Steeds vage uitslagen. Wie helpt?

Lukie1

Steeds vage uitslagen. Wie helpt?

Berichtdoor Lukie1 » Di 13 Jun 2017, 23:20

Hoi allemaal,

Ik ben Luuk, 27 jaar en heb sinds jan 17 de ziekte van Pfeiffer. Niet fijn, maar komt wel weer goed.

De laatste weken/maanden begin ik hier steeds meer aan te twijfelen. Ik krijg steeds meer vage klachten, zoals spierpijnen/gewrichtspijnen. Vrijwel iedere ochtend sta ik op met stijve voeten die ik voor mijn gevoel moet 'inlopen'.
Ik heb veel kleine ontstekingen in mijn handen, die zich vormen rond de knokkels en naar een paar dagen ook weer wegtrekken. Daar komt regelmatige pijn bij vanuit knieen,heupen, schouders en kaken.

Wie kan mij meer vertellen over de Duitse testen? Wat zijn de kosten? Wie staat goed aangeschreven en hoelang duurt het voordat er een uitslag is?

Ik krijg nu te vaak een negatieve uitslag en de laatste was 'dubieus'. Ik zou het erg waarderen om tips te ontvangen. Dank alvast voor jouw genomen moeite! Groet van Luuk

Leia
Moderator

Re: Steeds vage uitslagen. Wie helpt?

Berichtdoor Leia » Wo 14 Jun 2017, 08:29

- Onderwerp verplaatst naar Algemeen Lyme-borreliose -

Leia, moderator

VerlorengezondheidM

Re: Steeds vage uitslagen. Wie helpt?

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Za 17 Jun 2017, 17:07

Hoi Lukie1,

Welkom op het Lymeforum :)

Hoewel lang niet iedereen het me eens zal zijn sluit ik mij voor 100% aan bij de reactie @NMDA, wat betreft de volgorde van de beste Lymetesten.

Bron: viewtopic.php?t=1441

Met name als de klachten en besmetting van heel lang geleden zijn zoals bij mij en er ook nog veel co-infecties bij de ziekte betrokken zijn geraakt denk ik persoonlijk dat niet elke Lymetest even geschikt is, maar ik ben geen arts natuurlijk.

Je kunt bepaalde Lymetesten ook via een ILADS arts aanvragen, informeer ernaar, maar informeer zeker ook naar de (hoge) kosten die je voorgeschoteld krijgt.

Wellicht dat je ook eens een telefoontje naar de Lymevereniging kunt plegen (hiervoor hoef je niet perse lid voor te zijn)?

Sterkte gewenst,

Groetjes vgm
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”