Twintig jaar was zanger Pete Philly ziek door een teek : "Ik ben alles kwijtgeraakt"

Voor informatie die te maken heeft met Lyme-Borreliose en/of co-infecties in artikelen en linkjes. Zoals youtube-video’s, websites, medische artikelen, blogs, artikelen over lyme en politiek, verouderd lyme-nieuws, etc.
VerlorengezondheidM

Twintig jaar was zanger Pete Philly ziek door een teek : "Ik ben alles kwijtgeraakt"

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Ma 17 Aug 2020, 14:08

Twintig jaar was zanger Pete Philly ziek door een teek: “Ik ben alles kwijtgeraakt”

DOOR JEANNETTE KRAS

Desastreus

Pas in 2013 kreeg de zanger de diagnose lyme. “Lyme is een desastreuze ziekte”, zegt Pete. “Echt desastreus. En het is voor iedereen anders, ieder lichaam reageert er anders op. Sommige mensen zijn ‘alleen’ een beetje moe, anderen raken verlamd, weer anderen gaan hallucineren, hebben altijd ontstekingen. Het is ongrijpbaar.”

Jarenlang probeerde hij allerlei medicijnen en therapieën. Tot zijn grote frustratie kreeg hij nauwelijks hulp. “Het probleem is, en ik word pissig als ik eraan denk, echt woest: er is geen hulp voor mensen die het hebben. Verzekeraars vergoeden niets, het wordt niet erkend als een echte ziekte, ik ontving geen hulp.”

Bron: Welingelichtekringen.nl, lees meer
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Henriëtte

Re: Twintig jaar was zanger Pete Philly ziek door een teek : "Ik ben alles kwijtgeraakt"

Berichtdoor Henriëtte » Di 25 Aug 2020, 16:15

Pete Philly aan het woord;

https://nl-nl.facebook.com/rtlnieuws/vi ... zMTMyNTUz/

Henriëtte

Terug naar “Artikelen en Linkjes”