Na aanleiding van het sluiten van Lymenet Nederland is dit forum ontstaan en dus wil ik hier mijn weg vervolgen.
Ik weet dat er mensen zijn die het volgen, alhoewel dat weinig uitgesproken werd openbaar in het topic.
Bij deze ga ik een korte samenvatting geven.
Inmiddels ben ik 7 jaar Lymepatient en nu 22 jaar, de diagnose kreeg ik in Juli 2013.
Daar begon een zoektocht, en vanuit daar ben ik gaan noteren wat ik wel en niet wilde en zo ben ik uitgekomen op mijn plan.
Sinds 20 september 2013 ben ik gestart met behandelen met MMS en bioresonantie doormiddel van een zapper, de Biowave golden stream.
Later is dit uitgebreid met nosodes om te koppelen aan de Biowave en uiteraard de nodige supplementen getest en geslikt.
Ik heb nog een tijd zuurstof geprobeerd maar dit was voor mij vrij heftig qua herxheimers, en in combi met de andere dingen vond ik dat niet handig en is de zuurstofconcentrator eruit gegaan en de GB4000 M.O.P.A er in.
De GB4000 M.O.P.A is er in gekomen omdat ik die over kon nemen, die heb ik nog niet zo lang, dat is net als de Biowave frequentietherapie/bioresonantie.
Dit is aardig het neusje van de zalm op dit gebied en daar ben ik onwijs blij mee, al gebruik ik de Biowave nog steeds.
Kort voor de GB4000 heb ik een gebruikt APS apparaat kunnen bemachtigen wat me ook erg goed doet.
In ruim een jaar tijd ben ik van amper wat kunnen en slepend de dag door nu zover dat ik niet meer achteruit ga.
De dips zijn er af en toe nog steeds maar ik klim er vrij vlot uit.
Ik kan nu twee keer per week wat meehelpen op stal als ik me maar aan de regels van mijn lichaam kan houden.
Mijn verzorgpaard staat er ook dus dat zijn twee vliegen in een klap, en het is dus geen aparte activiteit wat ideaal is.
Soms betekend dat even flink op de rem, en soms gaat dat prima.
Gelukkig heb ik daar een adres voor wat uitstekend werkt en die zullen er nooit wat van zeggen als ik later ben of niet kan door de Lyme.
Ik heb nog steeds wel veel slaap nodig en ik heb er best veel werk aan om het goed te houden, dat stopt niet bij de bioresonantie of de MMS maar het vergt best management.
De kunst is de ergste dips te voorkomen en op tijd in te grijpen, en ja soms moet ik er dan best even over nadenken voor ik de klik maak..
Het is vaak alles of niks, als het goed gaat gaat het goed, maar als het teveel is ligt echt alles op zijn gat.
Helaas kan ik niet snijden in het aantal uren slaap en dat is best lastig, een virusje duurt ook altijd langer als dat ik zou willen om weer echt fit te zijn.
Circa twee maanden geleden ben ik begonnen met aquafitness en zwemmen bij de sportschool, altijd s'avonds want dan ben ik het meest fit.
Dat gaat heel goed, het is een pittige les en van een op het eerste oog suffe sport wordt een hele pittige les gemaakt voor alle deelnemers.
Ik merk dat dat me nu ik weer kan sporten heel erg goed doet, de belasting op mijn lijf is in het water minder maar ik wordt wel sterker.
De ene les ben ik minder fit als de ander, en daar wordt ook behoorlijk op gelet zowel door de instructrice als lesgenoten.
Op het moment dat het teveel is, is het ook ineens teveel en dan ben ik gelijk erg overbelast wat minimaal een halve week problemen oplevert dus dat moet ik echt voorkomen.
Conclusie ik ben er nog niet, maar een groot deel van de tijd gaat het wel aardig goed, als ik me aan de regels houd en ik moet gewoon niet te snel willen.
Ik voel me in ieder geval weer mens, ik kan weer nadenken en ik ben dolblij dat ik weer wat kan doen al is het nog niet altijd zoals ik het wil.
Mijn doel is nu leven, en stukje bij beetje de Lyme terugdringen gezien te snel bij mij niet werkt, dan loopt de hele boel vast.
Al met al dus heel erg positief en ik zie de toekomst positief in, er zit een goed stijgende lijn in en zolang dat zo doorzet ben ik een blij mens.
Wat ik er dan voor moet doen ben ik dan al lang weer vergeten, ik krijg er veel voor terug!

Dat het Lymeforum maar een groot succes mag worden!