Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Sproetje

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Sproetje » Di 06 Okt 2015, 16:12

Hoi Anoniempje,

Ik heb het bericht verwijderd, ik hoop dat je het niet erg vindt.
Maar ik denk dat ik het ergens anders ga plaatsen, of miss. wel helemaal niet meer.

Groetjes en doe rustig aan met je middelen. ;)
Laatst gewijzigd door Sproetje op Wo 07 Okt 2015, 10:31, 2 keer totaal gewijzigd.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 06 Okt 2015, 23:18

Ik ben benieuwd Sproetje, ik heb een C potentie.
Het gaf echt vuurwerk, en ik reageer er nog steeds op, zo nu en dan neem ik het nog steeds.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 07 Okt 2015, 19:12

Hier is Cowden nu weer uit de kast getrokken. :)
Houttunya en Cumanda nu, met burbur, parsley en pinella.

Nu vandaag 20 druppels totaal genomen.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 08 Okt 2015, 23:18

Huidige status: alive and kicking!
Er gaan nu 10 druppels houttunya in en 10 cumanda, over 4 keer verdeeld en 1 capsule serrapeptase.
Verder de detox druppels uiteraard.
Qua pijn gaat het nog heel, heel goed!
Ik zit nog netjes op 50 mg tramadol, en neem 2x daags plaquenil erbij, omdat dat voor reuma mede werkt.
Daarbij neem ik s'middags 1000 mg paracetamol erbij omdat ik er dan door breek.
Dat werkt dan echt prima om de tramadol te upgraden, om het zo te zeggen lol.
Die erg pijnlijke spieren en kramp waar magnesium echt niet afdoende voor is, werkt de DMSO top voor.
De DMSO heft echt alle kramp op! :D
Dat betekend voor mij dus geen schots en scheve wervels, wat gewoon f*cking zeer doet.

Ik heb redelijk energie, maar slaap wel hoogst beroerd...
Gelukkig kan ik er tegen nu, het is alleen de vraag hoe lang dat lukt.
De brainfog voel ik ook niet dus dat is fijn.
Soms mag je zeggen dat je een geniaal plan had, dus ok: dit is geniaal! :p
Vroegah was Cowden echt niet tof, zacht gezegd.

Ooit kom ik eruit, nu geef ik hopelijk Lyme en co echt weer een gigantische schop onder zijn krullende kont!
Keep on going, en denk nooit dat er geen opties meer zijn, die zijn er altijd!
Soms in een hoek waar je het niet verwacht, en wat in de kast staat te staan.
Juist onder het motto van ik hoop dat ik het ooit aan kan, en dat lijkt nu te zijn.

hope

Berichtdoor hope » Za 10 Okt 2015, 00:44

:D

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 16 Okt 2015, 00:01

Nou halleluja leuk zo'n immuunsysteem.
Ik ben al een paar dagen gestopt met Cowden en ik slaap echt heel, heel beroerd.
Constant verhoging en ik slaap laatste dagen op zijn vroegst pas om 5 uur. :cry:
Het gevolg is dat ik een zeer lichaam heb van het draaien en wakker liggen.
Daarbij heb ik echt te weinig slaap ook nog.
Ik kan niet dan om 11 uur mijn bed uit stappen, dan slaap ik de nacht erna zeker niet meer van de vermoeidheid. :|

Dus als je om 3 uur je bed uit komt, geradbraakt door dagen slaapgebrek...
...Loop je met je moeie slaapdronken kop om half 5 bij de AH en wensen ze je uiteraard een fijne avond.
He-le-maal kut, mijn dag is pas net begonnen hoor. :|

Nu vanmiddag er antibiotica ingeflikkerd, ik ben er klaar mee, dit kan ik zo niet.
Mijn leven wordt geregeerd door slaapgebrek en ik heb veel meer klachten.
Ik hoop dat ik vanavond al kan slapen, maar ik denk nav vorige ervaringen dat dat morgen wel moet lukken.

Ik hoop zo of morgen heerlijk slapen, ik kijk er naar uit!!!

hope

Berichtdoor hope » Vr 16 Okt 2015, 12:33

Ai, dat is zo vaak he, dat het beter gaat en je al plannen maakt voor een mooie toekomst... En dan baf! Dat stomme deksel weer!
Deze nacht ook maar 2 uur geslapen, wekker ging af... Kinderen moesten naar school...
Misschien toch om 13 u. Of zo je wekker zetten, goede of slechte nacht? Anders raak je helemaal uit ritme...

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 17 Okt 2015, 20:37

Het heeft geen zin, alles geprobeerd. :?
Maar ik heb inmiddels twee goede nachten gehad sinds de antibiotica.
Een paar uur strontmisselijk geweest en last van mijn buik gehad, gelijk aan de race.
Maar daarna was dat weg en nu voel ik me prima en ik slaap weer. :D
Verhoging is ook weer heerlijk weg.

Alleen mijn beide knietjes protesteren, dus daar moet ik ff wat aan doen. :P
Gelukkig kan ik nu mennen met een pony, dan maakt het niet uit of je benen zeer doen ja of nee. :mrgreen:
Om op de wagen te komen een trappetje gepakt met twee treden, en dat scheelt best veel.
Oke moe ben ik daarna nog steeds, maar grappend noem ik het mijn rolstoel, aangedreven met 1 pk. :D :D :D
Bos hebben we hier niet dus ook nog eens geen hobbels.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 25 Okt 2015, 00:22

Joepie ik slaap nog steeds lekker!
Wel zonder vitamine C, wat wel energie oplevert maar ik kan gelijk niet meer slapen.
Verder gaat het goed, ofja ik ben stabiel.
Ik gebruik nu al vanaf ca augustus wietolie elke nacht en ik voel me goed en stabiel, i.c.m. Fenbendazol is het helemaal super.
Er was wat stress hier en dus even rust genomen, maar nu begin ik een deze dagen weer met een plan, geeeeeeeeeeeeen Cowden meer.
Slapen is wel wenselijk. 8-)
Ik ga weer verder met de fenbendazol denk ik, en bioresonantie.
Nog even die schop onder mijn kont en de trace minerals weer starten op de hoop dat dat wel werkt zonder problemen.
Ik slaap wel nog veel, maar ik doe ook voor mijn doen vrij veel.
Sinds een paar dagen ben ik eindelijk na 4 jaar tobben met rijlessen mobiel, we hebben besloten dat Rijbewijs B niet gaat lukken nog qua veel meer pijnklachten, energie en stress die het oplevert.
Mijn theorie heb ik, maar verloopt binnenkort ook, er zou dus haast achter zitten.
Nu heb ik met dank aan mijn ouders een best hip elektrisch 45 km autootje, de voor mij gebruikelijke ritjes zijn geen wegen waar mensen hard rijden en ook niet druk.
Ik red me er prima mee, het is een pittig autootje waar je als je wil sportief mee kan rijden en hij trekt lekker vlot op.
In praktijk drukken de automobilisten die mij onderweg inhalen vast op het knopje bij het stoplicht en kom ik ze daar weer tegen haha. :mrgreen:
Een accu waar ik 70 km mee kan rijden als ik zuinig rijd kost 35 cent en je hoeft voor deze geen wegenbelasting voor te betalen.
Goed voor het milieu en mijn bankrekening dus.

Conclusie: mijn leven is compleet eigenlijk.
Ik kan nu zelf op pad, ik ben stabiel en heb weinig klachten, maar ben gewoon beperkt in wat ik op een dag maximaal kan doen.
Dat met die lepels zeg maar, een normaal mens heeft er 20 ik maar 10.
En ik moet niet gaan sjouwen en lang gaan zitten, dit leven zo is goed: een beetje rondlopen bij de paarden zonder te hoeven sjouwen en dergelijke.
Lopen is met mijn rug beter als zitten, maar dat zijn dingen daar heb ik me bij neergelegd al wil ik nog steeds heel erg graag van alles kunnen.
Een normaal mens kan af met 8 uur slaap ik heb er 11 nodig, afhankelijk van hoeveel ik doe.
Is dat jammer? Ja natuurlijk.
Maar er tegen knokken levert me nu teveel ellende en frustratie op.
Ik ga verder maar op een lager pitje als vroeger.
Nu ik zelf vervoer heb kan ik nu naar het zwembad rijden 8 km verderop zonder veel tijd en geld te verliezen met de bus.
Ik wil nu dus weer gaan zwemmen om sterker te worden, mijn knieen slaan laatste twee weken regelmatig vast dus dat is wel nodig om weer te gaan trainen.
Gelijk maar mee beginnen aankomende week!

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 07 Nov 2015, 03:47

Grom...
Ik lig nu weer wakker, nog steeds ook.
Gisternacht ook al tot 9 uur s'morgens niet geslapen, drama met de hoofdletter D.
Ik kom sinds de omslag van het weer amper ergens aan toe, ik ben moe en slaap vaak slecht.
Vorige week op gesprek geweest bij het UWV en daar heb ik nog steeds ellende van.
Ik ben drie dagen geleden met de combinatie fluconazol, fenbendazol en wietolie begonnen.
Dat vergezeld met de normale dingen en dus ook loratadine, wat voorkomt dat borrelia voeding op kan nemen.
Het geeft in elk geval vuurwerk, maar slapen lukt niet.
Vermoeiend is het dat wakker liggen, en mijn rug komt ook niet tot rust zo.
De paarden is knudde momenteel, ik ben te moe gewoon en mis ook de focus om wat te doen..

Terug naar “Alternatieve therapieën”