Beste Bamboe, je helpt mij en het forum hier helaas niet mee, integendeel.
Vervelend aangezien je schrijft dat het wel je bedoeling is om mij te helpen.
Mijn intentie is anders dan hoe jij deze omschrijft. Ik had en heb jouw mening over de plek van het onderwerp gelezen.
In mijn vorige bericht heb ik op jouw mening gereageerd en mijn intenties toegelicht zie op de vorige pagina:
viewtopic.php?f=28&t=177#p1487Als je hier vragen over hebt, laat me maar weten.
Je schrijft dat je me graag wil helpen... Dit kan bijv. door te laten merken dat je mijn vorige bericht gelezen hebt. En je helpt me ook door jouw schrijven aan mij vriendelijk en respectvol te formuleren, dit mag je ook van mij verwachten.
Het helpt mij ook als je dit nu verder loslaat...
Ik heb jouw onderwerp reeds verplaatst, om eerder vermelde reden. In mijn vorige bericht heb ik geprobeerd over te brengen dat de verschillen tussen de subforums waar we het nu vervolgens over hebben, niet zodanig groot zijn dat het bijdraagt aan het forum om dit onderwerp nogmaals te verplaatsen. Het gaat mij voor wat betreft de indeling van het forum om een globale structuur op het forum en niet om deze details. De moderators nemen de uiteindelijke beslissingen.
Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op als ik iets verplaats, dat geldt ook voor het andere onderwerp van jou dat ik heb verplaatst:
viewtopic.php?f=25&t=187#p1525Iedereen die een door hem of haar gestart onderwerp graag verplaatst wil hebben kan dit uiteraard altijd vragen aan de moderators.