Beste allemaal,
Wij zijn 5 studenten aan de Fontys paramedische hogeschool. Momenteel doen we onderzoek naar de huidige zorg voor de ziekte van Lyme. Onder andere het zorgtraject/pad, de betrokken professionals en zorgkosten zijn belangrijke punten. Wij zouden graag willen weten waar nu verbeterpunten liggen of wellicht is er iets wat compleet ontbreekt in de Nederlandse zorg bij de ziekte van Lyme op dit moment. Wij zijn ons flink gaan verdiepen in het onderwerp en merken dat er op sommige vlakken zeker wat te halen valt. Het punt is; We willen dit graag vanuit zoveel mogelijk verschillende perspectieven horen.
Weet jij waar mogelijkheden liggen in de zorg rondom de ziekte van Lyme? Dan zouden we dit graag van jullie willen horen!
Alvast bedankt voor de moeite,
Met vriendelijke groet,
Fontys Studenten
Verbeterpunten of hiaten Zorg 2019
Re: Verbeterpunten of hiaten Zorg 2019
Beste studenten,
Mijn mening, ik spreek / schrijf niet namens anderen, is dat het grootste verbeterpunt / hiaat een deugdelijke test of er an dan niet sprake is van een actieve lyme infectie.
Daarnaast lijkt mij dat bekendheid van de ziekte en de controverses hieromtrent duidelijker dienen te worden aangekaart bij de politiek, behandelaars en bij het grote publiek. Doel van de voorlichting is o.a. meer geld voor betere behandelingen en meer gezondheid en geluk voor iedereen die het verdient.
M.v.g.
Mijn mening, ik spreek / schrijf niet namens anderen, is dat het grootste verbeterpunt / hiaat een deugdelijke test of er an dan niet sprake is van een actieve lyme infectie.
Daarnaast lijkt mij dat bekendheid van de ziekte en de controverses hieromtrent duidelijker dienen te worden aangekaart bij de politiek, behandelaars en bij het grote publiek. Doel van de voorlichting is o.a. meer geld voor betere behandelingen en meer gezondheid en geluk voor iedereen die het verdient.
M.v.g.
Terug naar “Reguliere Behandeling”