Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer
-
Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer
Panacur paard, als deze op is ga ik over op safeguard goat.
-
Ga jij het ook proberen? Of ben je enkel info aan het vergaren nu?
Hier op dit moment al de hele dag koorts, inclusief keelpijn.
Nu ben ik wel erg blij met de tramadol hoor, ik heb nog steeds zat aan 50 mg en het werkt perfect tegen de pijn.
Ik heb vooral hoofdpijn, dikke keel, zere neus ed, lamlendig van de koorts.
Nou dat is stukken minder vervelend als je enkel nog lamlendig bent..
Nu is het wel aardig aan het uitwerken, 24 uur redt het wel maar niet meer optimaal natuurlijk.
Deze werken normaal 12 uur, na die tijd neemt de werking rap af.
Hier op dit moment al de hele dag koorts, inclusief keelpijn.
Nu ben ik wel erg blij met de tramadol hoor, ik heb nog steeds zat aan 50 mg en het werkt perfect tegen de pijn.
Ik heb vooral hoofdpijn, dikke keel, zere neus ed, lamlendig van de koorts.
Nou dat is stukken minder vervelend als je enkel nog lamlendig bent..
Nu is het wel aardig aan het uitwerken, 24 uur redt het wel maar niet meer optimaal natuurlijk.
Deze werken normaal 12 uur, na die tijd neemt de werking rap af.
Hmmm weet het nog niet zeker.
Ik heb overduidelijk baat bij albendazole, meer energie, beter slapen, minder misselijkheid, minder gelige huidskleur, minder benauwdheid. Maar zodra ik stop lijken de voordelen vrij snel te verdwijnen.
Mogelijk dat fenbendazole meer kan betekenen?
Ik heb overduidelijk baat bij albendazole, meer energie, beter slapen, minder misselijkheid, minder gelige huidskleur, minder benauwdheid. Maar zodra ik stop lijken de voordelen vrij snel te verdwijnen.
Mogelijk dat fenbendazole meer kan betekenen?
-
Albendazole nog nooit geprobeerd.
Maar mebendazol deed bij mij niks, praziquantel/pyrantel wel achteraf maar niet fitter o.i.d.
Ook geen extreme verslechtering/koorts ofzo ervaren.
Ivermectine heeft bij mij weer fantastisch resultaat, de fenbendazol is nog afwachten.
Ik zou het zeker een kans geven het verschil in effect is mij mij per middel totaal anders allemaal.
Fenbendazol raden ze wel lang aan trouwens bij chronisch zieken, echt bijvoorbeeld 6 weken lang en dan pauze, en dan weer door als het niet over is.
Het schijnt tov ivermectine vrij mild te zijn.
De bijwerkingen zijn ook milder, mijn ervaring is dat maar een dosis ivermectine per week dan weer zat is.
Ivermectine werkt ook traag en blijft vrij lang in het lichaam, fenbendazol verlaat het lichaam juist vrij snel.
Iets met appels en peren vergelijken dus eigenlijk.
Maar mebendazol deed bij mij niks, praziquantel/pyrantel wel achteraf maar niet fitter o.i.d.
Ook geen extreme verslechtering/koorts ofzo ervaren.
Ivermectine heeft bij mij weer fantastisch resultaat, de fenbendazol is nog afwachten.
Ik zou het zeker een kans geven het verschil in effect is mij mij per middel totaal anders allemaal.
Fenbendazol raden ze wel lang aan trouwens bij chronisch zieken, echt bijvoorbeeld 6 weken lang en dan pauze, en dan weer door als het niet over is.
Het schijnt tov ivermectine vrij mild te zijn.
De bijwerkingen zijn ook milder, mijn ervaring is dat maar een dosis ivermectine per week dan weer zat is.
Ivermectine werkt ook traag en blijft vrij lang in het lichaam, fenbendazol verlaat het lichaam juist vrij snel.
Iets met appels en peren vergelijken dus eigenlijk.
Ivermectine heb ik geen bijwerkingen van. Het helpt mijn nachtzweten verminderen. Ik slik het al bijna een half jaar lang, 12mg dagelijks.
Zodra ik stop komt het nachtzweten weer terug. En dat is al binnen 2 dagen, dus zo lang blijft ivermectine kennelijk niet in het lichaam. De halfwaardetijd is maar 18 uur, dus na 2 dagen is het merendeel wel uit je lichaam.
De ivermectine houdt denk ik de microfilaria tegen, die voor autoinfectie zorgen. Doordat ze door de darmwand heen boren zorgen ze voor bacteremia met als gevolg het nachtzweten. Mijn doel is uiteraard de volwassen nematodes te doden, maar tot nu toe lijkt weinig te helpen.
Ben wel druk bezig met het herstellen van darmflora met het GAPS dieet, dus ik hoop dat dat op termijn gaat meehelpen.
Mebendazole doet bij mij ook niets. Pyrantel, DEC en ivermectine helpen een klein beetje, en albendazole werkt dus nog wat beter.
Ik denk dat ik nog wel wat van de fenbendazole ga proberen in de toekomst. De albendazole kan niet continu en maar een beperkt aantal cycli (3wk op, 1wk af).
Dus misschien dat ik de gaten eerst ga opvullen met fenbendazole.
Zodra ik stop komt het nachtzweten weer terug. En dat is al binnen 2 dagen, dus zo lang blijft ivermectine kennelijk niet in het lichaam. De halfwaardetijd is maar 18 uur, dus na 2 dagen is het merendeel wel uit je lichaam.
De ivermectine houdt denk ik de microfilaria tegen, die voor autoinfectie zorgen. Doordat ze door de darmwand heen boren zorgen ze voor bacteremia met als gevolg het nachtzweten. Mijn doel is uiteraard de volwassen nematodes te doden, maar tot nu toe lijkt weinig te helpen.
Ben wel druk bezig met het herstellen van darmflora met het GAPS dieet, dus ik hoop dat dat op termijn gaat meehelpen.
Mebendazole doet bij mij ook niets. Pyrantel, DEC en ivermectine helpen een klein beetje, en albendazole werkt dus nog wat beter.
Ik denk dat ik nog wel wat van de fenbendazole ga proberen in de toekomst. De albendazole kan niet continu en maar een beperkt aantal cycli (3wk op, 1wk af).
Dus misschien dat ik de gaten eerst ga opvullen met fenbendazole.
-
Daar wisselen de meningen dus over, ik heb begrepen meer als 4 dagen tot het weg is.
Dat is bij mij dus echt zo.
Dat is bij mij dus echt zo.
-
Nou hier gaat het best aardig momenteel.
Vorige week moest ik echt even fit zijn en heb ik een kuur azitromycine 500 mg i.c.m. 200 mg doxy en 400 mg plaquenil gebruikt. Dat is voor azitromycine 3 dagen.
Die dagen heb ik geen fenbendazol gebruikt.
Nu weer wel uiteraard, en het valt niet tegen.
Ik lijk er nu beter tegen te kunnen als voor de kuur en de spuit panacur is nu leeg.
Nu ga ik over op safeguard goat, dat is ook fenbendazol.
Qua uithoudingsvermogen en energie ben ik toch weer flink vooruit gegaan bleek dit weekend, dat geeft een mens hoop.
Ik gebruikte toen niks maar toch, dit had ik een jaar geleden echt niet in mijn hoofd durven halen.
Vorige week moest ik echt even fit zijn en heb ik een kuur azitromycine 500 mg i.c.m. 200 mg doxy en 400 mg plaquenil gebruikt. Dat is voor azitromycine 3 dagen.
Die dagen heb ik geen fenbendazol gebruikt.
Nu weer wel uiteraard, en het valt niet tegen.
Ik lijk er nu beter tegen te kunnen als voor de kuur en de spuit panacur is nu leeg.
Nu ga ik over op safeguard goat, dat is ook fenbendazol.
Qua uithoudingsvermogen en energie ben ik toch weer flink vooruit gegaan bleek dit weekend, dat geeft een mens hoop.
Ik gebruikte toen niks maar toch, dit had ik een jaar geleden echt niet in mijn hoofd durven halen.
-
Status hier is momenteel goed.
Ik heb weinig klachten nu met de Fenbendazol.
Het enige is slecht slapen en angst/onrust dat is niet fijn, maar het werkt niet zo lang.
Als ik het dus zat ben stop ik om bij te komen.
Verder wordt ik er ook misselijk van als ik niet op let.
Ik heb weinig klachten nu met de Fenbendazol.
Het enige is slecht slapen en angst/onrust dat is niet fijn, maar het werkt niet zo lang.
Als ik het dus zat ben stop ik om bij te komen.
Verder wordt ik er ook misselijk van als ik niet op let.
-
Andere update nog even.
Om te kijken hoe het gaat heb ik nu vandaag azitromycine genomen 2x 500 mg, i.c.m. 400 mg doxy.
Fenbendazol zou alles aanpakken zegt men, er zijn mensen die erbij zweren.
Ik merk dat het veel doet maar ik weet natuurlijk niet of het de borrelia ook mee pakt.
Uit controle dus het bovenstaande geslikt, waar ik dus bijna geen last van heb tot mijn grote verbazing.
Ik win dus nog steeds terrein.
Op de huidige manier kan ik EN mijn leven fijn leiden in plaats van lijden, en de boel aanpakken.
Als het mij teveel wordt stop ik gewoon even, dan nemen de klachten rap weer af.
Ik ga zo MOPA eens aan zetten op borrelia, kijken hoe dat nu valt.
Enkele maanden geleden was dat echt killing en dood en doodvermoeiend.
Ik heb weer een nieuw voorraadje azitromycine kunnen overnemen van een Lymie.
Dus mocht ik het langer willen slikken kan dat, erg fijn.
Om te kijken hoe het gaat heb ik nu vandaag azitromycine genomen 2x 500 mg, i.c.m. 400 mg doxy.
Fenbendazol zou alles aanpakken zegt men, er zijn mensen die erbij zweren.
Ik merk dat het veel doet maar ik weet natuurlijk niet of het de borrelia ook mee pakt.
Uit controle dus het bovenstaande geslikt, waar ik dus bijna geen last van heb tot mijn grote verbazing.

Ik win dus nog steeds terrein.
Op de huidige manier kan ik EN mijn leven fijn leiden in plaats van lijden, en de boel aanpakken.
Als het mij teveel wordt stop ik gewoon even, dan nemen de klachten rap weer af.
Ik ga zo MOPA eens aan zetten op borrelia, kijken hoe dat nu valt.
Enkele maanden geleden was dat echt killing en dood en doodvermoeiend.
Ik heb weer een nieuw voorraadje azitromycine kunnen overnemen van een Lymie.
Dus mocht ik het langer willen slikken kan dat, erg fijn.
Terug naar “Alternatieve therapieën”