minocycline en Herxen

Voor alle onderwerpen over de behandeling met antibiotica en/of andere reguliere geneesmiddelen.
Sproetje

Re: minocycline en Herxen

Berichtdoor Sproetje » Di 19 Sep 2017, 18:53

Gelukkig dat mijn lymearts daar ook naar kijkt.
Heb nergens last van, behalve de D3 was in Januari te laag, hoe het nu zit weet ik niet, ik gebruik niet zo lang de juiste ab en de controle komt pas later.
De meeste lymeartsen kijken hier tegenwoordig automatisch naar, tenminste zo ging het bij mij wel.
Ik ben helemaal doorgemeten, ook de DHEA, de hormonen en de hele reutemeteut alles is goed te meten.

Groetjes, en fijn dat je zo bent opgeknapt.

Eus

Berichtdoor Eus » Di 19 Sep 2017, 22:58

De meeste lymeartsen kijken hier tegenwoordig automatisch naar, tenminste zo ging het bij mij wel.

Dat denk ik niet. Ik ben sinds 2010 onder behandeling in zowel het reguliere Nederlandse als alternatieve circuit in binnen- en buitenland. Uitsluitend bij de infectioloog en bij mijn vierde alternatieve arts werd er uitgebreid naar mijn vroegere werkzaamheden gevraagd. Ik werkte onder andere als verpleegkundige op oncologie in de tijd dat je geen handschoenen of andere beschermende middelen gebruikte bij cytostatica-kuren..... Mijn vierde alternatieve arts vroeg naar welke middelen ik vooral toe moest dienen en omdat deze middelen veel zware metalen bevatten, is er toen bloed geprikt op zware metalen. Daar werd eerder geen onderzoek naar gedaan. Genetisch onderzoek uitsluitend via mijn laatste 2 alternatief werkende artsen, nooit eerder naar gekeken, dit heeft pas vanaf 2016 de aandacht.

Ter verduidelijking; ik wissel regelmatig van alternatief werkend arts om kokervisie te voorkomen. Eerste ruim twee jaar was mijn alternatief arts gevestigd in Duitsland, Augsburg. Toen 3 jaar een bekende Nederlandse alternatief werkend arts. Na die tijd weer een Duitse arts in Limburg en daar kom ik nu nog incidenteel. Daarnaast nog een alternatief werkend arts op relatief korte afstand van mijn huis.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Wo 20 Sep 2017, 16:25

Bij mij is dat wel gebeurt, allemaal aangevraagd door mijn lymearts zonder dat ik er om vroeg, dat was NADAT ik positief testte op borrelia.
Door ons streekziekenhuis bloed afgenomen, waar het allemaal naar toe is gestuurd weet ik niet, het zijn 3 A viertjes lang.

Had nergens om gevraagd, ging automatisch, hoewel ik het wel allemaal zelf moest betalen, maar dat is weer een andere kwestie.
De uitslagen zijn telefonisch met mij doorgenomen.
Wat die genetische afwijking betreft weet ik niet of dit is onderzocht, is voor mij nu nog niet zo belangrijk.

Ik ga binnenkort alles opvragen , maar mijn herxen zijn te erg sinds de minocycline, dus wacht ik nog maar even tot het weer iets beter gaat.
Laatst gewijzigd door Sproetje op Wo 20 Sep 2017, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Wo 20 Sep 2017, 16:31

Kreeg vannacht weer schokken door een hoofd.
Had ik vroeger ook, vlak na de tekenbeet, maar dan minder erg.
Word er ook helemaal slap van, waar dat nu weer door komt weet ik niet, maar ik vind het een prettige bijkomstigheid na al dat verkrampte.

Ik vind het wel zwaar, overdag, maar vooral 's avonds.

O, nog vergeten, de 3 a viertjes zijn de overzichtskosten

Terug naar “Reguliere Behandeling”