Hoi Marco
Als eerste: gefeliciteerd met de voortzetting om de lymepatient een podium te blijven geven.
Dank daarvoor.
Tevens heb ik een vraag over het inloggen.
Kan het zijn dat je alleen via lymenet kunt inloggen?
Heb geprobeerd via google, maar dan kreeg ik alleen nog maar de lay out van het forum en kon ik niet binnen komen, ook waren er geen berichten aanwezig.
Groetjes van Foetsie, nu dus Sproetje
Inloggen alleen mogelijk via het oude lymenet?
Re: inloggen alleen mogelijk via het oude lymenet?
Ik kan wel gewoon via Google op de site komen, maar wel via een doorlink scherm. Vreemd dat het bij jou niet lukt sproetje
Hoi Joos,
Ik gebruik deze link:
http://lymened-nederland.forumatic.com/
En krijg alleen de lay-out.
Er staan ook al reclames op dit scherm.
En geen berichten.
Vreemd, ik log nu dus nog via lymenet in.
Welke link gebruik jij?
Ik gebruik deze link:
http://lymened-nederland.forumatic.com/
En krijg alleen de lay-out.
Er staan ook al reclames op dit scherm.
En geen berichten.
Vreemd, ik log nu dus nog via lymenet in.
Welke link gebruik jij?
Sproetje...dat lijkt mij niet de juiste link ...
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
Dat is volgens mij de link van wouterb. Oeps
Je moet lymeforum.nl hebben.
Loop je toch bijna over...

Je moet lymeforum.nl hebben.
Loop je toch bijna over...

oh, ik geloof dat ik de fout al zie van mezelf....

Daar zie je oa prullenbak,hebben we hier niet 

Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
-
Hallo,
Ook ik kan alleen inloggen via oude forum, maar ja ik vind het echt fantastisch dat er zo snel een nieuw forum kwam. Zou ik niet kunnen hoor Marco..
Ook ik kan alleen inloggen via oude forum, maar ja ik vind het echt fantastisch dat er zo snel een nieuw forum kwam. Zou ik niet kunnen hoor Marco..
Hoihoi,
Bedankt voor de complimenten! Dat geeft me zeker weer energie om door te gaan
Omdat het forum nog zo nieuw is, is deze nog niet binnen google (en andere zoekmachines) bekend. Vandaar dat je 'm niet kunt vinden via google. Om dit forum bekender te maken zijn linkjes vanaf andere websites erg handig en dus mocht je de link van dit forum ergens kunnen plaatsen (social media zoals facebook, andere forums en/of websites), dan help je ook mee om dit forum binnen de diverse zoekmachines weer bekender te maken (en hoger te laten scoren) zodat anderen dit forum ook weer makkelijker kunnen vinden. Ook linkjes vanaf het oude forum zouden erg handig zijn. Google kijkt namelijk hoeveel linkjes van andere websites naar dit forum linken en op basis daarvan wordt hij hoger of lager in de zoekresultaten getoond.
Als je deze link hieronder in je internet browser in tikt, dan zou het altijd goed moeten gaan.
www.lymeforum.nl/forum/
Deze zou je bijv. daarna ook in je favorieten kunnen zetten, zodat je 'm de volgende keer niet meer hoeft in te typen. Als het niet lukt, vraag gerust verder
Bedankt voor de complimenten! Dat geeft me zeker weer energie om door te gaan

Omdat het forum nog zo nieuw is, is deze nog niet binnen google (en andere zoekmachines) bekend. Vandaar dat je 'm niet kunt vinden via google. Om dit forum bekender te maken zijn linkjes vanaf andere websites erg handig en dus mocht je de link van dit forum ergens kunnen plaatsen (social media zoals facebook, andere forums en/of websites), dan help je ook mee om dit forum binnen de diverse zoekmachines weer bekender te maken (en hoger te laten scoren) zodat anderen dit forum ook weer makkelijker kunnen vinden. Ook linkjes vanaf het oude forum zouden erg handig zijn. Google kijkt namelijk hoeveel linkjes van andere websites naar dit forum linken en op basis daarvan wordt hij hoger of lager in de zoekresultaten getoond.
Als je deze link hieronder in je internet browser in tikt, dan zou het altijd goed moeten gaan.
www.lymeforum.nl/forum/
Deze zou je bijv. daarna ook in je favorieten kunnen zetten, zodat je 'm de volgende keer niet meer hoeft in te typen. Als het niet lukt, vraag gerust verder

Ja, ik heb hem nu ook in mijn favorieten staan, erg handig maar ook erg verslavend....
Maar ja ik kan vandaag toch niets ander doen dan bankhangen.....

Maar ja ik kan vandaag toch niets ander doen dan bankhangen.....

Luister naar je lichaam.