Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Vervolg op topic: MMS gebruikers? Lymenet.

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 06 Nov 2014, 18:57

Wat trouwens wel interesting is is dat ik vandaag wat geklooid heb met Mopa om die onrust de kop in te drukken.
Ik weet dat het van de nieren afkomstig is dus eea geprutst, toen een frequentie genomen voor nieren en eentje voor energie en een detox.
Binnen een half uur was die toch best extreme onrust weg! :mrgreen:
Van de week ook geklooid maar toen nog niet gevonden wat nou de best werkzame is, nu dus een andere genomen en dit heeft aangeslagen.

Heb ook best wel energie nu, werd er erg moe van.
Voor de zekerheid ook MMS genomen en dat helpt ook altijd om weer de brainfog weg te poetsen.
Maar hoe dan ook, ik heb met Mopa al een hele juiste snaar geraakt, heel erg blij mee!
Net gegeten en zo even zwemmen. Afgelopen weken kwam ik daar niet aan toe buiten de lessen om dus dat is weer een positief punt. :mrgreen:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 07 Nov 2014, 17:55

Nou vandaag werd ik goed en helder wakker, dus dat is heel fijn.
Voelde me ook gelijk actief en helder en dat is laatste weken na de weeromslag wel anders geweest.
De druppels heb ik de Banderol op 2 gedaan vanmorgen en net Samento 3 druppels, en daar ben ik wel moe van en gaar.
De 2 druppels gaan wel goed, zowel van de Samento als de Banderol, 3 keer daags gaat goed.
Voorlopig maar even niet vaker als 1 keer daags 3 druppels tot het goed gaat.
Verder weinig last en goed geslapen vannacht, mijn huid blijft controleerbaar met vitamine E olie nu en dat gaat gelukkig goed.
Dat glimt ook niet zo, wat ik met kokosolie een groot nadeel vind. :?

Verder Mopa hard aan het werk gezet gister om de boel te ondersteunen en daarna heel goed geslapen.

Gisteravond bij de sportschool wat gerommeld voor mezelf, mocht het hok in waar de materialen staan voor de aquafitness.
Heb dus o.a. gezwommen met drijvers aan mijn voeten en dat soort geneuzel, totaal drie kwartier bezig geweest en dat ging wel goed.
Merk dat het voor het stijve van het Cowden protocol wel beter zou zijn als ik dat elke avond zou doen, maar je kan niet alles hebben.
Anderzijds zou het wel weer een goede motivatie zijn om het vol te houden, dus ik ga wel kijken wat ik kan doen.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 08 Nov 2014, 22:43

Vandaag naar de beurs geweest en nu MOE.
Wat kleine dingen gehaald die op mijn lijstje stonden en verder het erg leuk gehad.
Vandaag Cowden niet gedaan en net de APS gedaan, morgen weer verder met Cowden enzo.
Voor het slapen zo maar even een en ander aan frequenties draaien want ik voel dat dat nodig is. :roll:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 09 Nov 2014, 17:41

Wat moe maar voel me wel fijn verder.
Raar die effecten van Cowden tot nu toe, het is een stuk minder heftig als mijn generator dat is in ieder geval duidelijk.
Waar ik slecht bij kan met mijn hoofd is dat ik altijd heel goed gefunctioneerd heb op frequentietherapie opzich, maar supplementen geven echt een bonus.
Bij frequenties lijkt het meer energie weg te nemen zonder supplementen als met supplementen of andere killers.
Raar eigenlijk, je zou zeggen minder belasting=meer energie. Maar met een minimale dosis MMS of nu Cowden is het nog veel beter.
Het is op een of andere manier makkelijker stabiel te houden qua energiepijl is mijn ervaring.
Terwijl ik wel heel veel gebruik maak nu van de ondersteunende frequenties voor o.a. nieren, bijnieren en detoxen.
Ik zit nu op 3 druppels per dosis en dat gaat goed zonder enige klachten, ik ga rustig door met langzaam ophogen, maar pas als ik echt niks geks meer merk na inname.
Als het vanavond zo doorgaat zet ik vanavond een extra programma in op Mopa, dit keer een killer programma voor het eerst sinds het protocol.
De Q10 is ook binnen gekomen gister dus daar ben ik vandaag mee gestart.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 10 Nov 2014, 17:39

Nou vandaag rustig aan en straks aquafitness.
Bij de herdenking voor MH17 ging de kraan wel even flink open, wat een ellende. :(
Ik had de PEA sinds enkele dagen afgebouwd maar dat gaat niet goed heb ik het idee, ik ben sinds de PEA veel stabieler in mijn hoofd en laatste dagen gaat dat weer minder.
Dus ik houd het op 2 capsules per dag, zonodig 3 maar dat gebeurt nog zelden.
Voor s'nachts heb ik nu sinds een week CBD olie van stichting mediwiet en dat werkt wel heel goed.
Ik slaap er goed op en ik heb qua pijn beduidend minder PEApure nodig, maar dan loopt de boel dus vast in de bovenkamer.
Zit op een hele lage dosis voor het slapen en dat bevalt me wel prima eigenlijk, merk dat doordat ik veel relaxter in mijn bed lig er toch overdag ook profijt van heb.

Gisteren Borrelia frequenties gedaan met Mopa en dat heeft er wel flink ingehakt, dus dat ga ik nog lager instellen.
Maar het is wel prettig dat het zoveel doet, geeft mij wel zekerheid.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 12 Nov 2014, 22:49

Nou gisteren veel gedaan en vandaag ging ook wel goed.
Zou rijles hebben maar er was een afspraak dubbel geplaatst dus zat ik te wachten voor niks. :?
Vandaag aquafitness gehad en ik ga goed vooruit.
Toen ik begon kon ik de borstcrawl niet, ik kwam niet vooruit en de beweging zelf ging eigenlijk niet.
Dat kan ik nu wel probleemloos net als het aantal keer heen en weer kunnen rennen in bepaalde tijd is van 7 naar 10 keer gegaan.
Ook vond ze dat ik mager binnen kwam, in ieder geval qua bespiering en nu krijg zie ik er weer gezond uit qua bespiering.
Vandaag ook bepaalde dingen gedaan die me nog nooit zo makkelijk af zijn gegaan dus daar ben ik heel blij mee.

Nog gevraagd wat nou het verschil is met land en water qua fitness.
Het schijnt dat door de belasting op je gewrichten je minder lang door kunt, wat in water dus geen issue is.
Daardoor verbrand je dus al meer, verder is een beenoefening op land stopt dat vaak echt bij je been.
In water door de onbalans train ook je buikspieren en die zijn vaak ook te slap, daarbij is het heel goed voor je rompbalans in water.
Doordat dit zo goed vol te houden is maak je stoffen aan die ook zorgen samen met geen impact op je gewrichten dat je gewoon ontzettend snel hersteld.
Je spieren worden echt vol aan het werk gezet in water, meer als op land.
Zelfs al zit je tegen de muur als met een squat in het water, je lichaam is onbewust toch aan het zorgen dat je onder water blijft, je spieren spannen zich dus dan al aan, en je merkt zelf niks.
Het water maakt dat je veel minder zwaar bent dus, geen tot minder impact op je gewrichten en je traint dus heel gericht je spieren terwijl je je gewrichten spaart.
Dit is wat ik er van onthouden heb in ieder geval.

De Q10 gaat trouwens tot nu toe goed, ik gebruik 60 mg nu, 2x30 mg dus van de capsules die ik besteld had.
Verder gaat Cowden goed, die 2 a 3 druppels per dosis bevalt me wel heel goed dus ik houd het zo tot ik merk dat er meer nodig is.
Daarbij PH strips geregeld zodat ik mijn PH in de gaten kan houden en meten, mijn PH is goed en daar ben ik heel blij mee. :mrgreen:
Ik kreeg de tip vandaag om mijn PH te verhogen, omdat je dan bepaalde beestjes het lastig maakt, maar dat kan je niet terugdraaien en kan heftig zijn.
Tip kwam uit een nieuw boek, voor nu laat ik het even maar ik vind het wel een goede om te onthouden. :mrgreen:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 15 Nov 2014, 17:41

Nou al een paar dagen geleden dat ik gepost heb maar hier gaat het goed.
Ik ben as dinsdag 2 weken met Cowden bezig en heb gisteravond Rickettsia, Borrelia en Bartonella gedaan met Mopa.
Onrustig geslapen maar voel me wel prima.
Afgelopen weken was ik vooral erg moe in het weekend van alles wat ik gedaan had die week.
Vandaag een keertje extra naar paard geweest omdat ik me veel beter voelde als verwacht en heb heerlijk gereden.
Dus best een vooruitgang tegen over echt helemaal leeg zijn in het weekend! :mrgreen:
Nu al 6 dagen bezig met 60 mg Q10 en dat geeft geen bijwerkingen tot nu toe.
Zit verder nog braaf aan alle druppels en ben nu aan het proberen om het op te voeren naar 4x3 druppels i.p.v. nu 4x2.

Nu vandaag dus een lekkere dag gehad en heel blij met deze -voor mij- doorbraak. :mrgreen:

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Ma 17 Nov 2014, 20:34

Anoniem1992, ik lees nu (pas) jouw bericht:
Anoniem1992 schreef:Oja admin: als het verkeerd staat moet je het maar verplaatsen, maar op Lymenet stond het ook bij onconventioneel.
En daar weten mensen die het volgen het denk ik het beste te vinden.
Persoonlijke verhalen was niet openbaar volgens mij op Lymenet, hoe dat hier zit weet ik niet maar ik ben even van het zelfde uit gegaan.
Het zijn een beetje veel onderwerpen en dingen om alles te splitsen dus daarom zo.

Dankjewel voor je bijdrage aan dit forum. En dank voor je hulp om mee te denken over de plaatsing van jouw onderwerp. Ik kan volgen wat je zegt over dat mensen het in deze categorie het beste terug kunnen vinden. Het hoeft in mijn ogen niet verplaatst te worden, jouw belevenissen komen hier goed tot zijn recht.
Ik begrijp uit jouw tekst dat je de ervaringen die je in dit onderwerp deelt ook het liefst openbaar wil houden en niet bijv. wil samenvoegen met jouw persoonlijke verhaal in het besloten gedeelte van het forum. Klopt dat?

Als moderator wil ik zorg dragen voor de vindbaarheid van informatie voor de lezers en de vindbaarheid van een onderwerp om berichten in te plaatsen. Jouw onderwerp heeft nu als titel “Vervolg op topic: MMS gebruikers? Lymenet“. Zoals je schrijft zijn het een beetje veel onderwerpen, het gaat niet specifiek meer over ervaringen met MMS.

Ik wil voorkomen dat dit voor de lezers verwarring oproept. Mijn voorstel is om de titel aan te passen. Hoe is dat voor jou?
Denk je dat je een titel kan bedenken waarin duidelijk wordt dat dit onderwerp niet alleen over MMS gaat maar meer over de behandel-avonturen van anoniem1992?

Je kan dit zelf doen door in je éérste bericht van dit onderwerp rechtsboven op ‘wijzig’ te klikken, en dan in het balkje de titel te wijzigen. De titel van het onderwerp verandert vanzelf mee.
Als je vragen hebt, er nog over wil uitwisselen of graag wil dat ik met je meedenk, dan kan je me een pb sturen.

Leia, moderator

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 17 Nov 2014, 23:10

Hoi Leia.

Ik heb het bewust inderdaad hier staan omdat het dan openbaar is, besloten kies ik bewust niet voor.
Zelf ervaar ik dat er vrij weinig info te krijgen is, dus hoe meer mensen alles open gooien hoe beter het is.
De reden dat ik de naam hetzelfde heb gehouden is ook voor de vindbaarheid.
Er zijn best wat mensen die mij volgen weet ik via mailtjes die ik kreeg via Lymenet, en die mensen weten wel hoe het zit met de naam.
Ik ga er even op broeden als je het niet erg vindt, ik ga sowieso even de openingpost aanpassen als die niet duidelijk genoeg is daar over..

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 17 Nov 2014, 23:37

Verder: huidige status is redelijk.
Ik heb last van mijn darmen, denk van het protocol van teveel toxines ofzo dus heb nu een stop ingelast voor in ieder geval vandaag.
Heb ook wat ondersteunends voor mijn darmen en lever genomen en dan morgen of overmorgen weer verder.
Heb mezelf opgegeven voor morgenavond voor de beginnersles spinning op de sportschool. Die is een half uur in plaats van een uur.
Geen idee of ik het wat vind, maar ik vind dat ik weer even uit mijn comfortzone moet..
Bovendien moet ik bezig blijven, mijn hoofd trekt het niet om stil te zitten.
Dat komt waarschijnlijk toch door overbelasting van mijn lever dat ik dat niet kan, ik voel me dan echt enorm depri en dat is alleen s'avonds.
Heb vandaag maar 1 dosis genomen vanmorgen en nu amper tot niet dat depri gevoel, ik zie er echt tegen om op alleen naar bed te gaan s'avonds omdat ik me gewoon zo rot voel.

Dus ik heb besloten dat ik elke dag wat moet gaan doen aan sport van mezelf, zo min mogelijk stil zitten s'avonds.
Dus maandag en woensdag aquafitness, morgen die les spinning proberen van een half uur en dan kan ik daarna altijd nog zwemmen.
Moet overdag paarden doen dus dat zal wel een uitdaging worden om dan ook s'avonds de sportschool vol te houden..
Maar je doodongelukkig voelen terwijl je weet dat het van de toxines komt is ook niks, dus ik moet even en dan hoop ik dat het snel went.
Dat heeft met de aquafitness ook enkele maanden geduurd maar dat gaat nu wel heel goed, kon vanavond dingen die ik in het begin gewoon echt niet vol hield.

Nouja klinkt weer als heel wat denk ik, en dan denk je: nou die is er bijna! Helaas pindakaas zo is het helaas niet. :?
Ik slaap rustig 11 of 12 uur per dag, maar als ik wakker ben kan ik wel wat ik nu kan.
Er zijn dagen dat ik op de rem moet, en dan doe ik dat ook wel.
Ga ik hakken in mijn uren slaap onder het mom ritme loopt alles finaal in de soep en ben ik binnen twee dagen uitgeput, of zelfs op de eerste dag al.
Dan crash ik na een uur terug mijn bed in om het dubbel in te halen, want dan slaap ik rustig twee keer zo lang als dat ik normaal langer zou slapen.
Conclusie: ik heb mezelf aangepast aan het aantal uren slaap wat mijn lichaam vraagt, en verder behandel ik en probeer ik zoveel mogelijk eruit te halen.

Vechten met Lyme werkt niet, je moet in mijn ogen de juiste balans zien te vinden en soms is die voor mensen met een normaal leven niet logisch.
Maar schijt aan die normale mensen, al dat gebeuren met ritme en gewoon doen hebben we al een heel traject van gehad voor mijn diagnose.
Toen vond men dat het tussen mijn oren zat, maar dat stond zo'n beetje gelijk aan een revalidatietraject.
Ze wilden dat ik ritme en regelmaat ging fixen, en mijn rug moest sterker worden.
Ik ben dus gaan zwemmen, gaan zwemmen, en nog meer gaan zwemmen en 2 a 3 keer per week oefeningen voor mijn rug.
Ik woonde minimaal 5 dagen in de week in de sportschool, maar er zat zero schot in de zaak en ik kon steeds minder.
Bovendien sliep ik dus rustig door twee wekkers heen, ik hoorde ze niet eens meer. Dat heb ik nu dus niet meer, gewoon totaal gesloopt was ik.
Met de diagnose ben ik ingeploft en ben twee maanden helemaal gesloopt geweest, moe van de niet te winnen strijd van afgelopen jaren.

Dat was dus toen, nu is het dus een nieuwe kans om hetzelfde te gaan doen..
Twee keer per week iets zit er nu in in het schema, op naar drie en ik hoop zelfs vier straks.
Dus hoop op dinsdag 30 minuten spinnen, en eventueel op donderdag is er ook spinning, maar dan een uur.
Dat is wel wat lang, maar drie keer per week een sportles is al heel wat als dat lukt, met de rest erbij.
De overige dagen moet ik dan maar gewoon gaan zwemmen of weet ik wat, want ik MOET wat doen.
Zat ook te denken aan tennis ofzo, alle opties zijn er wel met mijn huidige abonnement gelukkig.
Als ik morgen bedenk te willen basketballen dan tover ik zo de spullen tevoorschijn.. Zoiets is het qua opties.
Wie weet moet ik dat maar eens gaan doen in de week, afwisseling. :lol:

So far so good mijn gedachten foetsie, een heul diepzinnige update dus vandaag. :lol:

Terug naar “Alternatieve therapieën”