ik zoek een nieuwe behandelaar en heb chronisch lyme

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
irina

ik zoek een nieuwe behandelaar en heb chronisch lyme

Berichtdoor irina » Za 04 Nov 2017, 15:12

Mijn huidige behandelaar stopt met zijn praktijk. Ik ben op zoek naar een nieuwe ILADS-behandelaar. Iemand die meermalen langere antibiotica-kuren voor wil schrijven(4 maanden en langer), ook tegen co-infecties. En die niet op een gegeven moment zegt dat ik wel uitbehandeld ben. Ik val namelijk regelmatig weer terug en heb dan weer een tijd een kuur nodig. Ik knap daar altijd van op voor een tijd.

Ik heb achteraf gezien vanaf 2000 lyme na een tekenbeet met EM (men wist toen nog weinig van lyme), ik ben pas vanaf 2009 voor het eerst behandeld. Meer over mij kun je lezen op viewtopic.php?f=17&t=1819&p=17834#p17834, waar ik wat over mezelf mbt lyme heb verteld.

Ik woon (nu nog) in het zuiden van het land, kom regelmatig in het noorden van het land en hoop daar te kunnen gaan wonen in de toekomst. Het maakt me niet uit waar de arts zich bevindt, als het maar een goede is die bij mij past.

Ik verdraag bijna geen natuurlijke (alernatieve) middelen, o.a. in verband met een ernstige histamine-intolerantie. Maar ik vind het wel fijn als een arts een wat bredere kijk heeft dan alleen antibiotica. Mijn huidige arts geeft aan dat ik al alles doe om mijzelf en mijn lichaam zo goed mogelijk te ondersteunen, binnen de beperkingen die ik heb, o.a. dmv voeding, supplementen en kruiden uit mijn tuin die ik verdraag. Maar van een andere arts zou ik altijd nog iets kunnen leren, dus ik sta er open voor. Het belangrijkste is echter dat iemand meermalen lange kuren voor wil schrijven, een brede kijk is daarbij meegenomen. Ik heb weinig met alternatieve testmethoden.

Terug naar “Vind een behandelaar”