Harde teek,zachte teek

Troptard

Re: Harde teek,zachte teek

Berichtdoor Troptard » Ma 12 Jan 2015, 22:02

Interessant sproetje en paper ! Daar heb je het ...als zo een illegaaltje op een vogel zit te sabbelen waar eerst een inheemse teek met lyme op zat of omgekeerd besmetten die toch elkander !
Ik denk dat de vermenging van verschillende teken en verschillende borrelia en co veel harder gaat of de medische wereld kan denken ;)
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Lola Lyme

Berichtdoor Lola Lyme » Do 15 Jan 2015, 23:18

.
Laatst gewijzigd door Lola Lyme op Wo 04 Jul 2018, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Vr 16 Jan 2015, 18:59

Troptard schreef:Ik denk dat de vermenging van verschillende teken en verschillende borrelia en co veel harder gaat of de medische wereld kan denken

Ik heb wel eens ergens gelezen dat de klachten die ontstaan na een tekenbeet steeds ernstiger worden.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 16 Apr 2015, 19:58

Lola Lyme schreef:Ook mooi transportmiddel zo'n vogel, maar ze reizen ook per vliegtuig, als ze de kans krijgen...

http://www.uctd.eu/nl/tekensoorten/

Ook worden zo nu en dan Rhipicephalus teken aangetroffen op honden in Nederland. Zo werd er recent ook een Amerikaanse tekensoort (Amblyomma americanum) op een hond aangetroffen, die recent uit de VS was geimporteerd.

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”