Maandag krijg ik de uitslag van de elisa test, mijn doxy loopt nog ruim een week door (overigens merk ik nog geen verbetering na 4 dagen). Twee dagen na het aflopen van de kuur heb ik een afspraak bij de Neuroloog (omdat het misschien ook wat anders kan zijn als Lyme).
Het klinkt stom maar aan de ene kant hoop ik dat de test positief is, zodat ik in elk geval weet wat ik heb. De tintelingen zijn een week of 4 geleden begonnen samen met wat kleine andere klachten zoals 3kg gewichtsverlies. De weken daaraan voorafgaand was ik enorm gestressed (assessment en sollicitatie procedure nieuwe baan), wat ook klachten kan veroorzaken (al hadden die ondertussen wel weg moeten zijn volgens de huisarts). Echt vermoeid ben ik niet al merk ik wel dat sportprestaties een stuk minder zijn (ik loop nu met moeite 4KM hard met 12KM/U terwijl ik voorheen 8KM op deze snelheid liep). Wat het voor mij lastig maakt om klachten echt ergens aan toe te kennen is dat 3 weken geleden ons eerste kindje geboren is en het aantal uren slaap sindsdien tussen de 3 en 5 per nacht is. Dat je door deze vermoeidheid spierpijn kan krijgen en ook wat minder goed kunt sporten is natuurlijk ook mogelijk.
Dit maakt dat, bij een negatieve uitslag van de elisa test, de kans ook best aanwezig is dat ik niets heb en dan is een enorm vervolgtraject ook weer zonde. Ik ben ook een enorme hypochonder dus ik let de laatste weken echt continu op mijn lichaam. Aan de andere kant zijn de klachten er wel echt en heb ik die vreemde wond op mijn been gehad. Maar ja, dat gevoel van onduidelijkheden zullen jullie wel herkennen