Koorts bij inspanning

Terry

Koorts bij inspanning

Berichtdoor Terry » Do 04 Nov 2021, 18:48

Hoi allemaal!

Misschien kunnen jullie helpen.
Ik heb al lang persisterende/doorgemaakte (ik weet het ook niet meer) lyme. Ik heb in augustus 2020 een eenmalig ketamine infuus (6 uur lang) gekregen van de pijnarts in de hoop dat dit zou werken. Dat deed het helaas niet.
Maar vanaf die tijd had ik ineens koorts bij inspanning en tussendoor verhoging. Daarbij ook heel heet krijgen, rood gezicht en hals, misselijkheid en wat verwarring. Na een half uur zitten trekt het weer weg.
Nou is gelukkig die standaard verhoging verdwenen. Maar de koorts bij inspanning is er nog. Heel gek gezien ik sinds lyme geen koorts meer kreeg. Tot dat ketamine infuus.

Nou zegt de neuroloog dat ik geen autonome dysfunctie heb omdat bloeddruk, hartslag en zuurstof enzo normaal reageren op inspanning.
Dus dat dit gewoon gebeurt omdat ik een slechte conditie heb. En sommige mensen wat meer temperatuur verhoging hebben dan anderen.

Alleen vind ik dat een beetje vreemd. Want dit is ineens ontstaan binnen een week na het ketamine infuus. Daarvoor had ik nooit koorts. En daarvoor had ik al wel een slechte conditie.
Ze zei nog wel dat mensen met MS een verergering van klachten kunnen krijgen door een warm bad of warme temperaturen buiten of koorts. Al weet ik niet waar ze daarmee naartoe wilde.

Kunnen jullie hier iets van maken? Ik ben een beetje radeloos.

Groetjes Terry

Sproetje

Re: Koorts bij inspanning

Berichtdoor Sproetje » Do 04 Nov 2021, 19:51

Hoi Terry,

Bizar verhaal van dat ketamine infuus.
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat dat is.
Maar wat ik wel weet is dat ikzelf bv langere tijd vrijwel niets meer kon hebben, daar bedoel ik mee bv geen extra supplementen en bepaalde soort voeding
Moest overal heel erg voor oppassen, want weinig viel nog goed.

Zou je me kunnen uitleggen wat die infusen precies doen?

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”