Ervaringen ontwormingsmiddelen.

Anoniem1992

Ervaringen ontwormingsmiddelen.

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 20 Nov 2015, 01:46

Hoi.

Bij deze leek het mij zinnig om eens de ervaringen te delen met meerdere ontwormingsmiddelen.
Er zijn mensen die van mening zijn dat Borrelia en Bartonella parasieten zijn in plaats van een bacterie, waardoor ontwormingsmiddelen een uitkomst zouden kunnen zijn.
De hele theorie erachter zoek ik op bij interesse, maar ik heb er inmiddels vier geprobeerd.
Ivermectine, Fenbendazol, Praziquantel/Pyrantel en Praziquantel/Moxidectine.
Alles is echt anders qua effect, ik zal het omschrijven en vertellen hoe ik het gebruik.

Ivermectine.
Qua hoe zwaar het is is dit echt het middel met voor mij het heftigste effect.
Ik neem 5 mg per week, in de USA doet men 12 mg per dag.
Echter zag ik veel dat mensen na het stoppen echt veel slechter werden, het is echt rotzooi.
Het werkt geniaal, maar het is heftig, ik kreeg onder andere erg last van angsten en mijn voetzolen brandden dezelfde avond al.
Verder veel pijn, dat houdt 5 dagen aan daarna knap ik op.
Het werkt vrij lang, daarom laat ik eerst die 5 mg compleet uitwerken, dat is al lastig zat.

Fenbendazol.
Fijn spul, veel minder heftig als Ivermectine maar ik combinatie met Wietolie heeft het echt mega, mega goed effect.
Ik slaap dan wel echt beroerd.
Echt super, het spul alleen ervaar ik als veel milder als Ivermectine, dat is voor diehards dit is veel prettiger maar werkt bij mij ook duidelijk minder goed.
Hiervan heb ik Safeguard goat, hiervan neem ik 1 ml.

Praziquantel en Pyrantel.
Dit zijn ontwormingstabletten voor honden, de bekende Drontal.
Hiervan doseerde ik drie tabletten, voor 30 kilo totaal.
Van de ene stof mogen mensen meer als van de andere stof in de tabletten.
Ik heb dus zo gedoseerd dat dat voor beide middelen safe is, al kan je het flink overdoseren zonder gevolgen. Tenminste bij dieren is dat wel uitgetest mensen weet ik niet.
Ik heb hiervan weinig gemerkt qua positieve effecten, wel krompen mijn darmen om het zuinig te zeggen ineen en kwam mijn lunch er toen weer uit.

Praziquantel en Moxidectine.
Dit gebruik ik nu een kleine week, om de 1 a 2 dagen omdat ik me er errrug goed van voel.
Conclusie: ik lig elke nacht lang wakker, maar dat heb ik erg snel.
Verder heb ik amper last van pijn en ontstekingen nu, ben helder en kan vrij veel.
Dat terwijl ik de APS echt weer zou moeten doen normaal gesproken.
Hiervan gebruik ik een spuit voor paarden, het is een gel en de spuit bevat voor 700 kg paard, dat is prima doseerbaar door een schroefsysteem.
Ik gebruik voor 50 kilo, het is vrij stevig dus ik smeer de gel aan een open lege capsule en slik het snel door met water.
De langere termijn weet ik nog niet hiermee.

Mijn conclusie:
Ontwormingsmiddelen zijn onmisbaar bij Lyme, het werkt geweldig en het bevalt mij 10 keer beter als antibiotica.
Antibiotica sloopt je immuunsysteem, dat merk ik hierbij totaal niet.
Verder is het effect bij mij snel en goed, elke week na de Ivermectine voelde ik mezelf meer opknappen.
Ik ga hier in elk geval mee door, en ik ben benieuwd of er meer mensen ervaring hebben met ontwormingen. :)

raftafari

Re: Ervaringen ontwormingsmiddelen.

Berichtdoor raftafari » Vr 26 Feb 2016, 03:59

Ik weet niet zoveel af van ontwormingsmiddelen maar komen die wel diep genoeg in je lichaam?
dacht dat die producten vooral in hrt spijsverteringstelsel werken. (waar de borrelia ook kan zitten maar ook coinfecties ofzo)
en zijn die producten ook niet heel erg duur?
antiparasitaire producten zoals tegen malaria zouden idd kunnen helpen en ondersteunen maar denk niet genezen hoor. :)
(correct me if i'm wrong)
No words to say
and nothing left to fear
Cuz every moment
is made to disapear

Terug naar “Alternatieve therapieën”