Herx heimer bad

Rosanne96

Herx heimer bad

Berichtdoor Rosanne96 » Zo 01 Okt 2017, 11:50

Hi allemaal.

Laatste paar dagen weer een heftige herx heimer reactie. Ik gebruik al verschillende ontgiftings supplementen wat een deel uitmaakt van mijn behandelplan. Nu heb ik ooit ergens gelezen dat een warm bad met verschillende ontzurings en ontgiftings producten ook voor een groot deel kunnen helpen. Kan het alleen nergens meer terug vinden... Wat kunnen jullie aanraden? :)

Josie

Re: Herx heimer bad

Berichtdoor Josie » Wo 04 Okt 2017, 09:00

Hoi Rosanne,

Hoe gaat het nu?
Bij mij geeft een bad met magnesium wat verlichting.
Ik gebruik magnesiumchloride vlokken.
Je kan ook magnesiumsulfaat (epsom salt) gebruiken.
De magnesiumchloride bevalt mij beter, ik denk dat dat verschilt per persoon.
Soms voeg ik daar ook nog zeezout en een beetje natriumbicarbonaat aan toe.

Van zo'n bad voel ik me bij een herx zo'n 10-20% beter, dat kan echt het verschil maken tussen draaglijk en ondraaglijk. :)

Van de magnesiumvlokken heb ik ook huidspray gemaakt, kan door bijv. ong. 1 deel vlokken op te lossen in 2 delen warm water. (een soort zelfgemaakte magnesiumolie)

Josie

Rosanne96

Re: Herx heimer bad

Berichtdoor Rosanne96 » Do 05 Okt 2017, 22:56

Josie schreef:Hoi Rosanne,

Hoe gaat het nu?
Bij mij geeft een bad met magnesium wat verlichting.
Ik gebruik magnesiumchloride vlokken.
Je kan ook magnesiumsulfaat (epsom salt) gebruiken.
De magnesiumchloride bevalt mij beter, ik denk dat dat verschilt per persoon.
Soms voeg ik daar ook nog zeezout en een beetje natriumbicarbonaat aan toe.

Van zo'n bad voel ik me bij een herx zo'n 10-20% beter, dat kan echt het verschil maken tussen draaglijk en ondraaglijk. :)

Van de magnesiumvlokken heb ik ook huidspray gemaakt, kan door bijv. ong. 1 deel vlokken op te lossen in 2 delen warm water. (een soort zelfgemaakte magnesiumolie)

Josie

Hi Josie,

Dankjewel voor je uitgebreide bericht. Helaas er nog niet helemaal bovenop, maar het ergste heb ik geloof ik nu voor even gehad.

Ik heb even gekeken en gezien dat er wat verschillende dingen die je noemde makkelijk online te bestellen zijn. Ik ga eens rondkijken! Ik heb zelf ook wel eens de magnesium olie, van geloof ik De Tuinen, geprobeerd.

Nogmaals dankjewel voor je hulp! :) :idea:

Terug naar “Overige”