Zijn er meerdere methodes om tot een validatie van testen te komen?

Voor informatie die te maken heeft met Lyme-Borreliose en/of co-infecties in artikelen en linkjes. Zoals youtube-video’s, websites, medische artikelen, blogs, artikelen over lyme en politiek, verouderd lyme-nieuws, etc.
Sproetje

Zijn er meerdere methodes om tot een validatie van testen te komen?

Berichtdoor Sproetje » Zo 07 Okt 2018, 16:16

METHOD VALIDATION

http://simulab.ltt.com.au/6/toolbox/VAL ... ation.html

1. Introduction
Validation is the evaluating of processes, products, or procedures to ensure compliance with requirements. One of the best definitions of validation is from the US Food and Drug Administration's General Principles of Validation: '...establishing documented evidence which provides a high degree of assurance that a specific process will consistently produce a product meeting its predetermined specifications and quality attributes'.

[.....]
Laatst gewijzigd door Sproetje op Zo 07 Okt 2018, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.

VerlorengezondheidM

Re: Zijn er meerdere methodes om tot een validatie van testen te komen?

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Zo 07 Okt 2018, 16:44

Is de FDA net zo betrouwbaar en onafhankelijk als de CDC?

Bron: https://www.change.org/p/the-us-senate- ... a-and-aldf
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Sproetje

Re: Zijn er meerdere methodes om tot een validatie van testen te komen?

Berichtdoor Sproetje » Zo 07 Okt 2018, 17:01

Ik denk dat de definitie methode v.d. FDA misschien wel goed is, dat kan ik niet beoordelen, maar zoals er staat, zijn er meerdere goede methodes.

Vraag me echt af of er verschillende soorten van validatie methodes bestaan voor bv LTT testen

Terug naar “Artikelen en Linkjes”