik dacht dat het al liposomaal was in het flesje zelf.
Bij de beschrijving staat n.l.:
"nanodeeltjes phospholipiden Artemisia annua, ..." ect..
En: "Voor gebruik stevig schudden om het beter liposomaal te maken"
Vandaar dat ik denk dat het al liposomaal uit het flesjes komt.
Moet jij het nog liposomaal maken?
Misschien moet ik dat ook nog wel.
Ik zal het eens vragen hoe dat zit.
Dirkie schreef:Ik las in andere topics dat je ook antibiotica gebruikt (claritromycine + tinidazole). Je gebruikt dit dus samen met de kivitae als ik hetgoed begrijp?
Ja, ik gebruik het samen.
Dirkie schreef:Heb je een idee welke van de twee je de meeste vooruitgang geeft?
Heb de eerste maand claritromycine gebruikt, toen de vlgd. maand tinidazol erbij en de maand daarop kivita erbij.
Na inname kivita ontstond er steeds een boost, alsof alles ineens overal sterker werd qua werking in het lichaam.
Ik was er wel blij mee, maar het wordt nu een beetje te heftig zeg maar.
Ik heb tussen iedere maand inname ab een stopperiode ab tot er weer klachten ontstaan, en dan ga ik weer beginnen.
De ki-vita is altijd doorgegaan, maar die doe ik nu ook stoppen, tegelijk met de ab, en ga in de stop periodes middelen gebruiken die mijn zenuwen tot rust doen laten komen.
Ik merk dat het nu in dit stadium van behandelen goed werkt om het op die manier te doen.
De mate van klachten worden tijdens iedere stopperiode minder.
Kort gezegd: ik denk dat het de combinatie is die het doet bij mij, het is alleen even bij jezelf goed inschatten welke klachten waar vandaan kunnen komen, en wat iedere ab voor werking heeft op je lichaam en hetzelfde geldt voor die kruiden.
De antibioticum heeft in ieder geval mijn ontstekingen aangepakt.
Maar het gaat niet zo goed in het hoofd merk ik.
Ik zat al te denken om claritromycine liposomaal te gaan maken, ik weet niet of dat kan.