Troptard, ik ben echt blij te horen dat je serieus werd genomen, deze arts het totaalplaatje zag en dat je een doorverwijzing hebt naar immunoloog en infectioloog! Na al die artsen die je al bent afgegaan, en bloeduitslagen uit 2012.
Hopelijk moet je niet te lang wachten op een afspraak. Heeft de orhopedist zelf gebeld voor een afspraak ? Het kan natuurlijk zijn dat de msra de kop opsteekt omdat jouw immuunsysteem platligt. Het was toch gebeterd met de ab ?
Ab tegen lyme kan natuurlijk ook andere bacterieën doen boomen, dat heb je steeds met ab.
Misschien is het ook iets helamaal anders. Je mag alvast geen tijd laten verloren gaan, maar dat is rapper gezegd dan gedaan.
Met al dat symptoom per symptoom onderzoek door de jaren kon ik me al een mooi tweedehands wagentje gekocht hebben... Maar we gaan nu een stap in de goede richting ! 24e naar dat ander hospitaal wat bijzonder snel is ! Benieuwd wat we daar gaan beleven
Troptard, hoe gaat het? Je afstervende horror-knie… je Lyme… je bijna eindeloze van kastje naar de muur gestuurd worden… Helpt je knie bij het krijgen van goede behandeling tegen de Lyme? Hoe is het gegaan bij de immunoloog en infectioloog?
Oh jee je treft het toch helemaal niet. Hopelijk komt jouw knie nog in orde (of krijg je een nieuwe). Hoelang lig je al in het hospitaal ? Helpen de baxters ook wat tegen lyme ? Heb je genoeg hulp ?