Losse tranen

Voor algemene onderwerpen over gezondheid die niet te maken hebben met Lyme-Borreliose.
johnvz

Losse tranen

Berichtdoor johnvz » Za 09 Sep 2017, 09:16

Bij het minste of geringste stromen bij mij de tranen over de wangen. Het gebeurt vooral in gesprekken met mensen (en dat is best vervelend). Het vreemde is dat ik het niet zozeer kan linken aan een emotie, droge ogen of andere reden.
Artsen hebben geen idee hoe het zou kunnen komen. En hoewel het vervelend is, ben ik er niet zo mee bezig. Er zijn wel andere dingen om druk mee te zijn :lol: .
Toch ben ik benieuwd of hier ook mensen zijn die het herkennen. Zou het te maken kunnen hebben met de lyme of de vermoeidheid? En is er misschien iemand die weet hoe je er van af komt?

Josie

Re: Losse tranen

Berichtdoor Josie » Zo 10 Sep 2017, 09:06

Hoi Johnvz,

Wat jij beschrijft heb ik bij candida die-off gehad.
Dus een dag na de start van fluconazol en in mindere mate ook bij enkele natuurlijke anticandida middeltjes. Een hoop waterlanders en tegelijkertijd voel ik geen duidelijke verdrietige emoties, heel vaag is dat. :? Na 1 of 2 dagen is het dan weer over.

Candida overgroei kan dergelijke symptomen teweegbrengen. Misschien speelt dit bij jou ook nog een rol? Dan valt er misschien nog wat winst te behalen als je dat meebehandelt. :)

Lyme zelf kan ook een scala aan oogproblemen en stemmingswisselingen veroorzaken.
Of hormonale disbalans, zoals oestrogeendominantie.
Ook vermoeidheid en uitputting kan emotioneel maken of een kwetsbaar gevoel geven. Maar je schrijft dat je het niet zozeer aan een emotie kan linken.

Heb je het sinds veranderingen in je behandeling?

Zijn er anderen die het herkennen bij candida die-off?

Josie

johnvz

Re: Losse tranen

Berichtdoor johnvz » Zo 10 Sep 2017, 15:25

Dank voor je reactie! Ik kan het niet relateren aan een behandeling. Wel lijk ik er op slechte dagen meer last van te hebben dan op 'goede'.

Terug naar “Gezondheid Algemeen”