Ik heb met Huib Kraaijeveld een hele nare ervaring achter de rug en hij heeft ondanks dat ik duidelijk had aangegeven niks meer met hem te maken willen hebben mij 1 Juni opnieuw bedreigd en proberen af te persen.
Ik heb toen direct met de politie contact opgenomen en na het raadplegen van een jurist besloten in een artikel uit de doeken te doen wat hij me heeft aangedaan om het een en ander recht te zetten en mensen voor hem te waarschuwen.
http://lyme-basics.com/2018/06/02/stalkingalymepatient/
Hier het artikel.
Groet,
Teike
Hele nare ervaring achter de rug
-
Re: Hele nare ervaring achter de rug
Hoi Teike,
Heb net je verhaal gelezen.
Om in de woorden van Troptard te blijven:
" Als we zelf maar niet zo zijn"
Daar kon en kan ik me nog steeds goed in vinden.
Wat betreft dat pulsen moet je idd zelf veel opzoeken eer je daar aan wilt beginnen en weten welke co infecties je verder nog bij je draagt.
Voor mij zou pulsen met B lactams ab niet goed zijn gezien ik ook chlamydia pneu heb en die wordt snel resistent voor deze ab
Het is een heel gezoek alvorens je weet wat te doen.
Ik dacht dat Bransfield ook geen voorstander van pulsen is, had ik al eens gelezen.
Natuurlijke protocollen incl. homeopathie werkte niet voor mij, achteraf gezien werd ik daar alleen maar zieker van
Die ki vita werkt wel aardig, het zijn Buhner kruiden, maar dat gaat samen met ab, en is samengesteld om de TH1 en de TH2 in balans te houden, dus dat is een verschil.
Het is liposomaal.
Hoop voor je dat je behandeling voor Bartonella werkt.
Groetjes.
Heb net je verhaal gelezen.
Om in de woorden van Troptard te blijven:
" Als we zelf maar niet zo zijn"
Daar kon en kan ik me nog steeds goed in vinden.
Wat betreft dat pulsen moet je idd zelf veel opzoeken eer je daar aan wilt beginnen en weten welke co infecties je verder nog bij je draagt.
Voor mij zou pulsen met B lactams ab niet goed zijn gezien ik ook chlamydia pneu heb en die wordt snel resistent voor deze ab
Het is een heel gezoek alvorens je weet wat te doen.
Ik dacht dat Bransfield ook geen voorstander van pulsen is, had ik al eens gelezen.
Natuurlijke protocollen incl. homeopathie werkte niet voor mij, achteraf gezien werd ik daar alleen maar zieker van
Die ki vita werkt wel aardig, het zijn Buhner kruiden, maar dat gaat samen met ab, en is samengesteld om de TH1 en de TH2 in balans te houden, dus dat is een verschil.
Het is liposomaal.
Hoop voor je dat je behandeling voor Bartonella werkt.
Groetjes.
Laatst gewijzigd door Sproetje op Zo 17 Jun 2018, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik op de link klik, krijg ik dit:
Page Not Found (Error 404)
Karin schrijft;
De link werkt weer.
Bedankt Moon dankzij jou heb ik toch nog eens een poging gedaan.
Henriëtte
Als ik op de link klik, krijg ik dit:
De link werkt weer.
Bedankt Moon dankzij jou heb ik toch nog eens een poging gedaan.
Henriëtte
Laatst gewijzigd door Henriëtte op Di 12 Jun 2018, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij werkt de link gewoon.
Wat dat stalken betreft, werk van blijven maken, negeren werkt niet.
Ook notities van laten maken, mocht het op een juridisch gevecht ooit aankomen, zorgen dat je sterkt staat.
Groetjes Moon.
Wat dat stalken betreft, werk van blijven maken, negeren werkt niet.
Ook notities van laten maken, mocht het op een juridisch gevecht ooit aankomen, zorgen dat je sterkt staat.
Groetjes Moon.
Terug naar “Artikelen en Linkjes”