Joepie ik slaap nog steeds lekker!
Wel zonder vitamine C, wat wel energie oplevert maar ik kan gelijk niet meer slapen.
Verder gaat het goed, ofja ik ben stabiel.
Ik gebruik nu al vanaf ca augustus wietolie elke nacht en ik voel me goed en stabiel, i.c.m. Fenbendazol is het helemaal super.
Er was wat stress hier en dus even rust genomen, maar nu begin ik een deze dagen weer met een plan, geeeeeeeeeeeeen Cowden meer.
Slapen is wel wenselijk.
Ik ga weer verder met de fenbendazol denk ik, en bioresonantie.
Nog even die schop onder mijn kont en de trace minerals weer starten op de hoop dat dat wel werkt zonder problemen.
Ik slaap wel nog veel, maar ik doe ook voor mijn doen vrij veel.
Sinds een paar dagen ben ik eindelijk na 4 jaar tobben met rijlessen mobiel, we hebben besloten dat Rijbewijs B niet gaat lukken nog qua veel meer pijnklachten, energie en stress die het oplevert.
Mijn theorie heb ik, maar verloopt binnenkort ook, er zou dus haast achter zitten.
Nu heb ik met dank aan mijn ouders een best hip elektrisch 45 km autootje, de voor mij gebruikelijke ritjes zijn geen wegen waar mensen hard rijden en ook niet druk.
Ik red me er prima mee, het is een pittig autootje waar je als je wil sportief mee kan rijden en hij trekt lekker vlot op.
In praktijk drukken de automobilisten die mij onderweg inhalen vast op het knopje bij het stoplicht en kom ik ze daar weer tegen haha.
Een accu waar ik 70 km mee kan rijden als ik zuinig rijd kost 35 cent en je hoeft voor deze geen wegenbelasting voor te betalen.
Goed voor het milieu en mijn bankrekening dus.
Conclusie: mijn leven is compleet eigenlijk.
Ik kan nu zelf op pad, ik ben stabiel en heb weinig klachten, maar ben gewoon beperkt in wat ik op een dag maximaal kan doen.
Dat met die lepels zeg maar, een normaal mens heeft er 20 ik maar 10.
En ik moet niet gaan sjouwen en lang gaan zitten, dit leven zo is goed: een beetje rondlopen bij de paarden zonder te hoeven sjouwen en dergelijke.
Lopen is met mijn rug beter als zitten, maar dat zijn dingen daar heb ik me bij neergelegd al wil ik nog steeds heel erg graag van alles kunnen.
Een normaal mens kan af met 8 uur slaap ik heb er 11 nodig, afhankelijk van hoeveel ik doe.
Is dat jammer? Ja natuurlijk.
Maar er tegen knokken levert me nu teveel ellende en frustratie op.
Ik ga verder maar op een lager pitje als vroeger.
Nu ik zelf vervoer heb kan ik nu naar het zwembad rijden 8 km verderop zonder veel tijd en geld te verliezen met de bus.
Ik wil nu dus weer gaan zwemmen om sterker te worden, mijn knieen slaan laatste twee weken regelmatig vast dus dat is wel nodig om weer te gaan trainen.
Gelijk maar mee beginnen aankomende week!