Nog een positieve test uit DSL

Josie

Re: Nog een positieve test uit DSL

Berichtdoor Josie » Ma 05 Okt 2015, 10:56

Wanneer was dat?
En hoeveel antibiotica heb je inmiddels gehad?

Jesuisx

Berichtdoor Jesuisx » Do 08 Okt 2015, 20:24

dat was een maand in december. ik ga nu bij innatos nogmaals laten testen...ik begin alleen sterk te vermoeden dat bij mij hele andere dingen spelen ipv de lyme..vandaag een longfoto latne maken omdat mn adem vaak weg valt en gigantische hartoverslagen heb..

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 09 Okt 2015, 12:20

Jesuisx schreef:dat was een maand in december. ik ga nu bij innatos nogmaals laten testen...ik begin alleen sterk te vermoeden dat bij mij hele andere dingen spelen ipv de lyme..vandaag een longfoto latne maken omdat mn adem vaak weg valt en gigantische hartoverslagen heb..

Bij mij exact hetzelfde probleem, vooral als ik in bed of bank lig (horizontaal!) nog wakker ben stopt mijn ademhaling spontaan of slaat over, dat is behoorlijk beangstigend vind ik, mijn lichaam reageert hierop met een enorme schrikreactie.

Ik vraag mij ook af en hoeverre mijn ademhalingsspieren / longen nog goed functioneren..?

Met de andere spieren in mijn lichaam heb ik ook problemen dus waarom geen problemen met de ademhalingsspieren of de hartspier...?

Ook tijdens mijn slaap stopt mijn ademhaling soms waarbij ik al een paar keer een soort bal in mijn keel had :oops:

Hartoverslagen zijn ook abnormaal bij mij.

Succes met je zoektocht!

Groetjes VGM
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

hope

Berichtdoor hope » Za 10 Okt 2015, 00:50

Apneu??

Jesuisx

Berichtdoor Jesuisx » Ma 12 Okt 2015, 13:59

ik ben doorgestuurd voor een longfoto, alles was goed...morgen cardioloog maar gaat hetzelfde zijn...jij ook succes

hope

Berichtdoor hope » Di 13 Okt 2015, 13:11

Bij mij bij de cardioloog u- golven? Vraag me niet wat dat is. Hartslag in rust 100, na inspanning163 en zelfs heel even 236????
Begin vandaag met beta-blokkers.
Dit was de fietstest.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Ma 19 Okt 2015, 21:05

@Jesuisx,

Hoe gaat het nu met je?

Groetjes VGM
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”