(Geen) herstel na infuus Ceftriaxon en vervolgbehandeling

Voor alle onderwerpen over de behandeling met antibiotica en/of andere reguliere geneesmiddelen.
GM Greyhoundmum

Re: (Geen) herstel na infuus Ceftriaxon en vervolgbehandelin

Berichtdoor GM Greyhoundmum » Di 16 Aug 2016, 15:51

maureen1971 schreef:Is inderdaad ideaal, ik woon in Hoogeveen en arts in Rotterdam, op deze manier makkelijk contact

ja ben ook benieuwd naar wie dit is... mag ff per pb evt

petje

Re: (Geen) herstel na infuus Ceftriaxon en vervolgbehandeling

Berichtdoor petje » Za 20 Aug 2016, 22:19

Mag bij mij uiteraard ook per pb! :)

maureen1971

Berichtdoor maureen1971 » Zo 21 Aug 2016, 20:39

Hallo petje en greyhoundmum, ik heb al een paar x een pb gestuurd, maa doe ws iets niet goed, zouden jullie mij een berichtje kunnen sturen zodat ik dssr op kan reageren

GM Greyhoundmum

Berichtdoor GM Greyhoundmum » Do 25 Aug 2016, 14:22

maureen1971 schreef:Hallo petje en greyhoundmum, ik heb al een paar x een pb gestuurd, maa doe ws iets niet goed, zouden jullie mij een berichtje kunnen sturen zodat ik dssr op kan reageren

Is goed.. ik stuur zo een pb naar je toe :)

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 01 Sep 2017, 11:53

Misschien is het ook maar net wie de ziekte van Lyme krijgt en of je de gelukkige eigenaar bent van een positieve Elisatest, die in 50% van de gevallen vals negatief is volgens dr. Richard Horowitz.

Een arts krijgt de ziekte van Lyme: de behandeling hierop volgend: 6 weken infusen een ziekenhuis opname met een cocktail van verschillende antibiotica soorten...

Die drie weken Ceftriaxon die ik heb gekregen van de meest 'ruimdenkende' internist is naar mijn beleving puur symboolpolitiek, zo van zie je wel dat we de ziekte serieus hebben bestreden.

Iedere Lyme patiënt is anders, waar de behandeling op mijn moet worden aangepast: lengte ziekteduur, co-infecties, reactie immuunsysteem etc.
Laatst gewijzigd door VerlorengezondheidM op Vr 01 Sep 2017, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Vr 01 Sep 2017, 12:04

@VerlorengezondheidM,
VerlorengezondheidM schreef:Die drie weken Ceftriaxon die ik heb gekregen van de meest 'ruimdenkende' internist is naar mijn beleving puur symboolpolitiek, zo van zie je wel dat we de ziekte serieus hebben bestreden.
De internist in Rotterdam mag niet langer behandelen met infuus behandelingen dan 21-28 dagen. Ik mag aannemen dat de internist dat bij een consult duidelijk heeft onderbouwd.
Afhankelijk van het resultaat op de infuus behandeling kan de internist aansluitend in overleg met de Lyme behandelaar orale antibiotica voorschrijven.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Terug naar “Reguliere Behandeling”