4 weken aan het infuus. Ervaringen?

Voor alle onderwerpen over de behandeling met antibiotica en/of andere reguliere geneesmiddelen.
Janou

4 weken aan het infuus. Ervaringen?

Berichtdoor Janou » Zo 19 Nov 2017, 19:40

Beste allemaal,

Sinds 3 jaar ben ik ziek. In mijn bloed zijn reumawaardes gevonden maar ook positieve lyme resultaten. Omdat ik niet erg ziek ben; ik heb last van verzuurde spieren in mijn benen, ontstoken knieën, droge ogen, huiduitslag en vermoeidheid, is er lange tijd weinig aan gedaan en heb ik alleen reuma medicijnen gehad. Deze medicijnen werkte niet en ik kreeg een maand lang Doxycycline voor de Lyme voorgeschreven. Na het eindigen van deze kuur was de huiduitslag en de vermoeidheid grotendeels weg maar mijn andere klachten bleven. Nu een jaar later willen ze me toch gaan behandelen voor de Lyme doormiddel van een infuus van 4 weken omdat ze toch denken dat het geen reuma is. Op dit moment weet ik niet welk medicijn precies toegediend wordt.

Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met dit infuus? Wat zijn de bijwerkingen en heeft het geholpen? Of zijn er nog andere behandelingen/klinieken waar ik met mijn klachten terecht kan?

Josie

Re: 4 weken aan het infuus. Ervaringen?

Berichtdoor Josie » Do 12 Jul 2018, 17:52

Hoi Janou,

Ik kom met nogal een hele late reactie op je bericht zie ik...
Maar ik ben benieuwd hoe is het gegaan met en na de infusen?
Zijn er meer klachten verbeterd?

Janou schreef:Nu een jaar later willen ze me toch gaan behandelen voor de Lyme doormiddel van een infuus van 4 weken omdat ze toch denken dat het geen reuma is.

:o Wat een onkunde van je artsen om de behandeling zo laat pas in gang te zetten! Maargoed aan de andere kant mag je blij zijn dat je regulier behandeld wordt, die kans krijgen veel andere lymepatiënten met aanhoudende klachten niet.

Infusen bij lyme zijn meestal met ceftriaxon.
Bij mij was 4 weken infuus te kort, maar het hielp wel al een beetje.

Josie

Terug naar “Reguliere Behandeling”