Berichtdoor berke » Zo 02 Sep 2018, 16:39
@ savan ik ben nu 52 en van mijn 23 jaar ziek, Ik heb me zelf verdiept in LBA jaren lang ik heb een mircroscoop gekocht toen, ik denk wel een 200 opnames gezien te hebben op allerlei manieren, Lyme is zeer goed te zien in levend bloed, als je alle verschijningvormen kent. Die het graag willen zien stuur me een pm, ik heb hier nog 2 opnames van mezelf op pc staan. Ik kan aan iemand zijn bloed op 10 min ongeveer zeggen of hij een vorm van lyme heeft ja dan nee. Helaas kan dat nu even niet meer, mijn cam is defect en die vergrote ook voor een stuk en momenteel heb ik geen geld over dat ik aan een nieuwe occulaircam kan geven. Moesten er mensen zijn die zoiets hebben liggen, en hij wertk op win 7 64 bit, zou ik enorm blij zijn. Ik ben alleenstaande heb mijn vr. begraven op der 29 aan een longembolie. Zoals vele onder ons hebben we pakken geld weggegeven aan onzinnige behandelingen, testen , antibiotica kuren , alternatieve fytotherapeutische kruiden zoals neurmatix catsclaw, suplementen, ozon behandelingen, biorestonantie enz...
7 jaar geleden kwam ik terecht in mijn eerste zware crisis waarbij een zware leaky gut werd vastgesteld en een ernstige imuundificientie. Ik werd een jaar behandeld met 30 gr KIOVIG (gammaglobulines) na een jaar was ik nog wel ziek, maar had ik weer een leven. (Toen werden verworven imuundificienties in Belgie nog terugbetaald aan gammaglobulines. Om de 4 weken verdween er een 1200€ medicatie in mijn aderen. DIT WERKT !!!! maar stop je met de globulines word je terug ziek, ik heb een 2,5 goede jaren gehad. Gammaglobulines komt er op neer dat je het afweer van gezonde mensen te leen krijgt. Sinds 1 april 2017 heeft minister MDB (belgie) het in een nieuwe wetgeving gegoten dat enkel aangeboren imuunafweikingen nog terug betaald worden.
Ik heb geprobeerd via een prof met 1gr per week, maar dit is zo laag dat je ongeveer aan 5 gr komt per maand dat het eigenlijk niets doet, terwijll het kostenplaatje toch op 2800€ komt per jaar !!!.
Nu ik heb ook de Mora therapie (bicom) gedaan in het begin van mijn ziekte, dit helpt , als je er nog niet te erg aan toe bent, na 4 jaar paste de infectie zich aan , aan de bioresonantie en was het tevergeefse moeite.
Ik vermoede al langer dat ik een vorm van lyme had, wat ook 6 jaar geleden met de LTT werd bevesitgd in ausburg Duitsland.
Een recentere test werd dit jaar nog uitgevoerd in Gent Belgie met een 2de generatie LTT die ook positief was en chlamidia pneumonia aan het licht bracht. Verder werden Bartonella en micoplasma door een PCR test aan het licht gebracht. Ook ik zag vermoedelijk sporen van Babesia in mijn eigen levende bloedannalyse.
Nu ik zou iedereeen die wil op lyme gestest worden via een microop GRATIS willen helpen , alvorens dure testen te doen, wanneer ik terug de mogelijkheid heb!! Ik zit op op 9 km van grens NOORD- Braband in BE (net voorbij Einhoven).
Ik heb alles geprobeerd de dingen die echt voor me werkte heb ik hier beschreven. Ik heb ook medicanale cannabis bekeken, wat ik nog als enige niet beschouwde mogelijkheid probeerde. (zelf kweken in Belgie is geen optie !!! 1 plant is gedoogd beleid. Nu hoe kom je op een betaalbare manier aan cannabisolie (die werkt tegen lyme dus met THC op een betaalbare manier, die niet kan onderschept worden door politie en post (of heel moeilijk)) en die zuiver is !!! Hoeveel heb je nodig, hoe bouw je hot op ,ondrerdrukt het alleen of is het ook genezend??? en wat kost het per maand. Want buiten mijn uitkering (1100€ waar ik alles mee moet betalen) BEN IK BLUT, BLUT DANK ZIJ DE LYME gans mijn endrocirnologisch systeem werkt zo goed als niet meer (testosterone, melatonine, slaapcentrum = Hypofyse alsook de bijnier is volledig uitgeput, de darmen vertonen dysbiose en onstekingswaarden en heb het gevoel dat voeding bijna niet word opgenomen, hartritmestoornisssen, neuropathie klachten errniste gezichtspijnen ter hoogte van neusbrug, erge neklachten en pijn in achterhoofd te vergelijking als mingraine, boveste werverdegeneratie, hernia ter hoogte C6 - C7 iedere dag weer opnieuw Slaapmedicatie werkt bijna niet meer, als ook opiatisch pijnstillers doen ook niet veel tegen zenuwpijnen.. Ik zit echt met Succide in mijn hoofd als de toestand niet veranderd !! Heb alles al gehad buiten cannabis. Een jaar terug rookte ik een jointje gekregen om te proberen. na 10 minuten was ik al zo dronken dat ik niet weet hoe ik in mijn bed ben geraakt !!! ook in mijn bed heb ik nog een tijd wakker gelegen, (je kan er mischien mee lachen) maar het gevoel was gruwelijk.Maar nadat ik de volgende morgen opstond, wist ik echt niet wat ik voelde. (ik had het gevoel niet, dat ik door een vrachtwagen overreden was die nacht) daarom ben ik er zeker van dat cannabis op een juiste mannier gedosseerd wel eens wat zou kunnen toen voor ernstige lyme patienten. Graag wil ik U bedanken voor het lezen van mijn verhaal en eventuele antwoorden. Chronische lyme = HORROR !!!