- image.jpg (31.86 KiB) 6384 keer bekeken
Kan dit door de borreliabacterie komen, zie foto.
Kan dit door de borreliabacterie komen, zie foto.
Kan dit door de borreliabacterie komen ? Mijn dochter had vorig jaar een tekenbeet met de bekende vlek. Ze had heel vlug reactie en is dan gestart met doxycicline. Ze kwam gisteren wakker door een stekende pijn en zag toen dit.
Re: Kan dit door de borreliabacterie komen, zie foto.
Lijkt meer op een beet van een steekvlieg ofzo.
Ziet het uit als een blaar?
Al gekeken of dit geen bijwerking is van de doxy? Allergie of zo? Geen idee, maar ik zou eens op de bijsluiter kijken.
Ik herken het niet, maar het lijkt wel een soort worm
Een teek kan ook nematoden overbrengen, ik weet niet of het dat is, maar kijk eens op dit topic
viewtopic.php?f=30&t=295
Een teek kan ook nematoden overbrengen, ik weet niet of het dat is, maar kijk eens op dit topic
viewtopic.php?f=30&t=295
Nee.Kan dit door de borreliabacterie komen ?
Onderhuidse parasiet?
Een bijwerking van de antibiotca kan het zeker niet zijn ! Dat is meer dan een jaar geleden dat ze het nam.
Aan een worm had ik ook al gedacht, maar die komen hier toch normaal niet voor? Een paar weken geleden had ze wel problemen met haar oog. Maar ze vonden niks.
Ondertussen aan mijn huisarts getoond(foto) en hij zei netelroos. Maar dat staartje vind ik maar raar.
Aan een worm had ik ook al gedacht, maar die komen hier toch normaal niet voor? Een paar weken geleden had ze wel problemen met haar oog. Maar ze vonden niks.
Ondertussen aan mijn huisarts getoond(foto) en hij zei netelroos. Maar dat staartje vind ik maar raar.
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”