Had er iemand van jullie ook een botbreuk die er veel langer dan normaal over deed om te genezen?
Bijvoorbeeld iets dat na 4 weken gips genezen zou moeten zijn, maar dat nog niet is na 4 maanden?
Botbreuk
Re: Botbreuk
Heb gelukkig nog nooit iets gebroken, maar bij mij heeft de lyme voor artrose en osteoporose gezorgd, dus kan me indenken dat t dan langer duurt voor het geneest.
Dank je Joos! Mijn kraakbeen in mijn knieen is kapot en ik heb ook beginnende ... In mijn voet. Ik kan die 2 niet uit elkaar houden met mijn kaasgeheugen...
Heb aan een heel simpel polsbreukje dystrofie overgehouden, voor mijn gevoel is dit een gevolg van de lyme geweest.
Met heel veel doorzettingsvermogen tijdens de fysio behandelingen, kan ik mijn pols en hand licht belasten. Ik kon maanden na het verwijderen van het gips niet meer autorijden. De eerste gips hebben ze na twee dagen verwijderd omdat mijn vingers blauw/gezwollen waren en ik verrekte van de pijn. Het nieuwe gips hebben ze daags erna helemaal open geknipt (weer dezelfde verschijnselen) en zo heb ik nog vier weken met verbandrolletjes tussen mijn gips (om de druk ervan af te halen) moeten rond lopen.
Met heel veel doorzettingsvermogen tijdens de fysio behandelingen, kan ik mijn pols en hand licht belasten. Ik kon maanden na het verwijderen van het gips niet meer autorijden. De eerste gips hebben ze na twee dagen verwijderd omdat mijn vingers blauw/gezwollen waren en ik verrekte van de pijn. Het nieuwe gips hebben ze daags erna helemaal open geknipt (weer dezelfde verschijnselen) en zo heb ik nog vier weken met verbandrolletjes tussen mijn gips (om de druk ervan af te halen) moeten rond lopen.
Terug naar “Gezondheid Algemeen”