Dit is een vraag op een topic van alternatieve behandelingen, en er wordt een normaal antwoord gegeven door een nieuwkomer. Vanwaar deze agressie Sproetje?
Ik heb uit meerdere berichten van jou gemerkt dat je er niet in geloofd. Dat mag, want iedereen maakt zijn eigen keuze, niets wordt opgedrongen en we zijn bijdehand genoeg om zelf een beslissing te nemen.
Maar ga niet ineens zo'n toon aanslaan, vooral niet als iemand hier voor het eerst komt.
Dat schrikt wel af zeg! Ik zou hier nooit meer komen als ik zo verwelkomt zou worden.
We zijn hier om elkaar te helpen en om e.v.t. van elkaar te leren. Maar ook te steunen.
En een keuze maken voor een therapie of behandeling regulier of alternatief vergt eerst een onderzoek, en de meeste hebben dat ook gedaan.
Ikzelf heb goede ervaringen met bioresonantie, en alle natuurlijke behandelingen die daarbij horen. De bacterie is niet meer te traceren, de meeste gevolgen van de bacterie zijn opgelost, maar dat wil niet zeggen dat het ook helemaal uit mijn lichaam is verdwenen.
Maar ik ben er beter aan toe dan de voorgaande jaren. En dat is al een pré.
Wel heb ik nog last van restverschijnselen en de tijd zal uitwijzen of dit ook gaat verdwijnen. Van tijd tot tijd krijg ik een nabehandeling als ik merk dat ik eraan toe ben. Maar dat bepaal ikzelf.
Dus ik spreek alleen voor mezelf en dit heeft voor mij goed uitgepakt. Een ander kan een andere mening hebben want we zijn tenslotte allemaal anders.
Ik ben ook dichtbij mezelf gebleven, want stond iets me iets tegen dan koos ik voor een andere behandeling. Lyme bestrijden is maatwerk.
En belangrijk is het ook om goed naar jezelf blijven luisteren wat jou lichaam aankan.
Goed onderzoeken voor je met een bioresonantie therapeut in zee gaat. Ik heb goede resecties over mijn therapeut gelezen en ook van andere lyme patiënten hun ervaringen gehoord. Ook dat is erg belangrijk, want inderdaad is er natuurlijk 'kaf onder het koren'.
Dat maakt het zo moeilijk om er een goede uit te kiezen. Jammer dat dit soms ook mis kan gaan.
Waarschijnlijk heb ik geluk gehad.
Ik heb dus een positieve ervaring.
Daisy
Luister naar je lichaam.