Service bloedafname aan huis

L_ara

Service bloedafname aan huis

Berichtdoor L_ara » Vr 01 Sep 2017, 07:37

Dag allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb een kit van Armin Labs thuisgestuurd gekregen. Ik wil thuis bloed laten prikken omdat naar een prikpunt gaan geen optie is. Is er in Nederland een onafhankelijke prikservice die noet verbonden is aan een Nederlands laboratorium of huisarts?

Josie

Re: Service bloedafname aan huis

Berichtdoor Josie » Vr 01 Sep 2017, 09:11

Hoi L_ara, heb je een ondertekend prikformulier van een arts?

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Za 02 Sep 2017, 09:15

L_ara schreef:Dag allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb een kit van Armin Labs thuisgestuurd gekregen. Ik wil thuis bloed laten prikken omdat naar een prikpunt gaan geen optie is. Is er in Nederland een onafhankelijke prikservice die noet verbonden is aan een Nederlands laboratorium of huisarts?

Hoi L_ara,

Als ik mij niet vergis is er bij ArminLabs een lijst beschikbaar met Nederlandse artsen die samenwerken met hun lab; misschien kan z'on arts in Nederland de test voor jou in gang zetten?
Wat de kosten hiervan zijn weet ik niet, maar je zou het eens na kunnen vragen.
Ik weet niet of je huisarts bereid is om hieraan mee te werken maar je kunt het altijd proberen.
Per mail en telefonisch is ArminLabs goed bereikbaar, misschien hebben zij nog een goed advies voor je?

Sterkte!
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

L_ara

Berichtdoor L_ara » Do 07 Sep 2017, 15:42

Hallo Josie,

Nee een labformulier waar ik hokjes aan moet kruisen en een kit met 7 buisjes voor alle testen. Daarnaast DHL verzendspullen. Nog steeds niemand gevonden. Bah! Wat een land!

L_ara

Berichtdoor L_ara » Do 07 Sep 2017, 15:45

Beste VerlorengezondheidM

Ik heb de lijst maar er zijn maar een paar aangesloten therapeuten/artsen in Nederland en die zijn niet dichtbij waar wij wonen. P.v.M. (het dichtst bij) staat er ook op, maar dat die mij zomaar gaat helpen zonder dat ik patient ben, daar heb ik een hard hoofd in. Dank in ieder geval voor je suggestie.

- edit door de moderator: naam behandelaar gewijzigd in eerste letter voor- en achternaam, volgens forumspelregels 1c -

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 08 Sep 2017, 07:55

@L_ara,

Misschien dat je alleen die bloedafname service kunt bestellen bij dit bedrijf ik weet niet of dat kan, maar het lijkt mij het proberen waard.

https://bloedwaardentest.nl/thuisprikke ... ortschool/
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

L_ara

Berichtdoor L_ara » Vr 15 Sep 2017, 17:56

Ik heb het bij hun ook geprobeerd, maar ze doen het alleen voor hun eigen testen. Helaas...

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”