Gc MAF, ervaringen?

Anoniem1992

Gc MAF, ervaringen?

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 09 Dec 2015, 01:24

Hoi.

Bij deze, zijn er mensen die Gc MAF gebruikt hebben hier en hun ervaring willen delen?
Ik ga waarschijnlijk de gok wagen om het te proberen.
Wat ik verwacht weet ik niet, ik hoop dat het iets brengt om uit een bepaald circeltje te komen en dat ik sneller ga herstellen dan ik nu doe.
Verder misschien de koorts, het is regulerend, dus bij inactief zou dat theoretisch moeten verergeren maar bij toch auto immuun ziekte mogelijk niet.
En stiekem hoop ik daar op, dat ik er wat mee doorbreek.
En hoe dat uiteindelijk dan komt zal mij een biet zijn, ik wil er gewoon van af. :oops:

Roxy

Re: Gc MAF, ervaringen?

Berichtdoor Roxy » Wo 09 Dec 2015, 13:20

Hoi Anoniem,
Ga je GcMAF onder begeleiding van een arts-therapeut gebruiken injecteren? Ik hoop het want het is een pittig goedje en je moet goed weten waar je aan begint en hoe het middel werkt en wat de (heftige) bijwerkingen kunnen zijn.
Er zijn goede maar ook slechte ervaringen met GcMAF.
Sommige mensen krijgen een erge IRIS reactie. Daar worden mensen erg ziek van en geraak je qua gezondheidssituatie heel ver van huis.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 09 Dec 2015, 14:36

Ik vraag naar ervaringen, dat spul koop je niet op elke hoek van de straat. :?
Als ik het licht zou opvatten had ik hier niks gevraagd, heel simpel.
Voor nu ben ik aan het orienteren, wat wel, wat niet en wie of wat daar mogelijk mee kan helpen die past bij mij zonder mijn portemonnee gelijk leeg te trekken.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Wo 09 Dec 2015, 15:58

Hoi Anoniem,
In ME/CVS land hebben sommige patiënten GcMAF behandelingen gedaan in België. Er zijn weinig mensen goed en blijvend van opgeknapt.
Het is een kostbare behandeling €35 (of meer) per injectie 2x per week(?) voor lange tijd.
Ervaringen van mensen met de ziekte van Lyme die een GcMAF behandeling volgen zijn mij niet bekend.
Wel met 4ME vroegere Nexavir, ook kostbaar, bij de ziekte van Lyme maar ook daar weinig spectaculaire en blijvende resultaten over te vinden.

Lieve Anoniem ik gun je de beste behandelingen en verbetering en herstel net als voor mijzelf ;) en alle andere Lyme patiënten.
Maar wees en blijf voorzichtig met bepaalde behandelingen, medicaties, injecties enz. en de combinaties daarvan en blijf ook altijd een goede Helicopterview houden om het goed te kunnen blijven overzien.
Ik begrijp het goed verbetering en herstel dat willen wij allemaal graag maar niet tegen elke prijs en eventueel te lopen gezondheidsrisico's.
Laatst gewijzigd door Roxy op Do 10 Dec 2015, 02:31, 1 keer totaal gewijzigd.
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 09 Dec 2015, 22:05

Ik wordt moe van je Roxy.
Niet oordelen over iemand die je niet kent is mijn advies.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Do 10 Dec 2015, 13:48

Hoi Anoniem,
Ik ken je een heel klein beetje via het forum van de verschillende behandelingen die je volgt. Ik oordeel niet. Ik probeer wat mee te denken. En ik ben enkel wat bezorgd omdat GcMAF niet zo maar iets is.
En mijn advies is om voorzichtig te zijn met GcMAF zeker als je een erg gevoelig lichaam/systeem hebt en heftig of verkeerd (allergische reactie, of anafylactische shock) reageert op medicaties (reguliere- en ook natuurlijke) en of erg ziek bent.
GcMAF kan in die omstandigheden beter niet worden gebruikt.

Het lichaam/lichaamssystemen/organen van mensen kunnen op een gegeven moment zo erg beschadigd zijn en of zo erg zwak zijn geworden door ziekte (Lyme, co-infecties, neurotoxines, intoxicaties) dat zware behandelingen met antibiotica of natuurlijke medicaties niet meer mogelijk kunnen zijn omdat het lichaam het niet meer aan kan.
Dit klinkt niet fijn maar er zijn voldoende voorbeelden bekend dat mensen doodziek worden of sterven aan de gevolgen van behandelingen die het lichaam niet meer aan kan.

Ik ben gewaarschuwd door de Lyme behandelaars (Duitsland/Augsburg en in Nederland) met een duidelijke onderbouwing en aan de hand van uitslagen dat mijn lichaam geen zware reguliere behandelingen meer aan zou kunnen.

Ik begrijp best dat je interesse hebt voor GcMAF en ik neem aan dat jouw arts-therapeut/behandelaar die de GcMAF behandeling gaat doen goed op de hoogte is van GcMAF en van jouw gezondheidssituatie en de gevoeligheid van jouw lichaam.
En ook medische kennis heeft van een mogelijke IRIS reactie en daar goed naar kan handelen als het zich voor doet.

Wat kun je van GcMAF en immunotherapie verwachten? https://www.nlbewustgezond.nl/wat-kun-j ... erwachten/
Wat kun jij doen?

Nou, een hoop tekst over een mogelijk middel dat tot genezing van allerlei vreselijke ziektes leidt. Wat kun jij niet nou mee? Aangezien GcMAF nog geen status heeft als medicijn bevinden de behandelingen zich in een experimenteel stadium. Wees je daarvan bewust.

Op internet kun je GcMAF namelijk vrij gemakkelijk verkrijgen. Maar ik vind dat er hier en daar wel wat vage partijen zijn die het je willen verkopen. Wees je daarvan bewust.

1. Informeer je breed

Hoewel de informatie redelijk gekleurd is en niet altijd gemakkelijk leesbaar, zou ik je aanraden om je breed te informeren. Dit kun je gemakkelijk doen door het internet na te pluizen en standpunten van de voor- en tegenstanders te achterhalen en de manier waarop zij georganiseerd zijn.

2. Overleg met je arts

Wellicht weet je arts nog niet veel over GcMAF, want het is nog tamelijk nieuw. Maar zijn zal ongetwijfeld wel wat weten over immunotherapie. Hoe meer je er zelf over weet, hoe beter je voor jezelf een besluit kan nemen. Mocht je arts je niet willen helpen hiermee, zoek dan iemand die dat wel wil doen.

3. Ga niet zomaar iets doen

Besef je alsjeblieft wel goed dat GcMAF de medische en de farmaceutische wereld kan veranderen. Dit kan leiden tot heel veel weerstand binnen die 2 werelden. Het zou een enorme paradigma verschuiving tot gevolg kunnen hebben. Het medische systeem waarbinnen ziektes behandeld worden verandert dan.

Veranderingen gaan vaak gepaard met nieuwe problemen, onduidelijkheid, horten en stoten. Hou derhalve de ontwikkelingen op dit gebied bij en probeer zo objectief mogelijk te blijven.

Wat kost GcMAF dan? Uit de diverse websites die beschikbaar zijn, maak ik op dat je bij een behandeling met GcMAF injecties, tussen de 20 en 30 injecties krijgt, die variëren in kosten. Een richtlijn voor de kosten per injectie zou € 100,- kunnen zijn.

Deb

Nexavir/4ME

Berichtdoor Deb » Ma 08 Feb 2016, 08:25

Ik heb tijd nexavir/4ME gebruikt naar tevredenheid
Ik had gezien de lange duur voor mijn behandeling bij kalida 20 doosjes a €90 per doosje met ampullen besteld gezien mijn voorraad toen nog 4 doosjes was
Vrij snel na aankoop moest ik tussendoor overstappen op iets anders ook om daarna maa kan nog heel lang duren wellicht weer nexavir zal moeten nemen
Nu heb ik dus 19 doosjes ampullen à €90!per doosje gekocht bij kalida( factuur kan ik laten zien) liggen die ik dus momenteel niet gebruik
Aangezien er veel tevreden gebruikers zijn die dit eveneens voorgeschreven hebben gekregen en dit uiteraard ook zelf moeten bekostigen wil ik deze graag verkopen hoe meer tegelijk hoe meer korting wat fijn is toch is al zo duur en wij vragen niet om deze vreselijke rotziekte en waarvoor ook medicijnen wel worden voorgeschreven maar niet vergoed worden
Ook voor mij rib uit mijn lijf maar wil graag zover aks mogelijk opknappen dus heb geleend om te kunnen gebruiken en zo nog wat op te kunneb knappen
Effect was goed bij mij maar wat ik zei voor nu moet ik komende tijd zeker jaar overstappen op iets anders aangezien er iets anders ook speelt en dan later stadium weer verdergaan

Wie wil deze doosjes van mij overnemen uiteraard iemand die herbouw voorgeschreven heeft gekregen
Gekocht bij kalida maa neem aan dat jullie dar allemaal data moeten kopen?
Ik hoor graag ebn voor degene die het wil is elke € minder al fijn is al zo duur allemaal
Mail me voorstel ik kan het laten versturen of kan worden opgehaald
Weg is weg als je werkelijk geïnteresseerd bent mail snel hou ik het apart maar heb dus 19 doosjes liggen recent gekocht.

Bellen is lastig aangezien ik niet altijd tel kan beantwoorden

- edit door de moderator: emailadres verwijderd ter voorkoming van spam, contact via pb -

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 08 Feb 2016, 23:21

Korte update:
Ik spuit nu ruim 50 dagen Gc MAF naar tevredenheid.
Cognitief zeer tevreden, maar ook het immuunboostende werkt hier ontzettend goed en al heel snel.
Ik spuit ampullen van Himmunitas, een halve per week.
In plaats van 1x per week spuit ik elke dag een deel van die halve ampul.
Met 1x per week was het erg onstabiel, dat vond ik niet prettig.
Mijn hoofd word super helder van Gc MAF, en dan trok mijn hoofd dus weer dicht na een dag of 3 waar ik niet blij van werd.
Nu dus elke dag 1/7 deel van die halve ampul en dat bevalt goed.

Verder heb ik geen behoefte hier verder echt te updaten.
Wat ik wel wil zeggen is dat het veel voorgeschreven wordt in Brussel, het is zeker geen middel wat vergeten is.
Er wordt alleen weinig over geschreven online.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 09 Feb 2016, 13:27

@Anoniem,
Anoniem1992 schreef:Korte update:
Ik spuit nu ruim 50 dagen Gc MAF naar tevredenheid.
Cognitief zeer tevreden, maar ook het immuunboostende werkt hier ontzettend goed en al heel snel.
Ik spuit ampullen van Himmunitas, een halve per week.
In plaats van 1x per week spuit ik elke dag een deel van die halve ampul.
Met 1x per week was het erg onstabiel, dat vond ik niet prettig.
Mijn hoofd word super helder van Gc MAF, en dan trok mijn hoofd dus weer dicht na een dag of 3 waar ik niet blij van werd.
Nu dus elke dag 1/7 deel van die halve ampul en dat bevalt goed.

Verder heb ik geen behoefte hier verder echt te updaten.
Wat ik wel wil zeggen is dat het veel voorgeschreven wordt in Brussel, het is zeker geen middel wat vergeten is.
Er wordt alleen weinig over geschreven online.
Goed om te horen dat je goed baat hebt bij de behandeling met GcMAF injecties. Ik ben oprecht blij voor je.
Ga je de injecties een lange(re) tijd gebruiken? Ik hoop dat je er een nog verdere verbetering en herstel mee kunt gaan bereiken. Dat zou mooi zijn! Sterkte en succes gewenst!

De bekende Belgische arts werkt er al lange tijd -jaren- mee als onderdeel (GcMAF en of 4ME/Nexavir injecties) van een uitgebreide ME-Lyme behandeling.
Iemand die door een combinatie behandeling goed is hersteld is bijv Jacco, ik blijf het een indrukwekkende en ontroerende reportage vinden, http://www.eenvandaag.nl/index.php/gezo ... n_de_oren_ Het gaat nog steeds goed met hem.
Online werd er een tijd geleden wel over geschreven. Op megids zijn ervaringen te lezen over GcMAF, 4ME/Nexavir. Er zijn daar verschillende ervaringen gemeld als lange tijd verbetering, tijdelijke of geen verbetering en over een IRIS reactie is gerapporteerd.
Laatst gewijzigd door Roxy op Di 09 Feb 2016, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Di 09 Feb 2016, 15:06

Hoi Anoniem,

Belangrijk voor ons om te weten, dank je voor het delen

Terug naar “Alternatieve therapieën”