Fijn dat je je beter voelt en bedankt voor het delen van je ervaring. Ik begrijp dat je het goed bedoeld om het hier te delen! Let tegelijkertijd ajb op waar je de oorzaak legt van je ziek zijn en beter worden.
Heb je ook andere dingen gebruikt naast dat je aan een apparaat bent gekoppeld? Bicom en dergelijke apparaten zijn een psychologische behandeling (afkomstig uit de scientology beweging), het is dus geen behandeling voor een infectie.
Er zijn veel mensen die zonder diagnose naar een bioresonantie therapeut gaan. Vervolgens daar (van dus een medisch ongeschoold persoon) te horen krijgen dat ze de ziekte van Lyme zouden hebben… En het apparaat geeft dan op een gegeven moment na een lege portemonnee ook weer aan dat ze geen lyme meer hebben of dat de vermeende lyme echt aan het verminderen is.
De diagnose is dan nooit door een arts gesteld. Vaak hebben die mensen niet eens de ziekte van lyme (ik zeg niet dat dat bij jou ook zo is). Ze gaan vervolgens wel op internet verkondigen (en aan buren, vrienden, familie en kennissen) dat ze door bioresonantie van lyme genezen zijn, en het aanraden aan anderen.
De mensen die écht de ziekte hebben zijn hiervan de dupe.
Het heeft verstrekkende gevolgen voor de erkenning van de ziekte door de reguliere gezondheidszorg, door de media en ook door onze buren, vrienden, familie en kennissen.
Moon, jij bent ook echt door een lyme-hel gegaan…

Ik kan me voorstellen dat je getriggerd raakt, bij mij gaan ook mijn haren recht overeind staan. En inderdaad zoals je schrijft veel mensen die hier meelezen zijn zeer ziek en hebben alles gezien, meegemaakt en geprobeerd. De mensen die inmiddels aan de gevolgen van lyme zijn overleden waren vast en zeker allemaal gered met bioresonantie.

Josie