Neem dan a.u.b. Een afspraak in een ziekenhuis waar een kg is, kijk eens op de site hms/ eds.
Er is overlapping tussen veel lyme- symptomen en hms/ eds.
Of je kan het door lyme krijgen. Als je beide hebt, gaat de lyme zich op je collageen zetten.
Hms/ eds geneest niet meer...
Heeft er iemand in de familie soortgelijke symptomen?
Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer
-
Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer
Weet je wat bij mij het punt is, ik ben niet typisch erg hypermobiel.
Mijn handen en vingers kan ik namelijk niet raar buigen, ik overstrek mijn knieen en ellebogen wel wat en mijn heupen knakken met vlagen.
Mijn enkels zakken naar binnen en als ik erdoor ga loop ik vrolijk verder, maargoed dat is wel erger geweest dat een steentje zorgde dat ik op mijn neus lag in de bergen.
Verder zit het grootste probleem in mijn nek, rug en schouders.
Ze gaan niet uit de kom maar de boel is wiebelig.
Een keer stress en de zooi zit gelijk scheef, paardrijden maakt de boel ook te los wat uiteraard zeer gaat doen.
Dan duurt het echt een dag of 4 voor de boel weer op zijn plek blijft.
Maar verder heb ik geen typische symptomen qua luxeren, wel beide schouders van een niet harde tik uit de kom gehad maar dat was eenmalig.
Ehlers danlos is dit denk ik niet erg genoeg voor, HMS heeft mijn fysio wel bevestigd maar nooit aandacht aan besteed, ik ben ook niet zo van de officiele plakkertjes als het verder weinig toevoegd.
Dat heb ik bij het UWV ook gezegd, ik zeg ik heb ook dit en dat maar ik ga dat niet laten onderzoeken als het verder niet nodig is.
De diagnose Lyme heb ik wel net als Asperger en ptss.
De rest vind ik niet zo spannend als er geen reden is om het te laten onderzoeken en het qua uitkering niet hoeft, ze kunnen er ook niks mee denk ik.
Mijn handen en vingers kan ik namelijk niet raar buigen, ik overstrek mijn knieen en ellebogen wel wat en mijn heupen knakken met vlagen.
Mijn enkels zakken naar binnen en als ik erdoor ga loop ik vrolijk verder, maargoed dat is wel erger geweest dat een steentje zorgde dat ik op mijn neus lag in de bergen.
Verder zit het grootste probleem in mijn nek, rug en schouders.
Ze gaan niet uit de kom maar de boel is wiebelig.
Een keer stress en de zooi zit gelijk scheef, paardrijden maakt de boel ook te los wat uiteraard zeer gaat doen.
Dan duurt het echt een dag of 4 voor de boel weer op zijn plek blijft.
Maar verder heb ik geen typische symptomen qua luxeren, wel beide schouders van een niet harde tik uit de kom gehad maar dat was eenmalig.
Ehlers danlos is dit denk ik niet erg genoeg voor, HMS heeft mijn fysio wel bevestigd maar nooit aandacht aan besteed, ik ben ook niet zo van de officiele plakkertjes als het verder weinig toevoegd.
Dat heb ik bij het UWV ook gezegd, ik zeg ik heb ook dit en dat maar ik ga dat niet laten onderzoeken als het verder niet nodig is.
De diagnose Lyme heb ik wel net als Asperger en ptss.
De rest vind ik niet zo spannend als er geen reden is om het te laten onderzoeken en het qua uitkering niet hoeft, ze kunnen er ook niks mee denk ik.
-
Ik vind trouwens de symptomen van Bechterew wel passen.
Morgen eens de huisarts bellen of ik foto's mag laten maken.
Morgen eens de huisarts bellen of ik foto's mag laten maken.
Volgens mijn arts overlappen eds type 3 en hms elkaar. Heb jij ook hypertrofe littekens?
Goed dat je verder kijkt.
Goed dat je verder kijkt.
-
Nee die heb ik niet gelukkig.
Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en kon om 1 uur terecht, zonder problemen heb ik een verwijzing gekregen voor foto's van mijn hele rug en nek.
Ze zit in een gezondheidscentrum waar ook rontgenfoto's en echo's gemaakt worden.
Ik mocht gelijk door en er zijn 8 foto's gemaakt, 5 van voren en 3 van de zijkant.
Oja tip van de dag: trek fatsoenlijk ondergoed aan want in alles moet verder uit.
Vanaf morgenmiddag kan de uitslag er zijn dus ik ben benieuwd.
Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en kon om 1 uur terecht, zonder problemen heb ik een verwijzing gekregen voor foto's van mijn hele rug en nek.
Ze zit in een gezondheidscentrum waar ook rontgenfoto's en echo's gemaakt worden.
Ik mocht gelijk door en er zijn 8 foto's gemaakt, 5 van voren en 3 van de zijkant.
Oja tip van de dag: trek fatsoenlijk ondergoed aan want in alles moet verder uit.

Vanaf morgenmiddag kan de uitslag er zijn dus ik ben benieuwd.
-
Ik weet ook even niet wat ik wil of moet verwachten.
Enerzijds hoop ik op meer verklaring van die rugklachten anderzijds hoop ik op goede foto's.
Sowieso heb ik een lichte scoliose zegt de huisarts, maar niet dat je zegt sjongejonge, volgens haar hebben veel mensen dat in deze mate.
Heel dubbel.
Enerzijds hoop ik op meer verklaring van die rugklachten anderzijds hoop ik op goede foto's.
Sowieso heb ik een lichte scoliose zegt de huisarts, maar niet dat je zegt sjongejonge, volgens haar hebben veel mensen dat in deze mate.
Heel dubbel.

-
Ik heb de uitslag al, geen afwijkingen te zien op de foto's.
Iets met opgelucht.
Iets met opgelucht.

Blij dat je opgelucht bent.
Hds/ eds is echter niet te zien op foto's.
Hds/ eds is echter niet te zien op foto's.
-
Even een update vanaf hier met een klein overzicht.
Ik heb nu ca een halve spuit equest pramox achter mijn kiezen, ca 7 doseringen van 50 kilo.
Het werkt geweldig, ik ben sinds de spuit vrij van overbelaste gewrichten ZONDER de APS.
Echt te gaaf eigenlijk, dat had ik nooit verwacht.
Ik heb amper nog ontstekingsreacties, echt onwijs fijn.
Verder ben ik stabiel, net 2 dagen antibiotica gehad i.v.m. koorts en dus niet meer slapen.
Ik kan er dagelijks goed op uit al slaap ik wel veel.
Groot deel van de tijd sta ik niet bij de Lyme stil, ik weet wat ik kan en wat niet.
Op stal doe ik vooral wat het advies is i.v.m. mijn rug.
En dat is veel bewegen en geen gesjouw, beweging vooral normaal wandelen etc.
Geen rennen, hollen en vliegen anders houd ik het niet vol uiteraard.
Als je bekijkt dat ik in augustus dus echt niet zonder APS kon, en in februari echt niet dagelijks weg is het enorm verbetert.
Nu begint het beetje bij beetje zo te worden dat mijn lichaam steeds meer over begint te nemen.
De detox middelen niet meer, minder allergieen, meer energie zonder dingen als vitamine C of APS.
Weinig overbelasting, enkel is slapen echt lastig.
De koorts ligt gauw op de loer, en dan sla ik echt nachten over.
Maar ook daar in, ik kan na een hele nacht missen dus nog steeds aardig functioneren!
Voorheen was een nacht slecht slapen gewoon dat mijn dag de prullenbak in kon.
Dan kon ik niks meer doen.
Ik ben alleen slecht belastbaar, geen gesjouw dus.
Dat gaat met mijn rug/nek/schouders knudde i.v.m. Hypermobiliteit of welke naam ook.
De boel verschuift gewoon enorm snel.
Van de week een stal met voertonnen schoon gemaakt op een goede dag, en de rest wat ik anders zou doen niet gedaan.
Dus ca 15 tonnen eruit gerold of getild indien licht, en ca 4 meter verplaatst.
Geveegd, twee kruiwagens aan zeer licht los hooi eruit gehaald en alles er in terug gezet,
Heel rustig aan gedaan bewust en goed opgelet met tillen en dergelijke.
Gevolg was toch weer 4 dagen dubbel tramadol slikken helaas, en mijn rug was een zooitje.
Dat zijn dingen die ik moeilijk vind, ik wil zo graag en doe graag wat voor mijn gevoel mijn geld.
Ondanks dat ik er recht op heb, voelt dat voor mij veel beter op een of andere manier.
Maar desondanks ben ik enorm dankbaar dat het weer zo gaat.
Dit is iets waar veel mensen van dromen.
Het volgende mogelijke station: Gc MAF!
Iets wat of uit kan pakken in een ramp, of misschien wel weer verbetering geeft..
Wie weet wat ik er nog uit kan trekken, ik ga in elk geval nog steeds vooruit.
Ik heb nu ca een halve spuit equest pramox achter mijn kiezen, ca 7 doseringen van 50 kilo.
Het werkt geweldig, ik ben sinds de spuit vrij van overbelaste gewrichten ZONDER de APS.
Echt te gaaf eigenlijk, dat had ik nooit verwacht.
Ik heb amper nog ontstekingsreacties, echt onwijs fijn.
Verder ben ik stabiel, net 2 dagen antibiotica gehad i.v.m. koorts en dus niet meer slapen.
Ik kan er dagelijks goed op uit al slaap ik wel veel.
Groot deel van de tijd sta ik niet bij de Lyme stil, ik weet wat ik kan en wat niet.
Op stal doe ik vooral wat het advies is i.v.m. mijn rug.
En dat is veel bewegen en geen gesjouw, beweging vooral normaal wandelen etc.
Geen rennen, hollen en vliegen anders houd ik het niet vol uiteraard.
Als je bekijkt dat ik in augustus dus echt niet zonder APS kon, en in februari echt niet dagelijks weg is het enorm verbetert.
Nu begint het beetje bij beetje zo te worden dat mijn lichaam steeds meer over begint te nemen.
De detox middelen niet meer, minder allergieen, meer energie zonder dingen als vitamine C of APS.
Weinig overbelasting, enkel is slapen echt lastig.
De koorts ligt gauw op de loer, en dan sla ik echt nachten over.
Maar ook daar in, ik kan na een hele nacht missen dus nog steeds aardig functioneren!
Voorheen was een nacht slecht slapen gewoon dat mijn dag de prullenbak in kon.
Dan kon ik niks meer doen.
Ik ben alleen slecht belastbaar, geen gesjouw dus.
Dat gaat met mijn rug/nek/schouders knudde i.v.m. Hypermobiliteit of welke naam ook.
De boel verschuift gewoon enorm snel.
Van de week een stal met voertonnen schoon gemaakt op een goede dag, en de rest wat ik anders zou doen niet gedaan.
Dus ca 15 tonnen eruit gerold of getild indien licht, en ca 4 meter verplaatst.
Geveegd, twee kruiwagens aan zeer licht los hooi eruit gehaald en alles er in terug gezet,
Heel rustig aan gedaan bewust en goed opgelet met tillen en dergelijke.
Gevolg was toch weer 4 dagen dubbel tramadol slikken helaas, en mijn rug was een zooitje.
Dat zijn dingen die ik moeilijk vind, ik wil zo graag en doe graag wat voor mijn gevoel mijn geld.
Ondanks dat ik er recht op heb, voelt dat voor mij veel beter op een of andere manier.
Maar desondanks ben ik enorm dankbaar dat het weer zo gaat.
Dit is iets waar veel mensen van dromen.
Het volgende mogelijke station: Gc MAF!
Iets wat of uit kan pakken in een ramp, of misschien wel weer verbetering geeft..
Wie weet wat ik er nog uit kan trekken, ik ga in elk geval nog steeds vooruit.
Terug naar “Alternatieve therapieën”