Bij allemaal is de APS ondersteunend, ik ken er ook een die het al jaren gebruikt.
Zelf nu weer even rustig aan hier, want vannacht weer aan het spoken geweest en slecht geslapen van het herxen grrrr!
Vanavond naar de sportschool geweest voor spinning en op de helft gestopt.
Mijn hartslag bleef vrij snel oplopen en het duurde te lang naar mijn zin voor mijn hartslag weer goed gezakt was.
Ik denk dat het 2 a 3 keer zo lang duurde als afgelopen dinsdag, dus wel een teken dat ik nu echt even rustig aan moest doen.
Maar he, dit heb ik doorstaan, na dat half uur gewandeld en rustig kort joggen op mijn hardloopschoenen, die zijn corrigerend dus daar moet ik aan wennen.
Al zo lang niet meer echt gelopen maar ik wil het wel weer graag, alleen met bartonella op je schenen schiet het niet zo erg op..
Vanmiddag is de Raw Thyroid van Natural source gearriveerd, te bestellen bij
http://www.iherb.com voor een zeer redelijke prijs.
Verder hoef je maar 1 capsule per dag te nemen en ik heb nu een pot van 180 stuks, maar er zijn ook kleinere potten.
Was toch al verrot en was nog onrustig ook dus meteen maar een capsule genomen en ik was binnen een half uur in dromenland.
Wel een mooi supplement waar goed over nagedacht is, ik heb gezocht en wat voor en nadelen gevonden.
Ik zal e.e.a. samenvatten en uitleggen, kan me voorstellen dat het wat hocus spokus is anders.
Wat er wel en niet van klopt qua wetenschappelijke bewijzen heb ik erbuiten gelaten, ik geef nu gewoon even mijn impressie van het verhaal wat ik gelezen heb.
Allereerst schijnt natuurlijk hormoon makkelijker te zijn met instellen, het luistert wat minder nauw en verder is het completer als synthetisch.
Vooral omdat het orgaanconcentraat is, het bevat dus alles van de schildklier qua hormonen niet specifiek eentje.
Nadeel is dat de verhoudingen bij mensen anders schijnt te zijn als bij varkens of runderen, dus het blijft altijd uitproberen.
Voordeel is dat schildklierhormonen in nederland alleen op recept gaan, en deze natuurlijke variant dus gewoon in de USA te bestellen is zonder recept.
Dit supplement is ook heel mooi compleet, het bevat niet alleen schildklierconcentraat, maar ook bijnier, zwezerik, milt en hypofyseconcentraat.
Er zijn mensen die van mening zijn dat schildklierproblemen secundair zijn, en dat het komt door gebrekkig werkende bijnieren.
Ofwel vermoeidheid en burn out klachten dus, als de een niet goed werkt werkt de schildklier ook niet optimaal.
Dat klopt bij mij wel exact trouwens, dus ik persoonlijk sta daar wel achter.
Kleine waarschuwing is wel op zijn plek, de symptomen zijn nogal gelijk soms qua te snel/te langzaam etcetera, daarom laten ze dus normaal bloed controleren.
Ik reageer vaak zo direct dat ik dat dus niet doe, mede omdat ik 100% zeker weet dat mijn schildklier ook echt niet goed werkt.
Om te kijken of je misschien ook last hebt van je schildklier staat in de link hier onder meer info, voor het idee ik heb s'morgens een temperatuur van 35.8.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/div ... -tips.htmlMijn eerste reactie op dit supplement is wel goed gelukkig, waar ik van alleen jodium in de vorm van zeewier dezelfde dag nog last krijg van mijn schildklier gaat dit goed.
Tot nu toe in elk geval, het onrustige wat ik had vanmorgen was binnen een half uur weg na inname en ik heb geen sputterende schildklier gevoeld.
Vermoedelijk zal ik op den duur niet elke dag hoeven en moeten slikken mezelf kennende maar dat ga ik wel zien hoe dat gaat straks.