Hyperthermie?

raftafari

Re: Hyperthermie?

Berichtdoor raftafari » Ma 09 Mei 2016, 02:27

oei heb precies gemist dat er nog anderen hier hadden geantwoord.
wel wij probeerden dit op te wekken met een erg heet bad en zolang als het mogelijk is erin te blijven.
Hier zijn we echter mee gestopt omdat het niet alleen erg belastend was voor haar mar ook omdat ik contraindicaties las op het net dat als je die kerntemperatuur niet lang genoeg vasthoud je de bacterie juist in de hand kunt spelen.
het is toch niet min allemaal hoor =(
No words to say
and nothing left to fear
Cuz every moment
is made to disapear

Linekerob

Berichtdoor Linekerob » Di 04 Apr 2017, 12:59

Ik ben voor een prostaatkanker behandeling in * geweest. Er komen in deze kliniek zeer veel mensen uit de hele wereld voor een behandeling tegen Lyme. Hyperthermie is een behandeling waar men veel mee werkt. Lijkt me de moeite waard om daar eens je licht op te steken. Ik ben er uitstekend geholpen.

- edit door de moderator: naam behandelkiniek verwijderd, forumspelregels viewtopic.php?f=2&t=271 -

Paul

Berichtdoor Paul » Vr 23 Nov 2018, 18:46

caroline schreef:Hyperthermie wordt toegepast in amsterdam in het centrum hyperthermie. Ik ben hier zelf onder behandeling en kreeg te horen dat er nog zo'n 5 of 6 aandere lyme patiënten waren. Bij alle patiënten zou er sprake zijn van sterke verbetering!
De behandeling is pittig, maar goed te doen zeker met de fijne zorg en aandacht die er gegeven wordt

En heeft het geholpen? Ik zit er zelf ook aan te denken namelijk. En wat houdt de behandeling precies in? Krijg je er ook antibiotica bij zoals in Duitsland?

ameliederere

Berichtdoor ameliederere » Za 15 Mei 2021, 17:38

Ik ben in Duitsland in de * Kliniek ik laat jullie iets weten maandag doe ik de hyperthermie , ik was ten einde raad wou zo niet meer leven ! Hopelijk helpt het . Ben hier wel voor 21 dagen is zeer lang . Mijn vriendin is hier genezen dus ik heb goede hoop . Idd zeer duur !

- * edit door de moderator: naam behandelkiniek verwijderd, forumspelregels viewtopic.php?f=2&t=271 -

Fleur10

Berichtdoor Fleur10 » Zo 13 Jun 2021, 15:43

Hoe gaat het in Duitsland, Amelie? Ik duim voor je!!

Iemand anders ervaring met hyperthermie? En hoe gaat dat met goede en snelle afvoer van afvalstoffen? Je raakt in een klap zoveel kwijt.. alleen chlorofyl kan daar niet tegen op lijkt mij.. (??)

Terug naar “Overige”