Lymfe drainage

Sproetje

Lymfe drainage

Berichtdoor Sproetje » Di 03 Nov 2015, 19:59

Kent iemand deze behandeling van lymfe drainage?

Ik heb het voorgeschreven gekregen, en las dat er naast 11 andere verdunningen ook Arsenicum album D8 in zit.
Dat werd toch vroeger ook gegeven tegen syfilis?

Ik moet het nemen om de bloedvaten schoon te maken, en de maag tot rust te laten komen.
de afvalstoffen circuleren dan weer door het lichaam en ook door het hoofd, waardoor ik dan weer hoofdpijn krijg.

Erbij neem ik protexa tegen schimmels, virussen en bacteriën.

Het zijn geen middelen om de borrelia te doden.

evy

Re: Lymfe drainage

Berichtdoor evy » Ma 29 Aug 2016, 16:25

Dag Sproetje
Ik zie dat je berichtje al oud is maar ik ben nog maar pas lid en wie weet is er nog iemand die iets met mijn antwoord is.
Arsenicum D8 is een homeopathisch middel en werkt dus subtieler dan echt arsenicum. Inderdaad een middel dat begin 20e eeuw voor syfilis werd gebruikt. Voor lymfedrainage heb ik tot hiertoe Burbur en lymfomyosot gekregen en dat voelde goed.
groetjes Evy

Sproetje

Re: Lymfe drainage

Berichtdoor Sproetje » Za 29 Okt 2016, 18:40

Hallo Evi,

Alweer een tijdje terug dat je het hebt gepost, maar bedankt voor je tips.
Burbur kende ik wel al, dat werkte heel goed voor mij in het begin, lymfomyosot heb ik nog nooit van gehoord.

Het middel met Arsenicum album D8 gebruik ik niet meer, veel te zwaar, ik trok het niet.
Het was eigenlijk ook een beetje voorgeschreven ivm kans op nematoden.

Op het moment gebruik ik sparga, dat gaat goed.
Merk zelfs een vermindering van hart klachten die ik sinds kort heb opgelopen.

Het is een Sulphur detox, het ontdoet je lichaam van Sulfate/sulfite.

Hier een qoute:

"This condition appears to block important nutrients from entering the cells also inhibiting the cell's ability to eliminate toxins.
This likely results from a genetic up-regulation of the Cystathionine-Beta-Synthase (CBS) enzyme
When this occurs, that individual may not be capable of detoxing very efficiently, in which case the toxins
that are held up in the body weaken the immune system and the organs, and the patient is predisposed to chronic infection.
This CBS up-regulation causes sulfates and sulfites to build up to a high enough level in the body so as to possibly block the cell's ability to take up sulphur amino acids ( cysteine, methionine, and taurine) as well as Glutathinie and R-lipoic Acid.
Absence of these nutrients in the cells impairs detoxification from the cells."

Minstens 4 mnd. gebruiken, je kunt dan het beste geen knoflook, uien en hete specerijen, dierlijke producten geen eieren eten en niets met additieven door het eten. (dan zijn dan vaak de kant en klare maaltijden)
Ook geen epson zout.

Het is bv een goed middel voor na een lange ab kuur (of een korte) want het neemt meteen ook alle opgehoopte resten van medicijnen mee uit het lichaam..

Terug naar “Overige”