Lyme carditis 15 dagen ceftriaxon, daarna klachten weer terug

Voor alle onderwerpen over de behandeling met antibiotica en/of andere reguliere geneesmiddelen.
Quinten

Lyme carditis 15 dagen ceftriaxon, daarna klachten weer terug

Berichtdoor Quinten » Za 23 Jan 2016, 18:22

Hallo. Ik ben nieuw op dit forum maar hoop met mijn ervaringen andrren te kunnen helpen.
Vanwege Lyme Carditis heb ik in september 2015 15 dagen lang een intraveneus Ceftriaxon kuur gehad. Ik werd er echt doodmoe van. Ik vond het een zware kuur. Verder weinig bijwerkingen. Wel een gedoe met infuusnaald verplaatsen om de 5 a 6 dagen. Kon amper iets doen in die twee weken doordat ik zo moe was. Van de klachten knapte ik daarna wel op mar binnen drie weken waren alle lymeklachten weer terug. De hartklachten zijn hetzelfde gebleven.

Leia
Moderator

Re: Lyme carditis 15 dagen ceftriaxon, daarna klachten weer terug

Berichtdoor Leia » Za 23 Jan 2016, 18:54

Beste Quinten,
Welkom op het lymeforum. Ik heb een nieuw onderwerp voor je aangemaakt, zo kan je reacties krijgen die op jou van toepassing zijn.

Leia, moderator

Sproetje

Re: Lyme carditis 15 dagen ceftriaxon, daarna klachten weer terug

Berichtdoor Sproetje » Za 21 Mei 2016, 19:14

Hoi Quinten,

Sorry, ik zie je bericht nu pas..

Je zegt dat je 15 dagen lang een intraveneus Ceftriaxon hebt gehad, maar ik denk dat 15 dagen hoogstwaarschijnlijk tekort is geweest.
Omdat je zegt dat je lyme klachten na 3 weken weer terug kwamen.
Joseph Burrascano zegt dat als je nog lyme klachten ontwikkeld na je behandeling dat je dan niet moet stoppen met behandelen:

https://www.youtube.com/watch?v=PcvyfDB7jLI
Ongeveer Vanaf 21:10 min.

En:
" If they ( the patiënt) remain well for 3 years, they would not relapse at all "

Terug naar “Reguliere Behandeling”