Ik had een positieve LTT. En was naar aanleiding daarvan weer met clari en tini herstart.
Ik gebruikte 3x 250mg clari per dag en 500mg tini, ik heb dit de afgelopen maand gebruikt.
Verder verhogen naar 1000mg van beide zoals het plan was lukte me niet goed vanwege de bijwerkingen. Ik kreeg last van misselijkheid, braken en hoofdpijn bij het herhaaldelijk proberen van de hogere dosering.
Ik weeg maar iets meer dan 50 kilo, dus was de dosering die wel lukte ook nog prima.
Het heeft me wel weer geholpen, voel me weer een stukje krachtiger en wat stabieler.

Vooral bij de herstart was het effect opmerkelijk, binnen aan paar dagen wat meer energie en een prettig ontspannen gevoel in mijn benen, met minder pijn.
Ik ga nu verder met ceftriaxon per infuus voor korte tijd, in combinatie met azitromycine en afhankelijk van hoe dat gaat daar na een paar weken nog metronidazol of tinidazol bij. Daarna weer orale antibiotica, ik weet nog niet precies welke, dat is nog even afwachten en aankijken hoe het allemaal gaat en ook weer nieuwe onderzoeken laten doen.
Josie