Misschien weten jullie dit al, en staat het misschien al op dit forum, maar ik lees niet alles vandaar dat ik dit hier plaats.
Als ons lichaam ziek is zorg dan voor een gezond intern milieu.Zorg ervoor dat bacteriën virussen en schimmels niet de kans hebben om zich verder te ontwikkelen. Zorgvoor een gezonde zuurgraad PH, ochtend urine tussen7,5 en 8,5
Strips om dit te meten kan je bij de apotheek kopen.
Pas op voor gevaren van Antibiotica Resistentie.
Waarschuwingen gebruik Anti-biotica:• WHO Op 7 april 2011 is er wereldwijd een waarschuwing gedaan: Volgensdirecteur-generaal van de WHO, Margaret Chan, hebben we een kritiek punt bereikt en zal in de toekomst geen remedie meer bestaan tegen banaleinfecties. Ze waarschuwt voor een ‘nachtmerriescenario’ van een wereldwijde uitbraak van onbehandelbare bacteriële infecties• Zembla: 2010, 2011 en 2012: drie maal word er een uitzending besteed aande gevaren van Antibiotica Resistentie.•
Regulier behandeling• Antibiotica Doxycyline kuur van 10 dagen tot en met 3 maanden.• Doxycycline is het meest effectief in vroegste stadium van lyme• In chronisch stadium anti-biotica waarschijnlijk zinloos• Dood ook de goede bacteriën• Mag niet worden gebruikt bij ernstige nier en leverstoornissen.• Orale antibiotica dringen niet diep genoeg door in het lichaam.• Ceftriaxon: hoge dosering per infuus• Farmaceutisch antibioticum bestrijdt niet alleen de bacterie maarook het immuunsysteem,• ILADS richtlijnen.
Niet Reguliere behandeling
De vier pijlers van de behandeling van Lyme:•Ontslakken, ontgiften en ontzuren•Ondersteunen van de ontgiftingsorganen•Bestrijden van schadelijke bacteriën, co-infecties•Moduleren van het immuunsysteem
•Ontslakken, ontgiften , ontzuren• PH vitality (natrium bicarbonaat)– Ph ‘’mid-stream’’ ochtend urine tussen 7,5 en 8,5• Sauna• Zware metalen: EDTA, DMPS,• Glutathion infusen• Alfaliponzuur infusen• Ozon , Ozon rectaal, Whole body Ozon.• Basisch water drinken (3 liter per dag)• Basische baden nemen• Alkalische leefstijl
•Ondersteunen ontgiftingsorganen• Glutathion infusen• Alfa Liponzuur infusen• Darm protocol infusen ( opbouw en hersteldarmflora met o.a. glutamine)• Lever protocol infusen ( ondersteuning voorde lever) Glycyrrhizine bevattende infusen.• Hepamerz infusen
• Bestrijden bacteriën, virussen en co-infecties• Ozon, Ozon rectaal, Whole body ozon:– 6000x sterker dan chloor• Vitamine C infusen• Lysine infusen• Glycyrrhizine bevattende infusen (anti-viraal)
bron:
http://www.slideshare.net/linuspauling/ziekte-van-lyme
Daisy
Een paar wetenswaardigheidjes
Een paar wetenswaardigheidjes
Luister naar je lichaam.
Re: Een paar wetenswaardigheidjes
Hmm ik krijg nu doxy 2x 100 voor 3 maanden...Igg positief op borrelia, Igm niet
Beste Daisy,
Dank voor je bijdrage op dit forum en het delen van de informatie. In het bericht van jou lees ik adviezen over de alternatieve behandeling van de ziekte van Lyme uit een lezing van een alternatieve therapeut en tevens eigenaar van een kliniek voor complementaire behandeling.
Om bij te dragen aan de doelstellingen van het forum heb ik jouw bericht verplaatst van de categorie “Algemeen Lyme-Borreliose” naar de categorie “Alternatieve therapieën”.
Dank voor je bijdrage op dit forum en het delen van de informatie. In het bericht van jou lees ik adviezen over de alternatieve behandeling van de ziekte van Lyme uit een lezing van een alternatieve therapeut en tevens eigenaar van een kliniek voor complementaire behandeling.
Om bij te dragen aan de doelstellingen van het forum heb ik jouw bericht verplaatst van de categorie “Algemeen Lyme-Borreliose” naar de categorie “Alternatieve therapieën”.
Leia, moderator
In het bericht staat:
Zorgvoor een gezonde zuurgraad PH, ochtend urine tussen7,5 en 8,5
Maar mooi dat ze deze niet bij ons in de apotheek hebben. En bij de drogist ook niet.
Heeft iemand een tip?
Daisy
Zorgvoor een gezonde zuurgraad PH, ochtend urine tussen7,5 en 8,5
Maar mooi dat ze deze niet bij ons in de apotheek hebben. En bij de drogist ook niet.
Heeft iemand een tip?
Daisy
Luister naar je lichaam.
Bij mijn apotheek kon ik ze bestellen. Ik heb ze zelf uiteindelijk via g&w gezondheidswinkel gehaald.
OH, zal de TUINEN ze dan ook hebben? Die hebben ze bij mij in de buurt.
Bedankt.
Daisy
Bedankt.
Daisy

Luister naar je lichaam.
-
Ik heb er ook flink naar moeten zoeken!
The Lyme disease spirochete contains 21 plasmids and this is by far the largest number of plasmids found in any known bacterium
Bron: http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1 ... .VKGnICdZd
een detail over plasmiden:
Via plasmiden kunnen onder andere eigenschappen die zorgen voor resistentie tegen antibiotica worden doorgegeven.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Plasmide
Terug naar “Alternatieve therapieën”