Hoi Anoniem,
Ik ken je een heel klein beetje via het forum van de verschillende behandelingen die je volgt. Ik oordeel niet. Ik probeer wat mee te denken. En ik ben enkel wat bezorgd omdat GcMAF niet zo maar iets is.
En mijn advies is om voorzichtig te zijn met GcMAF zeker als je een erg gevoelig lichaam/systeem hebt en heftig of verkeerd (allergische reactie, of anafylactische shock) reageert op medicaties (reguliere- en ook natuurlijke) en of erg ziek bent.
GcMAF kan in die omstandigheden beter niet worden gebruikt.
Het lichaam/lichaamssystemen/organen van mensen kunnen op een gegeven moment zo erg beschadigd zijn en of zo erg zwak zijn geworden door ziekte (Lyme, co-infecties, neurotoxines, intoxicaties) dat zware behandelingen met antibiotica of natuurlijke medicaties niet meer mogelijk kunnen zijn omdat het lichaam het niet meer aan kan.
Dit klinkt niet fijn maar er zijn voldoende voorbeelden bekend dat mensen doodziek worden of sterven aan de gevolgen van behandelingen die het lichaam niet meer aan kan.
Ik ben gewaarschuwd door de Lyme behandelaars (Duitsland/Augsburg en in Nederland) met een duidelijke onderbouwing en aan de hand van uitslagen dat mijn lichaam geen zware reguliere behandelingen meer aan zou kunnen.
Ik begrijp best dat je interesse hebt voor GcMAF en ik neem aan dat jouw arts-therapeut/behandelaar die de GcMAF behandeling gaat doen goed op de hoogte is van GcMAF en van jouw gezondheidssituatie en de gevoeligheid van jouw lichaam.
En ook medische kennis heeft van een mogelijke IRIS reactie en daar goed naar kan handelen als het zich voor doet.
Wat kun je van GcMAF en immunotherapie verwachten?
https://www.nlbewustgezond.nl/wat-kun-j ... erwachten/Wat kun jij doen?
Nou, een hoop tekst over een mogelijk middel dat tot genezing van allerlei vreselijke ziektes leidt. Wat kun jij niet nou mee? Aangezien GcMAF nog geen status heeft als medicijn bevinden de behandelingen zich in een experimenteel stadium. Wees je daarvan bewust.
Op internet kun je GcMAF namelijk vrij gemakkelijk verkrijgen. Maar ik vind dat er hier en daar wel wat vage partijen zijn die het je willen verkopen. Wees je daarvan bewust.
1. Informeer je breed
Hoewel de informatie redelijk gekleurd is en niet altijd gemakkelijk leesbaar, zou ik je aanraden om je breed te informeren. Dit kun je gemakkelijk doen door het internet na te pluizen en standpunten van de voor- en tegenstanders te achterhalen en de manier waarop zij georganiseerd zijn.
2. Overleg met je arts
Wellicht weet je arts nog niet veel over GcMAF, want het is nog tamelijk nieuw. Maar zijn zal ongetwijfeld wel wat weten over immunotherapie. Hoe meer je er zelf over weet, hoe beter je voor jezelf een besluit kan nemen. Mocht je arts je niet willen helpen hiermee, zoek dan iemand die dat wel wil doen.
3. Ga niet zomaar iets doen
Besef je alsjeblieft wel goed dat GcMAF de medische en de farmaceutische wereld kan veranderen. Dit kan leiden tot heel veel weerstand binnen die 2 werelden. Het zou een enorme paradigma verschuiving tot gevolg kunnen hebben. Het medische systeem waarbinnen ziektes behandeld worden verandert dan.
Veranderingen gaan vaak gepaard met nieuwe problemen, onduidelijkheid, horten en stoten. Hou derhalve de ontwikkelingen op dit gebied bij en probeer zo objectief mogelijk te blijven.
Wat kost GcMAF dan? Uit de diverse websites die beschikbaar zijn, maak ik op dat je bij een behandeling met GcMAF injecties, tussen de 20 en 30 injecties krijgt, die variëren in kosten. Een richtlijn voor de kosten per injectie zou € 100,- kunnen zijn.