Ervaring met nieuw Klinghardt protocol en de producten van Ki Science?

Dirkie

Re: Ervaring met nieuw Klinghardt protocol en de producten van Ki Science?

Berichtdoor Dirkie » Zo 09 Jul 2017, 13:46

Sproetje schreef:Heb er nu ruim 3 mnd. opzitten met dat blauwe flesje.
Zit aan de 8 druppels per dag.
Merk wel dat het goed in het hoofd gaat zitten, dat zal dan wel komen doordat het liposomale is.

Je weet dat de kivitae zelf niet liposomale is? Dat moet je liposomale maken m.b.v. o.a. een ultrasoon reiniger.

Ik las in andere topics dat je ook antibiotica gebruikt (claritromycine + tinidazole). Je gebruikt dit dus samen met de kivitae als ik het
goed begrijp? Heb je een idee welke van de twee je de meeste vooruitgang geeft?

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Zo 09 Jul 2017, 15:28

Dirkie schreef:Je weet dat de kivitae zelf niet liposomale is? Dat moet je liposomale maken m.b.v. o.a. een ultrasoon reiniger.

Nee, dat wist ik niet.

Ik dacht dat het al liposomaal was in het flesje zelf.
Bij de beschrijving staat n.l.:
"nanodeeltjes phospholipiden Artemisia annua, ..." ect..
En: "Voor gebruik stevig schudden om het beter liposomaal te maken"
Vandaar dat ik denk dat het al liposomaal uit het flesjes komt.

Moet jij het nog liposomaal maken?
Misschien moet ik dat ook nog wel.
Ik zal het eens vragen hoe dat zit.

Dirkie schreef:Ik las in andere topics dat je ook antibiotica gebruikt (claritromycine + tinidazole). Je gebruikt dit dus samen met de kivitae als ik hetgoed begrijp?

Ja, ik gebruik het samen.

Dirkie schreef:Heb je een idee welke van de twee je de meeste vooruitgang geeft?

Heb de eerste maand claritromycine gebruikt, toen de vlgd. maand tinidazol erbij en de maand daarop kivita erbij.
Na inname kivita ontstond er steeds een boost, alsof alles ineens overal sterker werd qua werking in het lichaam.
Ik was er wel blij mee, maar het wordt nu een beetje te heftig zeg maar.

Ik heb tussen iedere maand inname ab een stopperiode ab tot er weer klachten ontstaan, en dan ga ik weer beginnen.
De ki-vita is altijd doorgegaan, maar die doe ik nu ook stoppen, tegelijk met de ab, en ga in de stop periodes middelen gebruiken die mijn zenuwen tot rust doen laten komen.
Ik merk dat het nu in dit stadium van behandelen goed werkt om het op die manier te doen.

De mate van klachten worden tijdens iedere stopperiode minder.

Kort gezegd: ik denk dat het de combinatie is die het doet bij mij, het is alleen even bij jezelf goed inschatten welke klachten waar vandaan kunnen komen, en wat iedere ab voor werking heeft op je lichaam en hetzelfde geldt voor die kruiden.

De antibioticum heeft in ieder geval mijn ontstekingen aangepakt.
Maar het gaat niet zo goed in het hoofd merk ik.

Ik zat al te denken om claritromycine liposomaal te gaan maken, ik weet niet of dat kan.

Josie

Berichtdoor Josie » Zo 09 Jul 2017, 15:49

Sproetje schreef:Ik zat al te denken om claritromycine liposomaal te gaan maken, ik weet niet of dat kan.

Niet doen!!

AliceBLM

Berichtdoor AliceBLM » Ma 10 Jul 2017, 10:02

Waar bestellen jullie Ki Science producten? En wat zijn inmiddels de resultaten/ verbeteringen?

Dirkie

Berichtdoor Dirkie » Ma 10 Jul 2017, 12:40

Sproetje schreef:Ik dacht dat het al liposomaal was in het flesje zelf.
Bij de beschrijving staat n.l.:
"nanodeeltjes phospholipiden Artemisia annua, ..." ect..
En: "Voor gebruik stevig schudden om het beter liposomaal te maken"
Vandaar dat ik denk dat het al liposomaal uit het flesjes komt.

Oh, dat klinkt alsof het idd liposomaal is! Misschien hebben we het niet over hetzelfde blauwe flesje? Bij mij staat dat
er allemaal niet op en een losse beschrijving heb ik ook nooit gehad.

Ik heb het over deze http://kiscience.com/product/ki-vita/

Sproetje schreef:Kort gezegd: ik denk dat het de combinatie is die het doet bij mij, het is alleen even bij jezelf goed inschatten welke klachten waar vandaan kunnen komen, en wat iedere ab voor werking heeft op je lichaam en hetzelfde geldt voor die kruiden.

Dat inschatten heb ik moeite mee. Ik reageer eigenlijk op elk protocol wel in meer of mindere mate met toenemende klachten. Ik schaar dat altijd onder ""die-off" maar als het puntje bij paaltje komt ga ik niet voorruit helaas. Het is altijd dweilen met de kraan open zeg maar.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Ma 10 Jul 2017, 17:37

Josie schreef:
Sproetje schreef:Ik zat al te denken om claritromycine liposomaal te gaan maken, ik weet niet of dat kan.

Niet doen!!

Nee, niet doen, slecht plan.

Dirkie schreef:Ik heb het over deze http://kiscience.com/product/ki-vita/

Dat is precies dezelfde die ik ook heb.
Koop je het zelf, of wordt het je voorgeschreven?

Ik zal eens vragen of het al liposomaal uit het flesje komt, ik denk het eigenlijk van wel.

Dirkie schreef:Dat inschatten heb ik moeite mee. Ik reageer eigenlijk op elk protocol wel in meer of mindere mate met toenemende klachten. Ik schaar dat altijd onder ""die-off" maar als het puntje bij paaltje komt ga ik niet voorruit helaas. Het is altijd dweilen met de kraan open zeg maar.

Niet alles is een die off.
Lees vooral veel wetenschappelijke artikelen, ook het boek van Buhner is echt de moeite waard, voor een beter inzicht.
Verder is het bij mij de antibioticum die het h'm doet, dat blauwe flesje versterkte de werking daarvan, maar alleen jammer dat er producten inzitten die ook immuun stimulerend werken, tenminste voor mij is dat niet zo goed.

Ik heb ook veel "natuurlijke" protocollen erop zitten, niets deed het zo goed als de antibioticum die ik nu gebruik.
Dat had ik al veel eerder moeten krijgen, inmiddels ben ik ruim 7 jaar verder. :(

Dirkie

Berichtdoor Dirkie » Vr 14 Jul 2017, 12:27

Bedankt sproetje, ik zal dat boek eens lezen. Fijn dat bij jouw de antibiotica werkt. Ik ga het denk ik ook weer proberen.

@AliceBLM ik krijg de producten via mijn arts PvM. Maar ik ga er mee stoppen want het levert mij niets op.

Josie

Berichtdoor Josie » Zo 16 Jul 2017, 07:41

Sproetje schreef:Kort gezegd: ik denk dat het de combinatie is die het doet bij mij, het is alleen even bij jezelf goed inschatten welke klachten waar vandaan kunnen komen, en wat iedere ab voor werking heeft op je lichaam en hetzelfde geldt voor die kruiden.

Dirkie schreef:Dat inschatten heb ik moeite mee. Ik reageer eigenlijk op elk protocol wel in meer of mindere mate met toenemende klachten. Ik schaar dat altijd onder ""die-off" maar als het puntje bij paaltje komt ga ik niet voorruit helaas. Het is altijd dweilen met de kraan open zeg maar.

Dat herken ik ook wel Dirkie, goed verwoord. Ik had vaak een reactie op de middelen uit de natuurlijke protocollen (buhner, epigenar, cowden, beyond balance etc.), maar ze hebben mij ook niets opgeleverd, ik werd uiteindelijk alleen maar zieker.
Door de antibiotica (meer dan 2 jaar) zijn bij mij een deel vd klachten sterk verminderd, sommige helemaal weg, mijn immuunsysteem wat tot rust, de dagen wat stabieler en ik reageer minder overgevoelig op vanalles en nog wat. Hopelijk geeft dat bij jou ook verbetering.
Ik kreeg pas na al meer dan 10 jaar ziek zijn de diagnose.

Sproetje schreef:Ik heb ook veel "natuurlijke" protocollen erop zitten, niets deed het zo goed als de antibioticum die ik nu gebruik.
Dat had ik al veel eerder moeten krijgen, inmiddels ben ik ruim 7 jaar verder. :(

Hier ongeveer hetzelfde...

Josie

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Wo 20 Sep 2017, 16:39

Ben toch langzaam weer begonnen met Ki science
4 druppetjes per dag.
Het versterkt de antibioticum, ga wel zien hoelang ik het volhou
Durf het nu wel weer aan omdat ik ook minocycline gebruik en dat is een sterke modulator, had ik glezen:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4131481/

Minocycline is a strong modulator of the neuroimmune response

Mireille

Berichtdoor Mireille » Ma 09 Aug 2021, 16:42

Sproetje schreef:Heb ook een pakketje toegestuurd gekregen met zo'n flesjes ki vita, en een potje met hyaloronzuur en cistus thee
Ga er morgen aan beginnen.
Ben nog even gaan zoeken wat het precies is, want ik kende het ook niet.

wat is hyaloronzuur?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hyaluronan

( zit ook in het bindweefsel en in de huid)

Er worden injecties gegeven met dat spul:

https://www.nwz.nl/portals/1/brochures/ ... 015.06.pdf

Dat begrijp ik dan wel waarom ik het krijg, ik heb n.l. een hele dunne huid gekregen, ook zijn m'n bloedvaten heel erg dun.
De laborante die mijn bloed afnam moest zoeken naar een vrij stevige ader.

In dat flesje ki vita zit astra smile, coriandolo plus, stevia, propolis plus en Microphos
Wat dat precies doet als je lyme hebt ben ik nog niet helemaal uit.
Stevia ken ik wel, coriandolo plus en propolis ook wel, maar die andere twee? geen idee tot nu toe.

Ben nog even gaan googelen maar is astra smile niet een combinatie van deze?

Andrographis, Astragalus, Smilax, Redroot, Japanese Knotweed.

Het is al n tijd geleden maar heeft het iets voor jou gedaan?

Terug naar “Kruiden en kruidenprotocollen”