Hardnekkige symptomen

dancel

Hardnekkige symptomen

Berichtdoor dancel » Wo 11 Jan 2017, 20:04

Hallo allemaal.

Ik loop al zo'n 8 maanden rond met vage klachten en ik inmiddels een positieve lyme bloeduitslag gehad. Ik ben toen begonnen met kuur doxycycline. Ik zit nu in de 4e week en merk wel hele lichte verbetering. Er zijn twee symptomen die toch erg hardnekkig blijken te zijn en vroeg me af of hier iemand hier ervaring mee heeft.

Ik loop eigenlijk al vanaf het begin met een doof gevoel in mijn linkervoet/onderkant kuit. De pret begint 's ochtends al als ik mijn bed uit stap, ik heb dan een soort van pijnlijke kramp in het midden van mijn voetzool en een stijf gevoel in het onderbeen. Na even een tijdje rondgelopen te hebben trekt dit dan weg, maar naarmate de dag vordert is het net alsof het gevoel in mijn voet minder wordt. Ik merk dit met name bij het lopen. Het gevoel is heel lastig te omschrijven, maar het is net alsof ik op een trampoline loop en het soms lijkt alsof ik met mijn linkervoet door de grond heen zak. E.e.a. zorgt voor een slingerend gevoel, waardoor ik duizelig wordt. Is dit herkenbaar voor iemand? Tips om hier wat aan te doen?

Dan nog even eentje voor de mannelijke medestanders. Klopt het dat lyme behoorlijk wat pijn kan veroorzaken aan je scrotum? Ik heb soms dagen achter elkaar best wel veel pijn. :oops:

Alvast vriendelijk bedankt de reacties!

Sproetje

Re: Hardnekkige symptomen

Berichtdoor Sproetje » Do 12 Jan 2017, 15:00

dancel schreef:Ik loop eigenlijk al vanaf het begin met een doof gevoel in mijn linkervoet/onderkant kuit

Mijn klachten ontstonden ooit aan de wreef van mijn linker voet, dat is in de loop van de jaren langzaam omhoog getrokken.
Mijn linker voet en enkel + hoogte van de kuit aan de voorkant voelen soms gevoelloos aan en continu geprikkel in het vlees.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Do 12 Jan 2017, 15:09

@Dancel,

Een mannelijke lotgenoot die ik door omstandigheden uit het oog ben verloren heeft een bijbalontsteking gehad door de Lyme; nu wil ik niet zeggen dat jij dat ook hebt, maar het komt dus weleens voor.

Ik heb dit gelukkig niet gehad, lijkt me erg naar.

Sterkte,

Misschien zie ik je nog in het oosten bij de lyme arts ;-)

Groetjes VGM
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Eus

Berichtdoor Eus » Do 12 Jan 2017, 15:43

Dan nog even eentje voor de mannelijke medestanders. Klopt het dat lyme behoorlijk wat pijn kan veroorzaken aan je scrotum? Ik heb soms dagen achter elkaar best wel veel pijn. :oops:

Dit is een van de weinig symptomen van Lyme, die uitsluitend bij mannen voorkomt. Mijn man en zoon hebben hier allebei ook flinke last van gehad.

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”