Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 14 Dec 2014, 20:38

Nu dag twee zonder Cowden, ik heb even getwijfeld of ik een update moest plaatsen maar ik doe het toch maar.
Met name omdat het instellen van schildkliermedicatie/hormoon toch vaak lastig kan zijn, hopelijk zijn er mensen die baat hebben mij mijn ervaringen ooit.
Als mensen tips hebben of meer/minder willen weten hoor ik het graag.
Leia had ook nog een puntje, daar kom ik een deze dagen op.

Voor nu;
Ik lijk al op te knappen, mijn energiepijl groeit en ik heb weer wat meer plezier en rust in dingen.
Goed teken dus, jammer is wel dat ik dus wel nog pijn heb, en dat neemt duidelijk toe na inname van de Raw thyroid, het heeft dus goed impact op mijn hormoonbalans.
Er is van mij bekend dat ik extreem reageer op hormonen, heel overgevoelig en daar ook echt veel pijn van krijg dus zo vreemd is dat niet.
Zo heb ik dus dat ik ook met progesteron smeren, in de eerste twee weken een andere dosering nodig heb als in de laatste twee weken.

Dat is ook vrij logisch opzich, maar de schildklier heeft ook in combi met de bijnieren behoorlijk wat in te brengen op je hormoonbalans.
Alhoewel ze het regulier waarschijnlijk zullen ontkennen dat de bijnieren en schildklier wat met elkaar te maken hebben, ieder mag het zijne er van denken.
Bewijs genoeg is voor mij dat ik na amper twee weken echt een maandelijks feest achter de rug heb met amper krampen, terwijl ik laatste maanden veel pijnstillers moest slikken!

Hier een stukje van deze webpagina waar ik het mee eens ben: http://www.voedingisgezondheid.nl/Bijnieren_ebook.html
De bijnieren en de schildklier vertonen een nauwkeurige relatie met elkaar.
Overactiviteit bij de een kan leiden tot onderactiviteit bij de ander en andersom.
Het is dan ook een hele puzzeltocht om te bepalen of je te maken hebt met primaire schildklierproblematiek gevolgd door secundaire bijnierproblematiek of andersom.
Naar mijn mening is er een regelrechte epidemie van primaire bijnieruitputting met secundaire schildklierproblematiek gaande.

Plan van aanpak:
Aan leren voelen wanneer ik te weinig heb, of juist teveel.
Vanavond heb ik in plaats van een halve, later nog een kwart erbij genomen omdat ik het idee had dat ik te weinig had.
Nu voel ik me na korte tijd weer stukken beter, ik merk bij mezelf heel erg dat ik erg onrustig wordt als ik te weinig heb, dat lijken normaal symptomen van een te snelle schildklier maar tel daar bij op dat ik lusteloos ben, dat past niet bij een te snelle schildklier voor mij.
Dan vreet ik het hele huis kaal namelijk, weet ik uit ervaring. :lol:

Hier nog een stuk over de schildklier, waar de bijnieren ook in voorkomen:
http://www.uitdaging.net/gezond/schildk ... chten.html

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 19 Dec 2014, 19:45

Deze week was druk, erg druk.
Maandag, dinsdag en woensdag gesport en vrij flink, donderdag rustiger aan want ik was echt erg moe.
Nu vandaag paarden gehad en nu is het batterijtje echt leeg, helaas is de helft op stal ook ziek en pak ik dat ook wat mee.
Merk echt dat mijn immuun de alarmbellen laat rinkelen op stal, maar ik ben nog niet ziek geworden tot nu toe. *klopt af*
Wel een goed teken dat die bellen gaan rinkelen hoor, maar ik zit niet op griep te wachten, hopelijk is mijn lichaam sterk genoeg om dat te voorkomen!

Verder hier dus weinig bijzonderheden, behandeling ligt 99% stil nog steeds maar ik voel wel dat mijn vingertoppen weer zeer gaan doen.
Dat is bij mij altijd een Bartonella alarmbelletje dus dat is knap waardeloos, toch dan maar met frequentietherapie/bioresonantie aan de slag denk ik maar...

Qua verzoekje van Leia, plaats ik het gewoon hier wat ze mij schreef, iets moet goed voorbeeld doet goed volgen:
Je gebruikt het woord ‘herxen’ niet correct, dit is verwarrend vooral voor nieuwkomers. Zou je hier wat anders voor willen verzinnen?
Je zou dit bijv. kunnen vervangen door te noemen dat je ergens tijdelijk meer klachten van krijgt waarbij je verwacht dat dit desondanks toch bijdraagt aan je genezingsproces. Of bijv. dat je ergens bijwerkingen van hebt, het vermoeden van een die-off reactie, je ergens gevoelig op reageert of denkt dat je een detox-reactie hebt. Voor de lezers die gewend zijn aan jouw definitie van herxen, zou je even kunnen aankondigen dat je het vanaf nu anders gaat noemen.

Dus bij deze ga ik nadenken hoe ik het WEL ga noemen, maar dan weten jullie dat ik er wat aan ga doen, ik heb Leia gevraagd of ze verbeterpuntjes had en dit kreeg ik terug.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 22 Dec 2014, 22:42

Het is alweer maandag..
Zaterdag weer begonnen met behandelen, en begonnen met een kuur voor parasieten, 200 mg Praziquantel en 600 mg Pyrantel per dag.
Reden van dit expiriment is dat ik via een medepatient een link kreeg van iemand die enorm is opgeknapt van anti parasitaire middelen.
Zij is van mening dat Borrelia zich mede gedraagt als parasiet, dus waarom niet met anti parasitaire middelen behandelen? Nouja het proberen waard. :)
Dit zijn reguliere middelen, over hoe en wat staat er meer in dit topic:
viewtopic.php?f=30&t=214

Dit gebeurde er na inname van de tabletten op de eerste dag:
Binnen een uur na de inname kreeg ik opmerkelijke symptomen, zo kreeg ik last van het oog waar ik oogmigraine aan gehad heb twee keer recent, last van mijn oren en ik kreeg hoofdpijn en brainfog. Al snel volgden zere spieren en ik werd een paar uur na de inname echt onwijs misselijk met buikkrampen.
Dit is na een uurtje weer weggetrokken en nu heb ik nergens last meer van, ik ga er mee door en ik ga kijken wat het resultaat is op den duur.

Status nu is dat de reactie nu elke dag een beetje milder wordt, de buikklachten nemen ook rap af, ik voel af en toe nog wel een kramp maar misselijk ben ik niet meer.
Het oog voel ik nog steeds, maar nu ook minder, ik heb nu nog voor 19 dagen liggen, mocht het goed gaan blijf ik er mee doorgaan voorlopig.
Verder voel ik me nu goed, van het weekend erg moe geweest maar nu ben ik zeer tevreden, ik heb er tot nu toe steeds minder last van.
Ik zit ook weer aan de bioresonantie erbij nu, Cowden nog even niet in verband met de parasieten kuur. :)

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 25 Dec 2014, 23:27

Fijne kerst voor iedereen, en duimen dat de helft van ons hier volgend jaar niet meer ronddoolt, dat zou een goed teken zijn! :mrgreen:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 27 Dec 2014, 18:31

Lyme zou Lyme niet zijn als er weer een verrassing om de hoek zou komen kijken.
Ik heb in totaal nu 5 dagen Pyrantel/Praziquantel gebruikt en daarna was mijn batterijtje leeg plus ik voelde mezelf bont en blauw.
Mijn hele rug muur en muurvast ook en slapen is een drama.
Ik denk dat de enige optie die over is een rubber hamer is, of ik huur Murray in die Michael Jackson behandelde. :?

Vannacht verhoging gehad, pijn en niet geslapen tot half 6 s'morgens en dat lijkt de trend te zijn hier nu.
Ook keelpijn nu dus ik heb 7 gram vitamine C achter mijn kiezen vandaag.
Er is nog een troef over en anders moet het toch maar wietolie worden weer als het om slapen gaat.
Conclusie: het kan allemaal beter maar hopelijk was het voor het goede doel..

Nu eerst maar eens bijkomen hier van en zorgen dat mijn slaapritme weer in orde komt.
Die is echt totaal naar de &(&^*% door die parasietenkuur.
Ik val echt onwijs laat in slaap, voor 3 uur zeker niet en afgelopen nacht was het half 6 pas dat ik sliep, en ik red het dus niet op 8 uur slaap dus tel 1 en 1 maar bij elkaar op.
En dan slik ik al L-tryptofaan, melatonine 5 mg, versuffende antihistamine en dan slaap ik nog niet.

De raw thryoid, het schildklierhormoon zal ook wel mee spelen, 2x een halve gaat goed, maar dan slaap ik niet.
Neem ik meer dan heb ik echt veel pijn elke keer, omdat ik niet tegen wisseling in mijn hormoonspiegel kan op een of andere manier.
Ik heb nu toch maar een hele genomen en ik hoop dat het mee valt allemaal en dat ik het nu beter verdraag, ik wil vanavond slapen, punt! :(
Mopa gaat ook vanavond weer aan het werk om die bijnieren te boosten, en tukken heen, het moet gewoon.
Een deze dagen komt mijn vriend langs, en dan wil ik gewoon fit zijn, al zie ik dat nu nog niet 123 gebeuren dat ik dan echt fit ben.

Josie

Berichtdoor Josie » Za 27 Dec 2014, 19:29

Hoi Anoniem1992, fijn dat je je ervaringen deelt!
Ik heb zelf ook een tijdje schildklierhormoon gebruikt, ik nam het toen sochtends een paar uur vóór het ontbijt. Ik had toen tijdelijk iets meer energie en iets minder kouwelijk.
Ik wens je een goede en parasieten-vrije nachtrust toe!
Josie

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 28 Dec 2014, 15:15

Hoi Josie.

Had jij er geen pijn van dan? Ik heb het opgevoerd gisteren maar voel me nu alweer beter.
Waar het aan ligt weet ik niet, enige wat ik veranderd heb is die vitamine C en een andere anti-histamine naast schildklierhormoon, dus dat zal het verschil wel zijn.
Dan went mijn lichaam er toch langzaam aan kennelijk, ik heb vandaag ook geen pijn gehad, nu duimen dat dat zo blijft dan ben ik dolgelukkig.
Vannacht beter geslapen en nu zit ik naast bullebak Mopa, nu is ie bezig met nieren maar bijnieren moeten ook nog en wat andere dingen..

Ik gun mezelf geen tijd meer om zoiets te doen, het gaat me steeds meer tegen staan dus dat werkt niet echt mee in mijn herstel denk ik. :|
Nu heb ik die rust wel dus dat is fijn, daar werkt schildklier hormoon bij mij dus ontzettend aan mee, ik ben ook echt wel stabieler in mijn hoofd buiten de tijd dat het inwerkt om.
Vandaag weer rustig begonnen met Cowden, maar dat ga ik heel laag houden geen zin in herhaling van de vorige keer, voel me nu in elk geval prima dus dat is fijn.

Parasieten, parasieten... Kleredingen, om moe van te worden. :?
Eigenlijk delen we veel te weinig onze ervaringen, maarja daar ben ik ook schuldig aan, als ik iets lees op weet ik welke site plaats ik ook behalve hier verder geen reacties. :oops:

Troptard

Berichtdoor Troptard » Zo 28 Dec 2014, 17:10

Neem je nu nog je ontworming of niet ? Kon ik er niet goed uit opmaken ;)
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

jozzie

Berichtdoor jozzie » Zo 28 Dec 2014, 18:49

He Anoniem,

Niet zo minnetjes over jezelf. Wat mij betreft ben je de grootste ervaring deel ster :mrgreen:

Gelukkig nieuwjaar.

Jozzie

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 28 Dec 2014, 21:39

Nu niet Troptard.
Ik sliep zeer slecht en had veel pijn, ik ga er wel weer mee verder hoor straks.
Morgen krijg ik Ivermectine ook trouwens, maar ik krijg een deze dagen bezoek waar ik heel erg naar uit kijk en ik wil niet ziek zijn dan.
Ik sliep nl zo slecht, dat als ik eenmaal sliep ik tot half 2 echt in dromenland was, dus mijn hele dag/nachtritme was enorm ontregeld.
Meneer is nl een ochtendmens, dat ben ik al totaal niet dus ik moet even alle zeilen bij zetten om een beeeeetje in het ritme te komen. :shock:

Ik begin nu pas een beetje los te komen trouwens, zeker mijn onderrug zat zo vreselijk vast, dat mijn nek ook echt vreselijk was.
Voelde me net een banaan zo krom op gegeven moment, en ik ben al niet echt heel recht doordat ik al Lyme heb vanaf mijn vijftiende.
Ik heb dus in de groei al pijn gehad, niet best. :|
Zit al een tijdje te kijken naar liposomale vitamine C, maar zelf brouwsels krijg ik niet weg dus heb nu toch maar een pot besteld bij Iherb.
Niet zo heel goedkoop dat spul helaas, tov die huge potten van het kruidvat.
En iets van een mineralenvloeistof, wat energie zou moeten geven, ik wil echt van dat mega lange slapen af!!

Happy new year Jozzie! :mrgreen:

Terug naar “Alternatieve therapieën”