Wat goed om te horen ik ben inmiddels 12 keer geweest 10 pass heb nog niet het gewenste resultaat waar ik op gehoopt had.
Twijfel om ook over te gaan naar 15 pass! Succes hopelijk mag je weer snel je zo goed voelen als afgelopen jaar!
Nieuw: OHT Ozonhochdosistherapie - Hoge dosering ozontherapie
Re: Nieuw: OHT Ozonhochdosistherapie - Hoge dosering ozontherapie
Zojuist aandachtig jullie conversatie gelezen...
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om te delen hoe het nu met jullie gaat?
Ik ben namelijk benieuwd of de High Dose Ozon op de lange(re) termijn blijft werken of dat je terug valt?
Overweeg namelijk ook te gaan starten met deze therapie, maar het is een eind rijden (afgezien van de kosten).
Kent iemand een arts in de omgeving van Amsterdam die dit ook doet?
Hoor graag van jullie.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om te delen hoe het nu met jullie gaat?
Ik ben namelijk benieuwd of de High Dose Ozon op de lange(re) termijn blijft werken of dat je terug valt?
Overweeg namelijk ook te gaan starten met deze therapie, maar het is een eind rijden (afgezien van de kosten).
Kent iemand een arts in de omgeving van Amsterdam die dit ook doet?
Hoor graag van jullie.
Wel interessant dit, ben ook wel benieuwd naar de lange termijn effecten. En hoe zit het met de kosten? Wordt een gedeelte vergoed door het ziekenfonds? (zal wel weer niet maar ik vraag het toch maar even)
Dag allemaal,
Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het nu met jullie gaat na en tijdens de hoge dosis ozontherapie, wil er misschien ook mee beginnen maar kan nog weinig vinden over de resultaten. Hoop dat jullie gauw weer een update geven!
Groet Pimpie
Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het nu met jullie gaat na en tijdens de hoge dosis ozontherapie, wil er misschien ook mee beginnen maar kan nog weinig vinden over de resultaten. Hoop dat jullie gauw weer een update geven!
Groet Pimpie
Ook ik zou graag meer ervaringsverhalen van high dose ozone therapy lezen op het forum.
Is het bijvoorbeeld ook geschikt om extra gezondheidswinst te boeken als je (met andere behandelingen) al op ca 75% zit? Of is het vooral om de stap van zeg 0 naar 50% te zetten?
Is het bijvoorbeeld ook geschikt om extra gezondheidswinst te boeken als je (met andere behandelingen) al op ca 75% zit? Of is het vooral om de stap van zeg 0 naar 50% te zetten?
Wordt deze therapie nog aangeboden in Drachten? En ben uiteraard nog steeds benieuwd naar de lange termijn effecten. Helaas geen reacties meer van de deelnemers.
-
Dag allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben eigenlijk altijd te moe geweest om me veel met mijn ziek-zijn bezig te houden. En ik vond het ook meestal te confronterend om er iets over te lezen.
Ik ben al 38 jaar aan het tobben met mn gezondheid. Het begon met een zwak immuunsysteem. In 1995 kwam daar rillende spieren bij statische belasting bij. Later te snel verzurende en zwakke spieren.
Inmiddels heb ik legio aan symptomen, waarvan de neuroboreliose erg op de voorgrond staat, mijn zenuwstelsel zwaar overprikkeld is en ik altijd en te veel pijn heb op veel diverse plaatsen. De voortdurende uitputting niet te vergeten natuurlijk naast de extreem lange hersteltijd.
Veel allergieën, instabiele tussenwervelschijf, gebrekkige concentratie, geheugen, tinnitus, etc..
Het is gewoon te veel om op te noemen of anderen mee lastig te vallen...
Ik heb sinds 1999 al vele protocollen via PvM uitgeprobeerd. Vnl. Druppeltjes ( heel langzaam opvoeren steeds met vlug herxheimer reacties), poeders en pillen.
Ik moest in 1998 stoppen met werken en financieel hebben we het ook moeilijk.
Alsymptoombestrijding die mel járen "op de been" houdt krijg ik twee keer per week een infuus (spuit) met Mg en B12 (methylcobalamine).
Nu dient zich voor het eerst een therapie aan die veelbelovend vooruitzicht geeft op herstel.
Ik zou heel graag hulp willen krijgen bij het nemen van deze beslissing!
Als ik aan OHT begin wil ik het wel zodanig doen en afmaken dat alle borrelia bacteriën en andere ziekteverwekkers weg zijn en ik geen terugval kan krijgen, ook als ik vier keer per jaar terug moet blijven komen.
Maar ik kan het kostenplaatje heel slecht inschatten:
10 passes 1x/ week gedurende 15 weken = 3000,- plus reiskosten.
Daarna misschien eens in de 2 weken misschien 6 maanden lang = 12 x 200,- = 2400,- plus reiskosten
Daarna misschien 5 x eens per maand = 1000,-
Daarna misschien 4 x per Jaar.?
Dan kom ik op zo'n 6500,- voordat ik naar vier keer per jaar kan.
Maar wat als ik 20 passes of meer nodig blijk te hebben?
Of als ik langer frequenter moet?
Het e.e.a. zal ermee te maken hebben hoe lang en hoe ernstig we ziek zijn...
Ik ben al 38 jaar ziek en volgens PvM heb ik wel een "ernstige" lyme.
Wat zijn jullie ervaringen?
Hoe lang was je al ziek? En hoe ernstig?
Hoe vaak had je in het eerste jaar behandeling nodig en met hoeveel passes?
En op hoeveel en vaak zit je nu?
Welke (soort) symptomen zijn er over gegaan?
Ben je geheel hersteld?
Ik las dat iemand zelfs weer kon gaan sporten...
Ik zou het al zonfijn vinden als ik zou kunnen staan, zou kunnen lopen zonder pijn en zonder daarna in te storten, iets kon raspen zonder verzuringspijn en meer kracht had...
Maar ik las ook dat iemand een terugval had en weer een behoorlijke serie hoger gedoseerd moest...
Het zou mij heeeel erg helpen als zo veel mogelijk mensen me zouden kunnen vertellen
Hoe vaak
Hoe veel passes
Hoe snel verbetering
Wanneer herstel van wat en
Wel of geen terugval of onderhoudsdosering.
En bijwerkingen?
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben eigenlijk altijd te moe geweest om me veel met mijn ziek-zijn bezig te houden. En ik vond het ook meestal te confronterend om er iets over te lezen.
Ik ben al 38 jaar aan het tobben met mn gezondheid. Het begon met een zwak immuunsysteem. In 1995 kwam daar rillende spieren bij statische belasting bij. Later te snel verzurende en zwakke spieren.
Inmiddels heb ik legio aan symptomen, waarvan de neuroboreliose erg op de voorgrond staat, mijn zenuwstelsel zwaar overprikkeld is en ik altijd en te veel pijn heb op veel diverse plaatsen. De voortdurende uitputting niet te vergeten natuurlijk naast de extreem lange hersteltijd.
Veel allergieën, instabiele tussenwervelschijf, gebrekkige concentratie, geheugen, tinnitus, etc..
Het is gewoon te veel om op te noemen of anderen mee lastig te vallen...
Ik heb sinds 1999 al vele protocollen via PvM uitgeprobeerd. Vnl. Druppeltjes ( heel langzaam opvoeren steeds met vlug herxheimer reacties), poeders en pillen.
Ik moest in 1998 stoppen met werken en financieel hebben we het ook moeilijk.
Alsymptoombestrijding die mel járen "op de been" houdt krijg ik twee keer per week een infuus (spuit) met Mg en B12 (methylcobalamine).
Nu dient zich voor het eerst een therapie aan die veelbelovend vooruitzicht geeft op herstel.
Ik zou heel graag hulp willen krijgen bij het nemen van deze beslissing!
Als ik aan OHT begin wil ik het wel zodanig doen en afmaken dat alle borrelia bacteriën en andere ziekteverwekkers weg zijn en ik geen terugval kan krijgen, ook als ik vier keer per jaar terug moet blijven komen.
Maar ik kan het kostenplaatje heel slecht inschatten:
10 passes 1x/ week gedurende 15 weken = 3000,- plus reiskosten.
Daarna misschien eens in de 2 weken misschien 6 maanden lang = 12 x 200,- = 2400,- plus reiskosten
Daarna misschien 5 x eens per maand = 1000,-
Daarna misschien 4 x per Jaar.?
Dan kom ik op zo'n 6500,- voordat ik naar vier keer per jaar kan.
Maar wat als ik 20 passes of meer nodig blijk te hebben?
Of als ik langer frequenter moet?
Het e.e.a. zal ermee te maken hebben hoe lang en hoe ernstig we ziek zijn...
Ik ben al 38 jaar ziek en volgens PvM heb ik wel een "ernstige" lyme.
Wat zijn jullie ervaringen?
Hoe lang was je al ziek? En hoe ernstig?
Hoe vaak had je in het eerste jaar behandeling nodig en met hoeveel passes?
En op hoeveel en vaak zit je nu?
Welke (soort) symptomen zijn er over gegaan?
Ben je geheel hersteld?
Ik las dat iemand zelfs weer kon gaan sporten...
Ik zou het al zonfijn vinden als ik zou kunnen staan, zou kunnen lopen zonder pijn en zonder daarna in te storten, iets kon raspen zonder verzuringspijn en meer kracht had...
Maar ik las ook dat iemand een terugval had en weer een behoorlijke serie hoger gedoseerd moest...
Het zou mij heeeel erg helpen als zo veel mogelijk mensen me zouden kunnen vertellen
Hoe vaak
Hoe veel passes
Hoe snel verbetering
Wanneer herstel van wat en
Wel of geen terugval of onderhoudsdosering.
En bijwerkingen?
-
Hallo allemaal,
Ben na alles geprobeerd te hebben de laatste 10 jaar, maar dan ook echt alles! Drie maanden terug begonnen met high dose ozon bij La H in Oostenrijk, en heb het bijgehouden in Duitsland bij Een kliniek. De combi van rectaal OHT en OHT infuus heeft er voor gezorgd dat ik geheel klachten vrij ben. Ik blijf dit jaar eens per maand behandelen,en na dit jaar wil ik het enkel bijhouden met een aantal behandelingen per jaar. Wat een super uitvinding is dit geweest!
Johan Bedankt!!!!
Ben na alles geprobeerd te hebben de laatste 10 jaar, maar dan ook echt alles! Drie maanden terug begonnen met high dose ozon bij La H in Oostenrijk, en heb het bijgehouden in Duitsland bij Een kliniek. De combi van rectaal OHT en OHT infuus heeft er voor gezorgd dat ik geheel klachten vrij ben. Ik blijf dit jaar eens per maand behandelen,en na dit jaar wil ik het enkel bijhouden met een aantal behandelingen per jaar. Wat een super uitvinding is dit geweest!
Johan Bedankt!!!!
Hallo allemaal,
Ook ik ben bezig met de high doses ozon.Ik heb nu mijn derde behandeling ten pass gehad en daarvoor nog 5 behandelingen met een lagere dosis.Dinsdag mijn vierde behandeling ten-pass,maar wat hakt dat erin zeg,ik voel me constant slecht,zeer vermoeid met als gevolg daarvan hoofdpijn en misselijk.Voor het grootste gedeelte van de dag lig ik op bed,maar hopen dat dit tijdelijk is en dat ik hier doorheen moet maar word er aardig down van.
Hoe gaat het met jullie die ook bezig zijn met deze behandeling?
Ook ik ben bezig met de high doses ozon.Ik heb nu mijn derde behandeling ten pass gehad en daarvoor nog 5 behandelingen met een lagere dosis.Dinsdag mijn vierde behandeling ten-pass,maar wat hakt dat erin zeg,ik voel me constant slecht,zeer vermoeid met als gevolg daarvan hoofdpijn en misselijk.Voor het grootste gedeelte van de dag lig ik op bed,maar hopen dat dit tijdelijk is en dat ik hier doorheen moet maar word er aardig down van.
Hoe gaat het met jullie die ook bezig zijn met deze behandeling?
Beste mensen doe het aub niet heb het vandaag samen met een kennis laten doen kregen alleby een aanval werden heel dol en misselijk meteen behandeling acuut laten afbreken doe het niet!!!!!!! Speel niet met je eigen nloed je bent gewaarschuwd
Terug naar “Alternatieve therapieën”