Dat is niet wat ik zeg
Het gaat erom dat wanneer je lyme hebt dat je dan antibioticum nodig hebt.
Wij worden al genoeg tegengewerkt en hebben elkaar juist hard nodig om elkaar te steunen.
Dat iemand zoals jezelf geen een antibioticum verdraagt geldt niet voor de meeste mensen en daarom kun je niet iedereen onder 1 kam scheren door er maar vanuit te gaan dat NIEMAND antibioticum verdraagt.
Ik vind dat je mensen hoort te steunen in hun gevecht voor de juiste behandeling.
CBD olie is op iedere straathoek te verkrijgen, itt tot antibioticum en het is nog maar de vraag of dit wel zo goed is bij lyme.
Niemand heeft er ooit een goed onderzoek naar heeft gedaan mbt lyme.
"Het is een natuurlijk middel en het is niet gevaarlijk of dodelijk."
Dat is nog maar de vraag of het niet schadelijk is bij lyme, tot dusver zijn daar nog geen goede onderzoeken naar gedaan.
Bovendien stel je nooit de vraag aan je mede forum genoten of ze wel of niet tegen antibioticum kunnen en adviseert bij voorbaat al CBD olie, terwijl iemand met lyme onbehandeld wel kan sterven, dat weet je toch?
Het enige waar jij mee komt zijn reclame spotjes van de verschillende bedrijven die verkopen.
Ik zie trouwens Burrascano nog geen wietolie voorschrijven aan lymies, kan het nergens terugvinden in zijn ILADS richtlijnen.
ikheblyme schreef:
Hebben jullie nog ervaringen met cannabis + lyme? Deel ze hier groetjes
Roxy schreef: Mag het topic weer on-topic 'delen van ervaringen met cannabis en lyme' gaan?
Ja, graag maar je begint zelf over iets anders dan de vraag waar de topic starter mee begon.
Je veranderd in eerste instantie zelf van lijn.