Medisch helderziend geneeskundige therapie

tartine

Medisch helderziend geneeskundige therapie

Berichtdoor tartine » Do 09 Jun 2016, 08:22

Hallo mensen op dit forum , mijn vriendin zoekt maar een oplossing voor haar gezondheids problemen en slikt nu korreltjes. Ik heb geen vertrouwen in deze therapie. Heeft iemand ervaring met deze therapie. ?

- edit door de moderator: naam van behandelaar en reclame verwijderd -

Josie

Re: Medisch helderziend geneeskundige therapie

Berichtdoor Josie » Do 09 Jun 2016, 15:20

:o Daar heb ik ook geen vertrouwen in!

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 09 Jun 2016, 19:01

-
Laatst gewijzigd door Sproetje op Do 03 Mei 2018, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Do 09 Jun 2016, 19:33

Hallo tartine,
tartine schreef:Hallo mensen op dit forum , mijn vriendin zoekt maar een oplossing voor haar gezondheids problemen en slikt nu korreltjes. Ik heb geen vertrouwen in deze therapie. Heeft iemand ervaring met deze therapie?
Wat bedoel je precies met een behandeling met korreltjes?
Komt het uit de Klassieke Homeopathie? viewtopic.php?f=21&t=844&hilit=homeopathie
Of een behandeling met Bioresonatie en Quint?
Mocht dat zo zijn dan is daar niets mis mee. Er kunnen met dergelijke Lyme behandelingen goede resultaten worden bereikt.
Het kan ook zijn dat je de materie en de behandeling van jouw vriendin niet goed begrijpt en of er nog te weinig kennis over hebt?
'Medisch helderziend geneeskundig therapie' is een persoonlijke stelling en misschien niet zo goed gekozen.

AVIG Lyme behandelaars http://www.avig.nl/ik-ben-patient/ zijn goed opgeleid en moeten levenslang blijven bijscholen en moeten voldoen aan hoge eisen.
Vakgroepen http://www.avig.nl/ik-ben-patient/zoeke ... krichting/
Werkgroepen http://www.avig.nl/ik-ben-patient/zoeke ... rkgroepen/
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

abx

Berichtdoor abx » Za 11 Jun 2016, 01:24

Hallo mensen op dit forum , mijn vriendin zoekt maar een oplossing voor haar gezondheids problemen en slikt nu korreltjes. Ik heb geen vertrouwen in deze therapie. Heeft iemand ervaring met deze therapie. ?
Dergelijke "korrel"-therapie is onzin en jouw argwaan is terecht.
Hier trappen elk jaar veel wanhopige patiënten in, voor allerlei aandoeningen, zelfs bij volstrekt onbekende oorzaak. Het is pure kwakzalverij!
Vraag voor de gein naar de kwalitatieve en kwantitatieve farmaceutische samenstelling van deze "korrels", de werkzame stof en het vermeende werkingsmechanisme.

tartine

Berichtdoor tartine » Za 11 Jun 2016, 22:53

Dankjewel ABX , als mensen er gezond van worden prima maar het is inderdaad gewoon geldklopperij . Lees dit ook maar even .

De meerwaarde van de korrels is:

1. Ik heb ze gemaakt met een specifieke intentie, wat heel bepalend is voor het resultaat (lees maar het boek “Het Veld” van Lynne McTaggart en Japanse onderzoeker Masaru Emoto bijv.)

2. Wanneer ik een middel maak, voeg ik steeds bewust bepaalde frequenties samen. In het middel zitten dus de aparte frequenties, maar de synergie van alle frequenties maakt dat je ook weer een nieuwe frequentie creëert. Wanneer ik de korrels zou kopiëren van zo’n origineel middel, dan houd ik uiteindelijk alleen de synergie over en mis ik de rest. Daarom maak ik het steeds opnieuw.

3. Als je alle frequenties van een middel van mijn protocol apart zou nemen, zou dat betekenen dat je een grote schaal suiker per dag zou moeten nemen, omdat sommige middelen veel frequenties bevatten.

4. Ik gebruik een manueel kopieerapparaat én ik zorg dat er geen wifi aan staat, zodat er geen ongevraagde informatie in de korrels komt en de energetische frequentie hoog is.

5. De middelen krijgen een extra boost wanneer ik ze maak. Suffectus heeft een heel hoge trilling. Daarom zit het in een tachyonflesje om het te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Deze blauwe flesjes staan eerst minimaal 2 weken in een tachyonbak. Daarna mediteer ik ruim anderhalf uur met focus en intentie om de Suffectus te maken. Deze kost veel tijd en energie, maar wat hij doet is super. Suffectus activeert namelijk de goddelijke blauwdruk en het zelfherstellend vermogen van de persoon. Daarnaast houdt het ook de mutatie van lyme tegen. Wanneer je Suffectus wilt testen is het belangrijk wat van de korrels uit het flesje te halen (niet weer terug doen!).
De trilling van een middel is zo samengesteld dat het de lyme als het ware omsingelt. De lyme wordt aan alle kanten gebombardeerd door trillingen, zonder dat hij door heeft dat hij wordt ‘aangevallen’. De frequentiemiddelen zorgen ervoor dat de lymebacterie trager wordt. De vertraging zorgt ervoor dat de lymespirocheet uiteindelijk verstijft en oplost zonder dat hij uiteenvalt in deeltjes. Dat laatste gebeurt namelijk altijd wanneer een lymespirocheet dood gaat, behalve wanneer hij door de frequentiekorrels elke dag bloot staat aan de trillingen.

De korrels worden ook steeds weer bijgesteld afhankelijk van de tijd. Lyme werkt namelijk ook erg onder invloed van het collectief. Zo hadden wij bijvoorbeeld in jan 2015 een sterke invloed van Ebola. Lyme kopieerde dit dus ook!!
Momenteel hoeft de Ebolatrilling niet meer in de korrel, later was Chlamidia Pneumoniae weer erg ‘in’. Zo stel ik telkens de frequenties van mijn middelen bij. De middelen verschillen dus niet zozeer per persoon (met uitzonderingen natuurlijk), maar eerder per periode in de tijd.

TJA .

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Ma 13 Jun 2016, 16:55

...
Laatst gewijzigd door Sproetje op Do 03 Mei 2018, 16:19, 4 keer totaal gewijzigd.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Ma 13 Jun 2016, 17:49

Hallo tartine,

Welke behandelingsoptie heb je zelf in gedachten voor jouw vriendin en denk je dat de beste keuze kan zijn?

Er zijn meer wegen die naar Rome kunnen leiden. Informatie http://www.stichtingvoorlichtingnatuurg ... SVN-02.pdf.
Er zijn bijv ook mensen zoals ik die geen antibiotica kunnen verdragen en dan zul je naar andere behandelingsmogelijkheden moeten gaan zoeken.

Persoonlijk denk ik dat élke Lyme behandeling of dat nu een reguliere behandeling is met antibiotica, een combinatie behandeling van antibiotica en natuurlijke middelen is, een ILADS behandeling is (langdurige behandeling met antibiotica 1-4 jaar http://www.lymenet.nl/info/lyme-behandeling ) of een niet-reguliere (natuurlijke/complementaire) behandeling is, of andere gekozen behandelmethodes zijn, een sprong in het diepe is en dat het afwachten is voor iedere patiënt welke resultaten er mee kunnen worden behaald.

Elke Lyme patiënt kan weer anders zijn en behandelingen zijn vaak maatwerk voor de verschillende Lyme patiënten.

Ik hoop van harte dat je jouw lieve vriendin als partner kunt en zult steunen bij haar gekozen Lyme behandeling.
Steun van je vriend/partner is belangrijk. Zij zal haar redenen hebben om voor de behandeling te kiezen.
Discussies of gekibbel over een gekozen behandeling zorgt voor onnodige extra stress voor degene die -erg- ziek is.
Ziekte kan een relatie best vaak onder druk zetten. Elkaar steunen en er zijn voor degene van wie je houdt moet prioriteit nummer 1 kunnen zijn.

De toekomst zal uitwijzen of zij wel of geen baat zal krijgen bij haar gekozen Lyme behandeling.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Ma 13 Jun 2016, 19:51

Ook interessant is de Rus. professor dr. Gariaev
Laatst gewijzigd door Sproetje op Do 03 Mei 2018, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Josie

Berichtdoor Josie » Ma 13 Jun 2016, 20:18

tartine schreef:Dankjewel ABX , als mensen er gezond van worden prima maar het is inderdaad gewoon geldklopperij . Lees dit ook maar even .

De meerwaarde van de korrels is:

1. Ik heb ze gemaakt met een specifieke intentie, wat heel bepalend is voor het resultaat (lees maar het boek “Het Veld” van Lynne McTaggart en Japanse onderzoeker Masaru Emoto bijv.)

2. Wanneer ik een middel maak, voeg ik steeds bewust bepaalde frequenties samen. In het middel zitten dus de aparte frequenties, maar de synergie van alle frequenties maakt dat je ook weer een nieuwe frequentie creëert. Wanneer ik de korrels zou kopiëren van zo’n origineel middel, dan houd ik uiteindelijk alleen de synergie over en mis ik de rest. Daarom maak ik het steeds opnieuw.

3. Als je alle frequenties van een middel van mijn protocol apart zou nemen, zou dat betekenen dat je een grote schaal suiker per dag zou moeten nemen, omdat sommige middelen veel frequenties bevatten.

4. Ik gebruik een manueel kopieerapparaat én ik zorg dat er geen wifi aan staat, zodat er geen ongevraagde informatie in de korrels komt en de energetische frequentie hoog is.

5. De middelen krijgen een extra boost wanneer ik ze maak. Suffectus heeft een heel hoge trilling. Daarom zit het in een tachyonflesje om het te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Deze blauwe flesjes staan eerst minimaal 2 weken in een tachyonbak. Daarna mediteer ik ruim anderhalf uur met focus en intentie om de Suffectus te maken. Deze kost veel tijd en energie, maar wat hij doet is super. Suffectus activeert namelijk de goddelijke blauwdruk en het zelfherstellend vermogen van de persoon. Daarnaast houdt het ook de mutatie van lyme tegen. Wanneer je Suffectus wilt testen is het belangrijk wat van de korrels uit het flesje te halen (niet weer terug doen!).
De trilling van een middel is zo samengesteld dat het de lyme als het ware omsingelt. De lyme wordt aan alle kanten gebombardeerd door trillingen, zonder dat hij door heeft dat hij wordt ‘aangevallen’. De frequentiemiddelen zorgen ervoor dat de lymebacterie trager wordt. De vertraging zorgt ervoor dat de lymespirocheet uiteindelijk verstijft en oplost zonder dat hij uiteenvalt in deeltjes. Dat laatste gebeurt namelijk altijd wanneer een lymespirocheet dood gaat, behalve wanneer hij door de frequentiekorrels elke dag bloot staat aan de trillingen.

De korrels worden ook steeds weer bijgesteld afhankelijk van de tijd. Lyme werkt namelijk ook erg onder invloed van het collectief. Zo hadden wij bijvoorbeeld in jan 2015 een sterke invloed van Ebola. Lyme kopieerde dit dus ook!!
Momenteel hoeft de Ebolatrilling niet meer in de korrel, later was Chlamidia Pneumoniae weer erg ‘in’. Zo stel ik telkens de frequenties van mijn middelen bij. De middelen verschillen dus niet zozeer per persoon (met uitzonderingen natuurlijk), maar eerder per periode in de tijd.

TJA .

:o Zo wat een uitleg over die korrels zeg :shock: … het moet niet gekker worden! :lol:
Er zijn echt andere behandelingen die je vriendin kan doen om zich beter te gaan voelen, iets met wetenschappelijke onderbouwing… wegwezen bij deze therapeut. Alle lyme-patiënten worden voor schut gezet door dergelijke praktijken, hoe kunnen we zo nog serieus genomen worden? Ik vind het uitermate frustrerend.

Is je vriendin goed op de ziekte van Lyme getest?
Wat zijn haar klachten?
Heeft ze al antibiotica gehad?

@Sproetje, dit gaat over andere korrels (er zit niets anders in dan zogenaamde frequenties) dan de korrels waar jij linkjes over geeft (nanodeeltjes en homeopathie). Je bent erg snel met je oordeel dat Tartine beter moet lezen en vooringenomen zou zijn, ik ben het daar niet mee eens, hij komt op mij over als bezorgd met gezond verstand en een kritische blik.

Josie

Terug naar “Alternatieve therapieën”